Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Jeg har lært at hvis man er kritisk til noe, så betyr det at man enten har dårlig selvbilde, er sjalu, er misunnelig eller at man ikke har noe liv. Antagelig er det en kombinasjon av dette.

Ikke glem: feit!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blubberella

Og er man feit, er man stygg, lat og et stort problem for både folks velvære og samfunnet generelt. I tillegg går visstnok feite folk rundt og tror de er slanke med vakre former. Men på den positive siden er feite mennesker veldig takknemlige når de får seg sex, ifølge sexforumet her! Aldri så galt at det ikke er godt for noe! :skratte:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at alle utlendiger er onde drittsekker som bare vil utnytte Norge, og at alle sitter hjemme og slår konene sine (de har sikkert flere, alle mann) og tygger khat.

Og så har jeg akkurat lært at jeg er trygdesnylter, liker å gå hjemme, være utbrent, ikke ha energi og ikke være til nytte for noen. Det er bare sååååå gøy å ikke kunne gjøre noen ting, og jeg håper virkelig det varer lenge.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg har lært at noen menn på KG er så sterke og raske kampsportmestere at de overrumpler 20-30 damer uten problem! :skratte: Det mannlige egoet er fascinerende :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Alt er svart/hvitt, ingen mellomting, og det finnes bare ett rett svar.

Hehe, nå fant jeg et perfekt eksempel på dette i en tråd! I en tråd om kroppen til en kjendis uttaler en av debattantene følgende ord: ...samtidig mener jeg at de som ikke er direkte slanke går under kategorien fet/overvektig.

:rolleyes:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nå fant jeg et perfekt eksempel på dette i en tråd! I en tråd om kroppen til en kjendis uttaler en av debattantene følgende ord: ...samtidig mener jeg at de som ikke er direkte slanke går under kategorien fet/overvektig.

:rolleyes:

Takk. Det var oppklarende! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg har lært at alle utlendiger er onde drittsekker som bare vil utnytte Norge, og at alle sitter hjemme og slår konene sine (de har sikkert flere, alle mann) og tygger khat.

Tull. Noen av dem er ute og voldtar norske jenter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull. Noen av dem er ute og voldtar norske jenter også.

Trodde det var hobbyen til alle utlendingene jeg ?

:ironi:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke noe som heter selvvalgt singel, er du singel så er det fordi du er feit og stygg, og ingen vil ha deg. Alltid!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært masse om lukten i mannerumper!

Og jeg har lært at folk flest ikke kan så mye om rumpelukt. Kunnskapsnivået er skremmende lavt, så dette er noe skolene må ta tak i snarest. Husk - det kan ramme deg! :Hehe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Og jeg har lært at folk flest ikke kan så mye om rumpelukt. Kunnskapsnivået er skremmende lavt, så dette er noe skolene må ta tak i snarest. Husk - det kan ramme deg! :Hehe:

Nå er jeg iallefall forbredt på det verste, og jeg skal med glede spre budskapet videre så snart jeg får muligheten! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

At jeg aldri aldri må gå inn i underdelen av forumet som heter "ordleker", makan til unyttig tøv å telle ned fra el million til en og sånn.. :sjenert:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

At jeg aldri aldri må gå inn i underdelen av forumet som heter "ordleker", makan til unyttig tøv å telle ned fra el million til en og sånn.. :sjenert:

Like nyttig som alle gravid-dagbøkene :filer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at folk som er gravide enten er gartnere som har en liten spire, eller høner, som ruger på noe. :-p

Også har jeg lært at man er dritfeit hvis man veier over 60kg og at om man ikke trener kjempehardt omtrent hele tida kommer ingen til å vile ha deg som kjæreste! Og hvis man har kjæreste likevel er det noe galt med vedkommende som kan like noen som er så feit.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at hvis man ikke er skeptisk til innvandrere er man dum og har ikke beina planta på jorda..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at hvis man ikke er skeptisk til innvandrere er man dum og har ikke beina planta på jorda..

Nei, nei, bare de mørke innvandrerne krever at man er skeptisk. :ironi:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...