helenen Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 (endret) Jeg er 22 år og har en del kviser enda. har gått på Diane p-pille noen år og de holder dem unna, men når jeg prøver å slutte popper de ut igjen. Hvorfor? Er det vanlig? Er jeg ikke ferdig med puberteten snart? Endret 9. november 2009 av helenen
Gjest Marlo Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Puberteten?! Finnes mange voksne mennesker med kviser da.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Kviser kan man få hele livet, det er slett ikke bare når man er i puberteten man sliter med slikt. Det er når man kommer i puberteten man som regel begynner å få kviser, og man har ofte støre problemer med det i denne perioden. For mange roer det seg litt ned med alderen, men helt kvisefri kan man ikke forvente å tilbringe livet.
FrizzleSizzle Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Ja, det er dessverre vanlig. Jeg hadde nesten ikke kviser som tenåring, nå er jeg 32 og har fullt opp. Kviser og rynker samtidig. Charming.
Gjest svanungen Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Ja, det er dessverre vanlig. Jeg hadde nesten ikke kviser som tenåring, nå er jeg 32 og har fullt opp. Kviser og rynker samtidig. Charming. Samme her...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå