Gjest Gjest_Jente21_* Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Jeg møtte han på en middag med jobben. Selvom han var sluttet før jeg begynte var han der. Vi satt siden av hverandre hele kvelden og delte noen flasker vin. Vi fikk god kontakt og det var litt uskyldig flørting innimellom. Han prøvde å kysse meg senere på kvelden men jeg avviste han ettersom jeg har kjæreste. Han fikk tak i telefonnummeret mitt noen uker senere. Og han har etter det sendt meg meldinger relativt ofte. Minst 6 dager i uken. uten at jeg har svart. Jeg begynte å svare på meldinger fra han forrige uke. Og vi har truffet hverandre 4 ganger etter det. Da har vi vært hjemme hos meg og hos han og sett film, vi har vært på kino og han har tatt meg med ut for å spise. Han sa til meg at han var betatt av meg og han har lyst til å se hvordan dette kan gå. Han synes jeg deilig og har en spennende personlighet, og han vet aldri hva jeg tenker. Men jeg har en kjæreste, han er trofast og ærlig og er nok verdens flotteste gutt. Men jeg er blitt så forelsket i denne andre fyren at jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Det kan jo være denne andre gutten ikke er annet enn en fristelse og jeg liker spenningen. Men jeg tenker på han hele tiden, og får han ikke ut av hodet. Han spør hele tiden om vi skal finne på noe fordi han har lyst å se meg igjen. Vi har hatt sex en gang, og sexen var utrolig deilig . Men jeg har ikke hatt sex med han flere ganger. Tror dere han er seriøs ang at han vil se hvordan vi kan fungere sammen? Hvorfor ellers skulle han spandere kino, middager og vin ute og se filmer sammen med meg når han kun har fått sex en eneste gang? Han sier jo han respekterer at jeg er i et forhold helt til jeg finner ut hva jeg vil.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Man kan ikke beholde kaka og samtidig ete den. Enten driter du i han fyren og konsentrerer deg om han du har. Eller så gjør du slutt og tester han nye. Andre alternativer finnes ikke og spekulasjon om han nye er seriøs er bare tull. Du er temmelig patetisk om du forblir i et forhold når du forelsker deg i en annen. Bare fordi den andre kanskje ikke vil. Det er et rått svik mot han du er sammen med.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Stakkars jente! Du er jo helt blåst hahaha.
Gjest Gjest_Eirik Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Ufint av deg. Skikkelig ufint. Det er jenter som deg som gjør at vi gutta ser på mange jenter som kyniske.
Gjest Frid Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 (endret) . Endret 18. november 2009 av Frid
Gjest sjukt Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Bare måten du skriver det her innlegget på gjør meg fysisk kvalm, of DU er en av de grunnene at jeg ser ned på enkelte hunkjønn. Hva mer vil du ha en en gutt som du har følelser for, som er snill , kjærlig og trofast... Jeg utfordrer deg til og svare!
Sissan Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Om han har fått sex alt en uke etter at du svarte, er vel det ganske kjapt? Eller er jeg bare gammel? Han er sikkert seriøs i at han vil bli kjent med deg. Han er sikkert ikke i nærheten av å tenke seriøst på å gifte seg og få barn. Siden du allerede har latt det gå så langt, bør du kanskje bryte med din "verdens flotteste gutt". Siden han er trofast og ærlig, fortjener han ikke å bli lurt av deg. Og du syns ikke han er verdens flotteste, for da ville du ikke gjort det du gjør.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 Stakkars gutt. Håper han kommer seg vekk fra en tøs som deg....
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #9 Skrevet 10. november 2009 Med mindre du vet (eller klarer å finne ut på et diskret vis) at din nåværende kjæreste aksepterer åpne forhold så bør du ha respekt nok for han å gjøre det slutt i en viss fart. Men helt ærlig, jeg ville mistenkt at den nye her bruker deg som en hobby. I verste fall risikererdu at han ligger rundt, og du, og din nåværende kjæreste, blir smittet av et eller annet.
Gjest Gjest_jente21_* Skrevet 10. november 2009 #10 Skrevet 10. november 2009 Med mindre du vet (eller klarer å finne ut på et diskret vis) at din nåværende kjæreste aksepterer åpne forhold så bør du ha respekt nok for han å gjøre det slutt i en viss fart. Men helt ærlig, jeg ville mistenkt at den nye her bruker deg som en hobby. I verste fall risikererdu at han ligger rundt, og du, og din nåværende kjæreste, blir smittet av et eller annet. Han nye ligger definitivt ikke rundt. Han har vært i et 5 år langt forhold. Og hatt sex med 1 utenom det + meg.
Gjest Gjest_jente21_* Skrevet 10. november 2009 #11 Skrevet 10. november 2009 Bare måten du skriver det her innlegget på gjør meg fysisk kvalm, of DU er en av de grunnene at jeg ser ned på enkelte hunkjønn. Hva mer vil du ha en en gutt som du har følelser for, som er snill , kjærlig og trofast... Jeg utfordrer deg til og svare! Jeg ser poenget ditt. Men han nye skaper spenning. Og det hele er bare sinnsykt pirrende. Han gjør meg kåt bare av måten han ser på meg på. Jeg kan ikke forklare det. Men det er bare en deilig følelse.
Gjest Gjest_Jente21_* Skrevet 10. november 2009 #12 Skrevet 10. november 2009 Om han har fått sex alt en uke etter at du svarte, er vel det ganske kjapt? Eller er jeg bare gammel? Han er sikkert seriøs i at han vil bli kjent med deg. Han er sikkert ikke i nærheten av å tenke seriøst på å gifte seg og få barn. Siden du allerede har latt det gå så langt, bør du kanskje bryte med din "verdens flotteste gutt". Siden han er trofast og ærlig, fortjener han ikke å bli lurt av deg. Og du syns ikke han er verdens flotteste, for da ville du ikke gjort det du gjør. Slutt å være så gammeldags. Man kan elske kjæresten sin selvom man er utro. Jeg er kanskje bare grådig, jeg vil ha begge to.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 10. november 2009 #13 Skrevet 10. november 2009 Han nye ligger definitivt ikke rundt. Han har vært i et 5 år langt forhold. Og hatt sex med 1 utenom det + meg. Hvordan vet du det? Har han sagt det selv? Hahaha. Sånne som du blir alltid utnyttet.
Gjest MikeWaters Skrevet 10. november 2009 #14 Skrevet 10. november 2009 Jeg er kanskje bare grådig, jeg vil ha begge to. Det er lov det, men da må du være åpen og ærlig om dette fra dag 1 og det må gjelde dere begge.
Rosalie Skrevet 10. november 2009 #15 Skrevet 10. november 2009 Jeg ser poenget ditt. Men han nye skaper spenning. Og det hele er bare sinnsykt pirrende. Han gjør meg kåt bare av måten han ser på meg på. Jeg kan ikke forklare det. Men det er bare en deilig følelse. Men herregud, kvinnemenneske. Du har da fri vilje. Enten fortsetter du å pøke han nye eller så fortsetter du å være sammen med "verdens beste kjæreste". Stakkar kjæresten din. Som er sammen med en person som ikke bare lyger han midt opp i trynet, men som i tillegg puler på andre bak hans rygg.
Gjest farge Skrevet 10. november 2009 #16 Skrevet 10. november 2009 Vet ikke hva du ønsker med dette innlegget men det første som slår meg er at den nye fyren digger at du har type. Han liker at du er "attraktiv, har kjærste, er uoppnåelig, men likevel villig" Skjønner du ikke at du er et prosjekt for den nye fyren, og at han mister intressen og sikkert slutter å ringe deg når du dumper den trygge, stabile fyren som faktisk liker deg for den du er...?
Gjest Gjest_Synne_* Skrevet 10. november 2009 #17 Skrevet 10. november 2009 Man kan ikke beholde kaka og samtidig ete den. Enten driter du i han fyren og konsentrerer deg om han du har. Eller så gjør du slutt og tester han nye. Andre alternativer finnes ikke og spekulasjon om han nye er seriøs er bare tull. Du er temmelig patetisk om du forblir i et forhold når du forelsker deg i en annen. Bare fordi den andre kanskje ikke vil. Det er et rått svik mot han du er sammen med. Enig i dette. Jeg synes også det burde ringe en alarmklokke når du ser hvor lite respekt den nye fyren har for at du er i et forhold. Det virker som om han synes det er helt greit å rote rundt. Da kan du tenke deg hvordan det vil bli når han er lei av deg.
Elisabeth82 Skrevet 10. november 2009 #18 Skrevet 10. november 2009 Jeg møtte han på en middag med jobben. Selvom han var sluttet før jeg begynte var han der. Vi satt siden av hverandre hele kvelden og delte noen flasker vin. Vi fikk god kontakt og det var litt uskyldig flørting innimellom. Han prøvde å kysse meg senere på kvelden men jeg avviste han ettersom jeg har kjæreste. Han fikk tak i telefonnummeret mitt noen uker senere. Og han har etter det sendt meg meldinger relativt ofte. Minst 6 dager i uken. uten at jeg har svart. Jeg begynte å svare på meldinger fra han forrige uke. Og vi har truffet hverandre 4 ganger etter det. Da har vi vært hjemme hos meg og hos han og sett film, vi har vært på kino og han har tatt meg med ut for å spise. Han sa til meg at han var betatt av meg og han har lyst til å se hvordan dette kan gå. Han synes jeg deilig og har en spennende personlighet, og han vet aldri hva jeg tenker. Men jeg har en kjæreste, han er trofast og ærlig og er nok verdens flotteste gutt. Men jeg er blitt så forelsket i denne andre fyren at jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Det kan jo være denne andre gutten ikke er annet enn en fristelse og jeg liker spenningen. Men jeg tenker på han hele tiden, og får han ikke ut av hodet. Han spør hele tiden om vi skal finne på noe fordi han har lyst å se meg igjen. Vi har hatt sex en gang, og sexen var utrolig deilig . Men jeg har ikke hatt sex med han flere ganger. Tror dere han er seriøs ang at han vil se hvordan vi kan fungere sammen? Hvorfor ellers skulle han spandere kino, middager og vin ute og se filmer sammen med meg når han kun har fått sex en eneste gang? Han sier jo han respekterer at jeg er i et forhold helt til jeg finner ut hva jeg vil. Unnskyld at jeg sier det, men hvis han hadde respektert at du var i et forhold til du finner ut hva du vil burde han ha ventet med sexen til etter du dumpa kjæresten din
Gjest Gjest_utlogga_* Skrevet 10. november 2009 #19 Skrevet 10. november 2009 Fy så slem du er mot kjæresten din! Jeg hadde aldri i verden tenkt tanken å gått ut på kino/film med en annen gutt hvis jeg hadde hatt kjæreste. Du elsker ikke kjæresten din når du er utro. Dessuten - du kan ikke ha to kjærester før alle vi andre single har fått en kjæreste hver først!:-O
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #20 Skrevet 10. november 2009 tsss....å være på kg er tydligvis ikke sundt for hodet mitt. Merker jeg ser mer og mer ned på kvinner enn jeg allerede gjorde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå