Gjest NozMonster Skrevet 7. juli 2011 #1601 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Her. hentet fra dagboken: Vis innleggNozMonster skrev 05 juli 2011 - 22:42: iiiuk? får du ikke litt ekle bilder i hodet neste gang du og typer er i full sving med det leketøyet!? Svar: Hehe, nei. Jeg tenker som regel aldri på barnet mitt når jeg har sex, og det er kanskje en fordel siden det ville vært veldig turn-off. Dessuten bruker vi så og si aldri leketøy, bortsett fra den ene vibratoren min (som minste IKKE har fått låne). 0 * + ...så jeg tror nok hun mente selve leketøyet! Endret 7. juli 2011 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #1602 Del Skrevet 7. juli 2011 Her. Så med andre ord så leker ungen med diverse sexleketøy på grunn av deres fine farger (osv. som flere har har nevnt tidligere) OG etuiet til vibratoren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 7. juli 2011 #1603 Del Skrevet 7. juli 2011 Så med andre ord så leker ungen med diverse sexleketøy på grunn av deres fine farger (osv. som flere har har nevnt tidligere) OG etuiet til vibratoren. Akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 7. juli 2011 #1604 Del Skrevet 7. juli 2011 ...så jeg tror nok hun mente selve leketøyet! Ungen leker med både etui, og leketøyet. Akkurat når hun skrev posten jeg siterte fra, lekte han med etuiet. Så nei, der mente hun sikkert "etuiet", og ikke "leketøyet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #1605 Del Skrevet 7. juli 2011 Hvis du leser hva det står der så står det ETUIET til leketøyet. Ikke leketøyet selv. En viss forskjell. Les før du utaler deg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #1606 Del Skrevet 7. juli 2011 Les før du utaler deg Det samme burde du gjøre. Det står fremdeles etuiet........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 7. juli 2011 #1607 Del Skrevet 7. juli 2011 Det samme burde du gjøre. Det står fremdeles etuiet........ Hvor tungt har du for å lese at det er innlegg 6 det vises til? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #1608 Del Skrevet 7. juli 2011 Det samme burde du gjøre. Det står fremdeles etuiet........ "Skrevet 03 juli 2011 - 18:56 Jepp. Samboer mener det er forstyrrende at han er så glad i rosa! Men what the hell. Er jo en fin farge, så skjønner mini godt jeg! Ellers leker han faktisk mye med sexleketøy (som er vasket og rene selvsagt). De er jo ofte laget av gummi, gelé eller plast og kommer i flotte, skarpe farger som lyser og vibrerer. Er jo perfekt leketøy til små barn! :D " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #1609 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg har lært at feite jenter på byen utnytter fulle menn for å få seg ett ligg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #1610 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg har lært at feite jenter på byen utnytter fulle menn for å få seg ett ligg. Det har jeg ikke lært her. Det har jeg alltid visst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #1611 Del Skrevet 7. juli 2011 Det har jeg ikke lært her. Det har jeg alltid visst. herregud, slutt å vær teit da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #1612 Del Skrevet 7. juli 2011 herregud, slutt å vær teit da. Det er jo sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #1613 Del Skrevet 7. juli 2011 Det er jo sant! noe så tragisk gidder jeg ikke diskutere en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #1614 Del Skrevet 7. juli 2011 "Skrevet 03 juli 2011 - 18:56 Jepp. Samboer mener det er forstyrrende at han er så glad i rosa! Men what the hell. Er jo en fin farge, så skjønner mini godt jeg! Ellers leker han faktisk mye med sexleketøy (som er vasket og rene selvsagt). De er jo ofte laget av gummi, gelé eller plast og kommer i flotte, skarpe farger som lyser og vibrerer. Er jo perfekt leketøy til små barn! :D " At det går ann Det er rett og slett vanvittig perverst av henne. Kjøp leker til ungen istedet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #1615 Del Skrevet 7. juli 2011 noe så tragisk gidder jeg ikke diskutere en gang. Det er jo ikke noe diskusjon dette her. Du lærte det her og jeg visste det fra før. Ikke noe å diskutere det vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #1616 Del Skrevet 7. juli 2011 Det er jo ikke noe diskusjon dette her. Du lærte det her og jeg visste det fra før. Ikke noe å diskutere det vel du skjønner hva jeg mener. om fulle menn tror overvektige jenter utnytter dem for et ligg så er de cocky, og burde ta en reality check. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #1617 Del Skrevet 9. juli 2011 Har lært at det er et veldig trynetillegg her. Det har jeg sett på plussene som blir gitt. Det kan virke som det er en klikk her som gir hverandre plusser uansett hva som blir skrevet. Jeg var ganske tidlig ute i en tråd med en liten replikk. Noen langt under meg skrev akkurat det samme. Da syns jeg det er merkelig at plussen gikk til den personen og ikke meg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 9. juli 2011 #1618 Del Skrevet 9. juli 2011 Har lært at det er et veldig trynetillegg her. Det har jeg sett på plussene som blir gitt. Det kan virke som det er en klikk her som gir hverandre plusser uansett hva som blir skrevet. Jeg var ganske tidlig ute i en tråd med en liten replikk. Noen langt under meg skrev akkurat det samme. Da syns jeg det er merkelig at plussen gikk til den personen og ikke meg. Hvis du skrev som Anynombruker kan det være grunnen. Har sett at noen ikke vil plusse på ABer av prinsipp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #1619 Del Skrevet 9. juli 2011 Hvis du skrev som Anynombruker kan det være grunnen. Har sett at noen ikke vil plusse på ABer av prinsipp. Nei, det var ikke anonymt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 9. juli 2011 #1620 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg har lært at det finnes voksne mennesker som er i stand til å kjøpe seg egen bolig med hage, men som aldri har sett en hage før og har klart å vokse opp uten noensinne så mye som å ha hørt begrep som ugress og luking. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå