Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Jenter som drar til syden og har sex med lokale gutter er fra østkanten og har ikke råd til en "skikkelig" ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Butikkansatte som ser syk ut, bør fjernes for ikke å ødelegge shoppingopplevelsen for kundene

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

I dag har jeg lært at det er arrogant å si at man aldri vil ha sex med noen for 50 millioner kroner. Dette var nytt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg lært at det er arrogant å si at man aldri vil ha sex med noen for 50 millioner kroner. Dette var nytt for meg.

Jeg har dessuten lært at det bare finnes to typer jenter: de som innrømmer at de kan ha sex for penger og de som ikke gjør det. Og forresten én ekstra kategori: de som får så mye penger av pappa at de ikke trenger å prostituere seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Jeg har dessuten lært at det bare finnes to typer jenter: de som innrømmer at de kan ha sex for penger og de som ikke gjør det. Og forresten én ekstra kategori: de som får så mye penger av pappa at de ikke trenger å prostituere seg.

Å du verden. Da rakk jeg jammen å lære enda mer sånn på tampen av dagen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det bare var jeg som var arrogant, jeg, siden jeg ikke ville gjort det helt gratis. Men nå har jeg heldigvis lært at jeg fort kan skifte mening om tilfeldig sex hvis jeg bare blir voldtatt først. Veldig glad for at jeg ble gjort oppmerksom på det, så er jeg i alle fall litt mindre uvitende :takke:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Serena

Selv om en har tatt 3 (tre!) gravidetstester og alle har vært negative kan en være gravid allikevel.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om en har tatt 3 (tre!) gravidetstester og alle har vært negative kan en være gravid allikevel.

I tillegg så nekter man for inbiltsvangerskap. Neida, man ønsker ikke å være gravid må en skjønne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Men man kan jo faktisk det dersom man har tatt testene på feil tidspunkt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serena

Men man kan jo faktisk det dersom man har tatt testene på feil tidspunkt.

Har da aldri sagt det ikke stemmer heller. Det jeg sa var at når en tester tre ganger negativt og med en gang mener det er helt logisk å være gravid allikevel, så er det rimelig skrudd.

Endret av Serena
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg har lært at det virkelig ikke trenger mye til før man kan trekke ganske så bastante konklusjoner om det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har lært at når besteforeldre skal vere barnevakt for barnebarna sine, må dei få servert middag, godteri og snacks, elles er det kravstore foreldre som utnyttar besteforeldra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at når man er besteforeldre er det en selvfølge at de skal være barnevakt gratis.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har lært at kjæresten min ikke elsker meg, før han slutter å ha lyst på sex med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Eg har lært at når besteforeldre skal vere barnevakt for barnebarna sine, må dei få servert middag, godteri og snacks, elles er det kravstore foreldre som utnyttar besteforeldra.

Av helt samme grunn har jeg lært at dersom en ikke kan servere middag laget fra grunnen av har en heller ikke rett på barnevakt for har en ikke råd til det så har man heller ikke råd til å gå ut. Og da får en bli hjemme og ikke ha barnevakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at det ikke er lurt å kommentere i "slett meg"-tråder, for da risikerer du at moderator sletter feil bruker. :lol:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg har lært at så lenge man huker av for kylling-knappen ( AB-knappen da), så er det helt greit, eller jaffal mye enklere å rakke ned på andre, og kritisere og bare si dumme provoserende ting :)

...det å¨stå for det man mener og sier, nej, vettu hva, det blir for dumt altså!:ironi:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...