Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Hei! Fikk canesten salve på apoteket fordi det klør av og til og har mistanke om underlivssopp. Det er bare et bestemt sted på utsiden det klør. Noen ganger lukter det litt fra innsiden på en måte. Men har ikke blitt bedre. Bare i noen dager så begynner det å klø litt igjen. Noen som vet hva annet jeg kan prøve? Kan det være noe annet...? Å gå til lege er aller siste utvei!...
Gjest Gjest_guest_* Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Hei=) jeg skjønner problemet ditt fordi jeg har hatt det selv. mitt tips til deg er Lactal som du kan kjøpe på apoteket
DitaVonTeese Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 (endret) ikke bare bruk salve, men også stikkpiller som en setter i skjeden før en legger seg. Lactal kan være ett godt alternativ, kan også brukes etter du har behandlet deg for sopp for å gjennopprette den naturlige balansen i underlivet slik at soppen ikke kommer tilbake etter noen få dager. Som min lege sa til meg; er at viss du har symptomer på sopp i underlivet så er det mest sansylig det, fordi mange andre infeksjons typer i undelivet gir ikke symptomer. Endret 10. november 2009 av DitaVonTeese
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Takk for svar. da skal jeg prøve det =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå