AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #7941 Del Skrevet 29. juni 2022 Tante skrev (På 9.11.2009 den 12.12): - Ang. bryllup: Ingen har lyst til å komme i mitt bryllup, det er en plikt og man må lide seg gjennom det. Man skal kunne gå i det man vil, selv om det man vil gå i er pysjbukse, uggs og singlet (i september) og om brudeparet har spesielle ønsker for sin dag er bruden bridezilla. - Alle på KG har sosialangst og kan ikke gå noen steder uten kjæresten. Det skaper store problemer for de single - Din mening er fasiten og om jeg er uenig er jeg uintelligent, uinformert og ignorant - Menn kan gjøre alt bedre enn damer (så snart slipper vi vel å føde også) - kun 7 års universitetsutdanning og 4 barn gir rett til å uttale seg, om du har noe mindre vet du ikke hva du snakker om - alle kvinner er horer - det er synd på menn som må slite med oss, og om vi har det vanskelig er det bare pms, så hold kjeft. - det finnes INGEN mellomting. Juhuu jeg har rett til å uttale meg 🥳🏆 hahaha. Anonymkode: 8bffe...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #7942 Del Skrevet 30. juni 2022 At barn som utfører uskuldige rampestreker burde få juling og det burde foreldrene også få Anonymkode: c1eb3...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #7943 Del Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 23.6.2022 den 20.55): At unge mennesker med sosiale antenner og liv ikke henger på KG. Anonymkode: c1eb3...58a Ja, vi kan nok slå fast at det er noen som er veldig opptatt av å repetere hvor dumme brukerne av KG er. Det store spørsmålet er hvorfor de selv befinner seg her, og når vi kan ha forhåpninger om å bli kvitt dem. Anonymkode: 9737a...2ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #7944 Del Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, vi kan nok slå fast at det er noen som er veldig opptatt av å repetere hvor dumme brukerne av KG er. Det store spørsmålet er hvorfor de selv befinner seg her, og når vi kan ha forhåpninger om å bli kvitt dem. Anonymkode: 9737a...2ab De forsvinner nok aldri, troll vik der alltid være dessverre.. Anonymkode: c1eb3...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suzanne Skrevet 1. juli 2022 #7945 Del Skrevet 1. juli 2022 Jeg har lært at folk blir mye fortere krenket enn jeg trodde. Man må trå varsomt i innlegg, eller tåle kritikk, og kanskje lære noe av det (eller ikke:-)). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #7946 Del Skrevet 1. juli 2022 Suzanne skrev (5 minutter siden): Jeg har lært at folk blir mye fortere krenket enn jeg trodde. Man må trå varsomt i innlegg, eller tåle kritikk, og kanskje lære noe av det (eller ikke:-)). Trå varsomt er en god regel uansett Anonymkode: 33da7...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #7947 Del Skrevet 2. juli 2022 At folk med downs ikke fortjener å leve Anonymkode: c1eb3...58a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #7948 Del Skrevet 2. juli 2022 Jeg har lært at hvis man ønsker å ta et glass vin etter man har fått barn, så er man alkoholiker og burde aldri fått barn i utgangspunktet. Anonymkode: bcb3b...c91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 3. juli 2022 #7949 Del Skrevet 3. juli 2022 At begrepet «innvandrere» er identisk med muslimer, som igjen er identisk med homofober, kvinnehatere og terrorister. At jeg har lav IQ og null sosialt liv fordi jeg skriver her. At jeg er feit fordi jeg er imot fatshaming. At jeg hater religiøse fordi jeg synes det er greit at barn lærer om identitet og kjønn på skolen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #7950 Del Skrevet 14. juli 2022 At det er dumt å betale ned all gjeld. Spesielt boliglån. Anonymkode: aa154...976 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #7951 Del Skrevet 14. juli 2022 Jeg har lært at KG-folk har total meningsløs bakteriefobi. Om man går to dager i samme truse eller hopper over å dusje en dag så er man verdens verste gris. Anonymkode: a6cf6...f4d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #7952 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 2.7.2022 den 23.58): Jeg har lært at hvis man ønsker å ta et glass vin etter man har fått barn, så er man alkoholiker og burde aldri fått barn i utgangspunktet. Anonymkode: bcb3b...c91 Ja, bortsett fra hvis man er invitert i bryllup, for da er fri bar det eneste akseptable. Anonymkode: b24f0...4ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #7953 Del Skrevet 16. juli 2022 Menn er dumme Kvinner er dumme Alt er rasisme Ingenting er rasisme Uføretrygdede er noen late tullinger som ikke bidrar Psykisk sykdom generelt er noe forbanna tull Jeg klarte å overkomme et problem, da skal alle andre klare det også Gidder ikke forsøke å forstå teksten i HI, men bare antar, antar og antar Å dumpe han/henne er løsningen i alle samliv Gjør det jeg sier, ikke som jeg gjør FRP er skylden til alle problemer i Norge og verden SV-folk er noen hodeløse naut Det er greit at gamle menn er sammen med unge damer, men gud forby den dama som er med en litt yngre mann Bare fordi vi lever i Norge, så kan man ikke ha problemer Covid-19 er visst bare en stor løgn Har aldri opplevd en ting selv, så da kan det ikke ha skjedd Størrelsen på penis er visst VELDIG viktig Hva Jarle Andhøy gjorde i går, eller hva Tone Damli hadde på skiva, er meget interessante nyheter Anonymkode: 0115b...b6c 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #7954 Del Skrevet 21. juli 2022 At hvis man bruker uttrykket "for en gangs skyld" i en debatt, er man tydelig påvirket av propaganda. Anonymkode: 71b9f...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2022 #7955 Del Skrevet 21. juli 2022 At du kan håne det meste - religion, utseende, status, alle slags fysiske, psykiske og økonomiske problemer er fritt frem, særlig uføretrygdede og minoriteter--- ---men nåde deg om du skulle ytre deg kritisk om Ingebrigtsen-slekta eller Magnus Carlsen, da er du fæl da... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #7956 Del Skrevet 21. juli 2022 At bæsj og promp er populært blant voksne Anonymkode: 63c44...64c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gotthard Skrevet 21. juli 2022 #7957 Del Skrevet 21. juli 2022 Menn klarer ikke noe, er udugelige små unger og de eneste som klarer noe annet en å skifte dekk og klippe plenen er damer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #7958 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): At bæsj og promp er populært blant voksne Anonymkode: 63c44...64c Tror det er en særing som masseproduserer tråder om bæsj, tiss og promping for tiden. Helt opphengt i temaet, burde la de trådene dø ut med færrest mulig svar. Anonymkode: 9737a...2ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 22. juli 2022 #7959 Del Skrevet 22. juli 2022 At mennesker er udugelige, ikke klarer å ta imot beskjeder og holde seg til saken, men må blande inn andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #7960 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 14.7.2022 den 21.58): Jeg har lært at KG-folk har total meningsløs bakteriefobi. Om man går to dager i samme truse eller hopper over å dusje en dag så er man verdens verste gris. Anonymkode: a6cf6...f4d Gå to dager i samme truse er dritekkelt da. Ellers er jeg enig. Man er ikke gris om man dusjer annenhver dag. Anonymkode: 90b41...bf7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå