Tante Skrevet 9. november 2009 #1 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg har i det siste trappet opp treningen kraftig. (Dere som leser årets treningsdagbok vet allerede at det betyr fra 0 til 1 ) og nå har jeg bestemt meg for å utfordre meg selv for neste år I tiden fremover skal jeg bare trene slik jeg har gjort, jeg går for det meste, har begynt med staver, og tar litt styrke i tillegg innimellom. Neste år er derimot målet Trondheim - Oslo! Den store styrkeprøven for Tante, om ikke i tradisjonell forstand. Jeg snakker om å gå en samlet distanse lik turen fra Trondheim til Oslo, som er 500 km. Det vil si i underkant av en mil i uka eller 1,3 km/dagen i gjennomsnitt. Det skal nok gå bra, selv med praksis, eksamen, bryllup og ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 10. november 2009 #2 Del Skrevet 10. november 2009 Imponert!!! Det kaller jeg virkelig å målsette seg ja..Dette skal jeg følge med på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 10. november 2009 #3 Del Skrevet 10. november 2009 Sprek målsetning Her skal jeg følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå