Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #21 Skrevet 9. november 2009 Det er vel mest idyllisk på idestadiet, ofte er det jo ganske upraktisk, klønete sittestilling, liten plass til å plassere brettet osv. Foretrekker nok heller å komme til dekket bord, gjerne med litt ekstra godt pålegg og brød. Ikke at noen av delene skjer særlig ofte... Kaffe på senga er forresten fint.
Gjest Emera Skrevet 9. november 2009 #22 Skrevet 9. november 2009 Nei, frokost på senga liker ikke jeg. Ikke er jeg glad i frokost, og ikke liker jeg å spise i senga heller. Den skal brukes til andre ting.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #23 Skrevet 9. november 2009 Nei, det ville jeg aldri hatt. Må skylle munnen med vann før jeg spiser, jeg må vaske hendene og jeg vil ikke ha smuler i hennene heller da det blir så ubehagelig å ligge på. Liker heller ikke å spise med en gang før jeg står opp.
Hedda-78 Skrevet 9. november 2009 #24 Skrevet 9. november 2009 Nei takk. Hyggelig med omtanke, men vil mye heller ha pådekket frokostbord med godt brød, kaffe, stearinlys og godt pålegg. Vi har det forresten så kaldt på soverommet at det er ikke noe særlig å sitte med kropp og armer utenfor dyna.
Ella_Grey Skrevet 9. november 2009 #25 Skrevet 9. november 2009 så jeg spør, er frokost på sengen virkelig SÅ bra? Nei, jeg syns ikke noe om det. Kaffe på sengen, derimot
LilleBille Skrevet 9. november 2009 #26 Skrevet 9. november 2009 Er det noen av dere som er glad i frokost på senga (eller noen av dere andre) som vet hvor jeg kan få tak i brett med ben??
Marikke Skrevet 9. november 2009 #27 Skrevet 9. november 2009 Er det noen av dere som er glad i frokost på senga (eller noen av dere andre) som vet hvor jeg kan få tak i brett med ben?? Ikke helt sikker, men tror de har det på IKEA.
Gjest Apple- i.i Skrevet 9. november 2009 #28 Skrevet 9. november 2009 Er det noen av dere som er glad i frokost på senga (eller noen av dere andre) som vet hvor jeg kan få tak i brett med ben?? Vi har et sånt, det er helt ypperlig! Egner seg også særdeles til å spise i sofaen mens man ser på tv Mener også jeg har sett dem på Ikea.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 10. november 2009 #29 Skrevet 10. november 2009 så jeg spør, er frokost på sengen virkelig SÅ bra? Synes ikke det passer med bestikk, smuler og mat i soverommet.
Fantomina Skrevet 10. november 2009 #30 Skrevet 10. november 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Anaconda Skrevet 10. november 2009 #31 Skrevet 10. november 2009 Jeg synes frokost på senga er flott! Forutsatt at senga er så stor at brettet kan stå ved siden av meg, og ikke over meg. Jeg har lenge prøvd å overtale kjæresten til å kjøpe et frokostbrett, men han er så uendelig treg og uromantisk I tillegg skjønner jeg Jeg skjønner ikke helt hvordan dere får så mange smuler i senga. Det er jo bare å lene seg litt over brettet. Har dere et tonn smuler på spisebordet eller kjøkkenbordet? ja, og på gulvet i tillegg, særlig når sambo har spist! :gjeiper:
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. november 2009 #32 Skrevet 10. november 2009 Jeg synes frokost på senga er flott! Forutsatt at senga er så stor at brettet kan stå ved siden av meg, og ikke over meg. Jeg har lenge prøvd å overtale kjæresten til å kjøpe et frokostbrett, men han er så uendelig treg og uromantisk I tillegg skjønner jeg Jeg skjønner ikke helt hvordan dere får så mange smuler i senga. Det er jo bare å lene seg litt over brettet. Har dere et tonn smuler på spisebordet eller kjøkkenbordet? Har dere et tonn smuler på spisebordet eller kjøkkenbordet? Ja, huff
FantasDick Skrevet 10. november 2009 #33 Skrevet 10. november 2009 Jeg sier ja takk til frokost på senga! Særlig i helgene. Jeg er egentlig ikke så sulten på morgenen, men om jeg får servert maten spiser jeg gladelig. Evt. kun kaffe er også veldig greit.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #34 Skrevet 10. november 2009 Å ja - og med hvert vårt bord (IKEA fx) og kaffe og mat og det er helt herlig. Hvis man er så opptatt av rengjøring at man tenker smuler så anbefaler jeg å senke skuldrene litt. vi koser oss ordentlig og leser og slapper av. Nå er ungen vår så stor at dette overføres til neste generasjon. Før barn: avsluttet med et skikkelig herlig langt helgeknull.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #35 Skrevet 10. november 2009 Står mer enn gjerne over frokost på sengen. Men en kaffe kan jeg.
Gjest regine ii Skrevet 10. november 2009 #36 Skrevet 10. november 2009 Syns frokost på senga er kos, jeg! I helga drikker jeg nesten alltid i det minste kaffe på senga, og foreslår noen frokost på senga og, syns jeg det er fint.
hjertesukka Skrevet 10. november 2009 #37 Skrevet 10. november 2009 Jeg klarer jo ikke å spise frokost uansett hvor den serveres. Må ha vært våken en time eller to før tanken på mat begynner å friste. Enig i det. Men det er vel tanken bak som gjelder her. Da ungene var små, kom de av og til med kake på senga til meg på morsdag og slikt. De var så søte og jeg kunne ikke si at jeg ikke orket å spise det. Et kjæresteemne får straks beskjed om at jeg er ikke noe frokostmenneske. Til nød en kaffe latte. Liker å ordne meg før jeg spiser. Helst dusje også.
Anglofil Skrevet 10. november 2009 #38 Skrevet 10. november 2009 Synes det er koselig jeg. Mvh Yvonne
momo Skrevet 10. november 2009 #39 Skrevet 10. november 2009 Hadde blitt veldig glad for frokost på senga jeg da, men det skjer aldri. Men må vel si att det hadde vært kosligere med fullt oppdekka frokost bord med masse godt og få spise med familien.
Oliva Skrevet 10. november 2009 #40 Skrevet 10. november 2009 Jeg syns frokost på senga er en koselig tanke, og det er mer det at noen andre lager frokost til meg jeg liker med det. Er litt ordensmenneske, så liker ikke mat i sengen, men tanken bak er så fin. Jeg har ikke laget frokost og servert på sengen til min kjære, men jeg har laget frokost og gjort alt klart til han har stått opp, og det tror jeg settes pris på (selv om det ikke kommenteres ).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå