Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Det er ikke én eneste på hele de trådene jeg vet du refererer til som har sagt at noen som ikke kan ta vare på et barn, skal få barn. Så det der er dine egne ord, ingen andres :)

Nå er det faktisk flere tråder på kg enn me tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Før i tiden" var Ting jeg har lært på kvinneguiden en festlig lesning med tekst litt på snei om dere forstår hva jeg mener. Kjekt å lese. Hva har skjedd? Nå diskuteres det jo her også. Hold dere til diskusjonen vedr. hva nå enn emne til emnekategorien der det hører hjemme! Ikke her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Før i tiden" var Ting jeg har lært på kvinneguiden en festlig lesning med tekst litt på snei om dere forstår hva jeg mener. Kjekt å lese. Hva har skjedd? Nå diskuteres det jo her også. Hold dere til diskusjonen vedr. hva nå enn emne til emnekategorien der det hører hjemme! Ikke her.

Du er på ett forum da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at et klesplagg som allværsjakker er et uhyre interessant tema som faktisk innbyr til krangel og som strekker seg over seks sider med over hundre innlegg. ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Prøvis

Jeg har lært at et klesplagg som allværsjakker er et uhyre interessant tema som faktisk innbyr til krangel og som strekker seg over seks sider med over hundre innlegg. ;)

Ja, utrolig... jeg har lært det samme, en jakke kan skape ganske høy temperatur :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

At enkelte kvinner har den eventyrlige evnen og først rose sin partner opp i skyene som "verdens beste" for deretter i neste setning hevde seg usikker om han er den rette fordi følelsene har dabbet litt av i det siste, for så å toppe det hele med at hun har begynt å få følelser for en annen......

Som et lysende eksempel på at noen kvinner er så omgivelsesstyrte og uten evne til å ta innover seg at man bør fokusere på seg selv og ikke alle andre dersom man skal holde hånda på rattet når det kommer til eget liv og skjebne.

Rart i grunnen, så mye tid som dere bruker foran speilet...... :ler:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det bare er lov til å tulle hvis det er noe absolutt alle kan le av - ellers er det ikke morsomt!

Har også lært at det er langt færre brukere her inne enn først antatt, siden mange brukere visstnok er en og samme person.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Gorgon, du skriver om mitt liv... :sukk: Hva hjelper det å være verdens mest fantastiske mann når alt en er er en "kompis"?

Ikke bare ditt liv brutalis, du er ikke "verdens mest fantastiske mann" ved å 'bare' være kompis. Da er du i beste fall "verdens beste kompis". Jenter krever/forventer noe mer. Det handler mest om atferd og egenskaper og minst om utseende. Den diskusjonen tar vi i en annen tråd en dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

At det bare er lov til å tulle hvis det er noe absolutt alle kan le av - ellers er det ikke morsomt!

Dette gjelder også dersom du har lyst å dele noe positivt. Da bør du forsikre deg om at alle synes det er verdt å skrive om ellers så sløser du med tiden.

Har også lært at det er langt færre brukere her inne enn først antatt, siden mange brukere visstnok er en og samme person.

Det gjelder menn det. Alle mennene er nesten en og samme person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjelder menn det. Alle mennene er nesten en og samme person.

Seriøst?

:klø:

Nå gir ikke min (kg)verden mening mer...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er unormal, jeg kjenner ingen slike. Det jeg derimot har lært er at hvis du har en kronisk sykdom så er det en selvfølge at alle kan gi deg råd om å slutte med alle ovennevnte produkter, og litt til - for da VIL DU bli frisk. Skitt i at man allerede har forsøkt det meste ... :)

Selvfølgelig! Den møter vi overalt - slutt med sukker og hvitt mel og alle kroniske sykdommer blir borte! :) Kunne sikkert skrive en egen bok med alle rådene jeg har fått i løpet av årene...

Endret av Havbris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvis

Det samme gjelder faktisk ketchup ;)

Ååå, den har jeg visst gått glipp av.. men jeg har lært at de utroligste og mest ordinære ting kan skape de villeste diskusjoner.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Ååå, den har jeg visst gått glipp av.. men jeg har lært at de utroligste og mest ordinære ting kan skape de villeste diskusjoner.. :jepp:

Da må du søke og finne ketchup-tråden! Den er unik :fnise:

Etter å ha vært medlem her inne en stund, kan jeg fort se om en tråd kommer til å bli vill eller ikke :lur:

På barn&familie kan det mest uskyldige spørsmål bli til en diskusjon på liv og død!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...