Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Hvilke medisiner funker best mot akkurat sosial angst? Noen som har erfaring med sånne type medisiner?
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Zoloft i hvert fall, ellers vet jeg ikke helt. Annbefaller uansett denne: http://www.amazon.com/Mindfulness-Acceptan...pd_bxgy_b_img_b
Gjest Gjest_willemine_* Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 jeg bruker paroxetin. Har hatt sosial angst hele livet, men nå ett år etter at jeg startet på disse er jeg nesten helt "frisk"! Eneste problemet er at det er utrolig vanskelig å slutte med de...
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Dette er vel individuelt, og burde finnes ut av i samarbeid med lege.
ultrasky Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 jeg bruker paroxetin. Har hatt sosial angst hele livet, men nå ett år etter at jeg startet på disse er jeg nesten helt "frisk"! Eneste problemet er at det er utrolig vanskelig å slutte med de... Jeg bruker også paroxetin i rel. lav dose. Blir litt sløv og trøtt, mer ufokusert. De har en viss virkning.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 finnes d piller som man fortsatt kan kjøre selv om jeg bruker dem?
Gjest Gjest_ariel_* Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 finnes d piller som man fortsatt kan kjøre selv om jeg bruker dem? Du kan kjøre med Paroxetin f.eks.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå