Gå til innhold

Hvor mange inviterer dere?

Gjest anonym

Hvor mange inviterer dere?  

1. 1. Hvor mange inviterer dere?

• Under 30
      3
    • Mellom 30 og 45
      4
    • Mellom 46 og 60
      7
    • Mellom 60 og 80
      15
    • Mellom 80 og 100
      8
    • Over 100
      3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har vi ganske nøyaktig 80 stykker på gjestelisten, men tipper vi blir rundt 75 stykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjestelisten var vist på 77 den :o Og jeg som trodde vi ikke var mer enn 70... med oss... Det gjenstår å se hvor mange som kommer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sliter litt med gjestelistene for stedet der bryllupet skal holdes har en begrensning på 50 til middag + flere til kaffe, men vi har egentlig liten lyst til å dele inn i middags- og kaffe gjester (spesielt siden det da blir mange til middag og få til kaffe). Vi sjonglerer litt med listen for å se om vi kan komme ned i 50 uten at noen blir støtt (barnefritt/søskenbarn/tanter og onkler etc.), men vi har ikke helt bestemt oss hvordan gjestelisten blir til slutt (blir det helt umulig blir nok søskenbarna bedt til kaffe)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har to selskaper, et familieselskap (48 stk ink oss), og en vennefest (45 stk ink oss). Det er egentlig litt krise at vi blir så mange, det var absolutt ikke planlagt. Vi trodde vi skulle bli ca 30 på hver fest, men det måtte bli sånn for at folk ikke skulle bli støtt og fornærmet..... :-?

Men; får satse på at det blir hyggelig allikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det står 61 på vår liste, uten oss.

Ingenting er spikret enda.

Ikke alle kommer tror jeg, da en del bor i utlandet (Australia og USA).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inivterte 125 til middag + 19 ekstra til kaffen. Av disse kom 116 til middag og 16 til kaffe. Et stort bryllup med familie, slekt og venner til stede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 57 på gjestelista til nå. Av dem er 20 familie. Jeg er glad for å kunne invitere så mange venner. Og mange av vennene våre er single, så det kan jo fort bli endel flere kjærester (og dermed gjester) før vi rekker å gifte oss... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mange av vennene våre er single, så det kan jo fort bli endel flere kjærester (og dermed gjester) før vi rekker å gifte oss...  :wink:

Inviterer du "tilfeldige" kjærester, slik at hvis noen får seg type måneden før du sender ut invitasjoner så får de ta han med seg...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde egentlig tenkt å invitere omtrent 80 gjester, men nå ser det ut til at vi kommer til å invitere ca. 100. Lokalet vi har valgt tar hundre personer, så da fant vi ut at vi skulle invitere 20 til (søskenbarn). Men mange har et stykke å reise, og vi regner derfor med at ca. 15 personer ikke kan komme. Ergo: akanskje vi blir 85?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inviterer du "tilfeldige" kjærester, slik at hvis noen får seg type måneden før du sender ut invitasjoner så får de ta han med seg...??

Det blir en vurdering, selvfølgelig. Vi kommer nok til å invitere de kjærestene som finnes når vi sender ut invitasjonene. Etter det vil det være naturlig å invitere kjærester hvis vi har møtt/kjenner den det gjelder. Jeg tror dessuten ikke så mange ØNSKER å være med kjæresten i bryllup dersom forholdet er helt ferskt.

Andre må gjerne komme med innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også på det jeg.. har to kamerater som har nettopp fått seg kjærester, ene har vi møtt en gang, den andre litt flere. Skal sende invitasjonene i begynnelsen av neste mnd og lurer da litt på om vi skal invitere disse kjærestene...

Vet at de gutta bytter jenter som andre bytter undertøy :lol: men de mener at disse skal de satse på....

Tenkte å inviterere guttene med følge, men er litt redd jentene vil ta det ille opp.... "er det meg eller noen andre de mener????"

Skjønner dere?

Hva hadde dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer også på det jeg.. har to kamerater som har nettopp fått seg kjærester, ene har vi møtt en gang, den andre litt flere.  Skal sende invitasjonene i begynnelsen av neste mnd og lurer da litt på om vi skal invitere disse kjærestene...

Vet at de gutta bytter jenter som andre bytter undertøy  :lol:  men de mener at disse skal de satse på....  

Tenkte å inviterere guttene med følge, men er litt redd jentene vil ta det ille opp.... "er det meg eller noen andre de mener????"  

Skjønner dere?

Hva hadde dere gjort?

Jeg ble bedt i bryllup til et av min kjæres nærmeste vennepar, da vi hadde vært sammen i bare 1 1/2 mnd (3 mnd da bryllupet sto). Jeg ble veldig overrasket for jeg hadde faktisk aldri truffet dem, og i tillegg skulle de ha et relativt lite bryllup (40 stk). Jeg synes det var flott at de tenkte på samboeren min, sånn at han kunne komme sammen med kjæresten sin (selv om det var ferskt). Bryllupet var kjempekoselig, og idag er de et vennepar som vi kjenner veldig godt :D

Hvis vi kommer opp i det dilemmaet selv (de aller fleste vennene kommer i par, men det er vel en 3-4 single), så har vi kommet frem til at en evt. ny kjæreste vil bli bedt til kaffen hvis det blir sånn at vi har inndeling på middag og kaffe (evt. middag hvis det er noen som melder avbud og det dukker opp ledige plasser :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forloveren til min kjære har når bryllupet står vært sammen med sin kjæreste i over et år, så hun blir invitert. Vi kjenner henne også. De gutta som holder på å finne "ut av ting" (nye, ukjente damer) for tiden, blir invitert uten.

Min forlover (som ikke er spurt enda...) gjør det lett for meg og blir samboer i desember.

Samboere blir invitert, men ikke helt ferske eller tilfeldige kjærester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi inviterte 69 gjester og ble 63. Eller 62 ble det vel, for ei ble syk og måtte reise under middagen. Tre av disse var under tre år, og vi inviterte heller ingen kjærester/samboere som vi ikke kjente. Ei av venninnene mine har samboer som vi ikke noen gang har truffet, og vi fant ut i sammen med henne at det var like greit han ikke ble bedt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt blir det vel sendt ut invitasjoner til cirka 90 stykker alle til middag, ingen ekstra til kaffe.

Jeg synes personlig at et stort bryllup er på over 100 og et lite på under 30, men da jeg var på ferie i Asia hos familie sa de at der var det vanlig med 500 til middag, og rundt 100 var et lite bryllup :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...