Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Jeg har lært at de aller fleste kvinner ikke klarer å se hva som er sexy uten å dra inn personlighet. Virker som de fleste kvinner ikke har evnen til å se på noe billedskjønt å si at det er sexy for man kjenner han jo ikke - "desuten bryr jeg meg ikke om mannen har six-pack/hår på ryggen/høy/lav/osv - det er det indre som teller". Men det er ikke kjærste materiale det spørres om - det er rent platonisk utseende det spørres om!

Lurer egentlig litt på om de fleste kvinner synes det er en slags skam over å synes noen er sexy som ikke er ens kjæreste...?

Jeg vet ikke, jeg. Vil ikke spore av tråden, men du hadde et spørsmålstegn til slutt, så la gå! Det er skjelden jeg synes en mann er pen ut fra et bilde. I levende live (og på film) blir det noe annet, da kommer jo utstrålingen i tillegg - men det er ikke noe rent estetisk pent jeg går etter. Sånn sett tenker jeg ikke "wow" over kroppslige ting; det skal en helhet til, og den må bestå av mer enn et fint utseende.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cosette

Jeg har lært at dersom man i et politisk og økonomisk perspektiv stiller seg skeptisk til hvorvidt velferdsstaten skal utvides til å også inkludere betaling av ferie, så er man et forferdelig menneske med et hjerte av stein som ikke ønsker en stakkars familie noe godt. For det må da kunne gå an å være grei med akkurat denne familien! Det trenger jo ikke å bety av NAV må tilby det samme til alle de andre tusener av barnefamilier som mottar økonomisk hjelp, som igjen vil få visse konsekvenser! Det er da en selvfølge at et rikt land som Norge skal ta såpass vare på sine innbyggere at de ordner opp og sender dem på ferie, de fortjener jo det! :roll:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pastablasta

Man skal aldri kalle catwalkmodeller med utstikkende ribbein for stygge. Aldri!

Fordi det går bare ikke an.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal aldri kalle catwalkmodeller med utstikkende ribbein for stygge. Aldri!

Fordi det går bare ikke an.

Fra hvilken tråd lærte du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lært at her på kvinneguiden er det svært mange utrolig fordømmende mennesker. De aller fleste er feige og heter "Anonym Bruker"

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nylæring på at ketchup er et tema som engasjerer veldig mange mennesker. Tråden lever igjen og har nå 437 innlegg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at folk er fryktelig raske til å misforstå ting med vilje og nåde om du skriver noe litt feil.Da blir en omtrent hudfletta :eeeh:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

at folk er fryktelig raske til å misforstå ting med vilje og nåde om du skriver noe litt feil.Da blir en omtrent hudfletta :eeeh:

Åhh herregud.. Det er visse personer her inne som jeg tror misforstår meg med vilje. Er så slitsomt å måtte forklare det man prøver å si 100 ganger uten å komme igjen, og bare få servert at man mener det motsatte.. Slitsomt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har lært at kvinner føretrekk slemme, macho drittsekkar til menn, viss dei påstår noko anna, ljuger dei.

:roll:

Endret av imli
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Jeg har lært at noen mener at hvis en ikke vet hva en tagine er, så bør en holde seg vekk fra matforumet slik at de som har peiling på ting kan få diskutere i fred.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Nylæring på at ketchup er et tema som engasjerer veldig mange mennesker. Tråden lever igjen og har nå 437 innlegg!!!

:hoppe:

Det er bare så fantastisk morsomt å se at ketchup kan være så engasjerende! :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Jeg har lært at enten er man tynn på grensen til anorektisk, eller så er man feit. Det finnes ingenting i mellom der.

Og om man har noen kilo for mye, kan man umulig være sunn, og det er ikke noe problem å gå ned i vekt. Hvis man bare gjør sånn og sånn, så vips er man slank! I wish :sukk:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg har lært at KG glorifiserer overvekt :klaske:

Hvordan kunne jeg glemme det?! Også jeg som har trodd det var helt motsatt. Her inne blir man betegnet som feit, dum og lat om man har en BMI over 23 :filer:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest halebein

jeg har lært at å være hjemme med 4 barn bare er "å gå hjemme å kose seg", mens mannen i huset har rett til å legge seg på sofaen, forlange kake og kaffe etter middagen, og skal ikke gå å hente den selv, for det er han som jobber og bidrar økonomisk i hjemmet. Han har til og med rett til å klage over kona si til andre.

Har også lært at mange på KG ikke vet at det er noe som heter foreldrepenger/svangerskapspermisjon med lønn, og dermed ikke skjønner at 4 barnsmødre også bidrar økonomisk når de er hjemme i permisjon med baby...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har lært at det finnes noen her inne som synes det er interessant å, i fullt alvor, diskutere Jenny Skavlans navle. :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at det finnes noen her inne som synes det er interessant å, i fullt alvor, diskutere Jenny Skavlans navle. :jepp:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses... hvilken tråd er det?? Og er navler noe å diskutere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...