Cata Skrevet 10. november 2009 #41 Skrevet 10. november 2009 Det beste ved det er nok tanken. Husker min eks skulle være snill og servere meg kaffe på senga en søndagsmorgen. Jeg balanserte og slurpet og var livredd for å søle . Tør ikke tenke på hva som ville blitt resultatet hvis han hadde satset på full frokost. Selv når jeg er syk kreker jeg meg ut av senga hvis jeg skal ha mat, og på sykehus så slenger jeg i allfall bena ut på gulvet så jeg i det minste kan sitte på sengekanten når det er mat.
Thunderbat Skrevet 10. november 2009 #42 Skrevet 10. november 2009 Vel, å spise i senga er ikke så veldig stas. Men en stund for ikke lenge siden ble jeg vekket av at samboeren min hadde laget frokost til meg, så da kom jeg til dekket bord. Kjempekoselig. Uansett så er jo tanken bak fin
Fortunatus Skrevet 10. november 2009 #43 Skrevet 10. november 2009 Er ikke ei så veldig aktuell problemstilling.. Men jeg elsker det.. Jeg er skrubbsulten om morgenen! Eneste er at typen ikke er så flink til å velge sunne ting.. Får som regel grandiosa eller nudler eller noe.. Skulle gjerne fått brødskiver eller havregrøt
Anaconda Skrevet 11. november 2009 #44 Skrevet 11. november 2009 Er ikke ei så veldig aktuell problemstilling.. Men jeg elsker det.. Jeg er skrubbsulten om morgenen! Eneste er at typen ikke er så flink til å velge sunne ting.. Får som regel grandiosa eller nudler eller noe.. Skulle gjerne fått brødskiver eller havregrøt Grandiosa til frokost!! LETT!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå