Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 hei, jeg er en jente på 15 som er utrolig plaget med svetteringer. Jeg trenger ikke en gang å være varm for at svetteringene skal komme. Dette er noe som er utrolig flaut og ikke minst irriterende. Jeg vet det er noe med alderen jeg er i, at det er hormoner og sånn som kanskje gjør det. Men har prøvd deoderanten ''STOP 24'' fra apoteket, dette hjalp ikke. Vanlig deodorant hjelper hvertfall ikke, og nå lurer jeg på om noen vær så snill kan si noen deodoranter fra apoteket som kan hjelpe ?
Gjest Gjest_linni_* Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 hei, jeg er en jente på 15 som er utrolig plaget med svetteringer. Jeg trenger ikke en gang å være varm for at svetteringene skal komme. Dette er noe som er utrolig flaut og ikke minst irriterende. Jeg vet det er noe med alderen jeg er i, at det er hormoner og sånn som kanskje gjør det. Men har prøvd deoderanten ''STOP 24'' fra apoteket, dette hjalp ikke. Vanlig deodorant hjelper hvertfall ikke, og nå lurer jeg på om noen vær så snill kan si noen deodoranter fra apoteket som kan hjelpe ? jeg hadde akkurat det samme problemet da jeg var på din alder, og er helt enig med deg at det er utrolig flaut.. men det finnes håp... alle de der "stop 24" og andre liknende deodoranter, det fungerer IKKE. men det du skal kjøpe er : "Aluminiumklorid 25%.Mot sterk svette i armhulen" Denne påføres på kvelden 1-2 ganger i uken. Vaskes av med vann morningen etter. men husk å unngå barbering noen dager før du påfører, for da kan det svi veldig. Dette gjør underverker, så løp og kjøp... på apoteket!
Andale Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 jeg hadde akkurat det samme problemet da jeg var på din alder, og er helt enig med deg at det er utrolig flaut.. men det finnes håp... alle de der "stop 24" og andre liknende deodoranter, det fungerer IKKE. men det du skal kjøpe er : "Aluminiumklorid 25%.Mot sterk svette i armhulen" Denne påføres på kvelden 1-2 ganger i uken. Vaskes av med vann morningen etter. men husk å unngå barbering noen dager før du påfører, for da kan det svi veldig. Dette gjør underverker, så løp og kjøp... på apoteket! Støtter denne! Kjøp deg Aliminiumklorid Da jeg var på din alder danset jeg mye, i trange t-skjorter, og da er det ikke akkurat lekkert med mørke svetteringer under armene. Etter at jeg begynte med aliminiumklorid kom det absolutt ingenting! Ikke en gang i gymtimene Så den gjør faktisk underverker! Eneste er at den svir veldig den natta du har den på (hvertfall hos meg). Men er deilig når du får vasket den av om morgenen, og vet at det ikke blir noen svettiser på en stund Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 ja den svir veldig, så pass på at du ikke barberer deg under armene de siste dagene før du påfører den.. og ta den på RETT før du legger deg, for da er du kanskje heldig og sovner før den begynner å svi
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Og om ikke denne funker, så brukte jeg Yerka. Den fungerer helt perfekt. Har arldri prøvd aluminiumklorid da.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 okei, tusen takk for svar. Da skal jeg prøve denne sterke tingen dere anbefalte, og håper for guds skyld dette hjelper, for nå er jeg lei av store ringer under armene !
Andale Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 okei, tusen takk for svar. Da skal jeg prøve denne sterke tingen dere anbefalte, og håper for guds skyld dette hjelper, for nå er jeg lei av store ringer under armene ! Jeg er ganske sikker på at det vil hjelpe!
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #8 Skrevet 12. november 2009 Du kan også kjøpe sånne pads for å legge inn i armhulene, de absorberer svetten, så du ikke får svettemerker på klærne. Kjøpes på apoteket. Husker ikke hva det heter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå