Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

"Jeg bruker salt i grøten, gjør du?", "Nei, det liker jeg ikke, hva med deg?", "Nei, her er det aldri grøt", og sånn holder de på.

Kjempemoro!

 

 

Anonymkode: 9737a...2ab

:troest:

Anonymkode: c1eb3...58a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

:troest:

Anonymkode: c1eb3...58a

:helen:

Anonymkode: 9737a...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

"Jeg bruker salt i grøten, gjør du?", "Nei, det liker jeg ikke, hva med deg?", "Nei, her er det aldri grøt", og sånn holder de på.

Kjempemoro!

 

 

Anonymkode: 9737a...2ab

Og det gjør deg hvaforno' fordi?

Anonymkode: cc72a...a1f

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Og det gjør deg hvaforno' fordi?

Anonymkode: cc72a...a1f

Jeg tror ikke det nødvendigvis gjør brukeren noe, men disse telle/tulletrådene er jo egentlig spam? "Kg såpeopera", sorry, mente kg såpe opra. Liksom. Kan ikke disse menneskene bli venner i virkeligheten og ta det på Facebook? Det er patetisk.

Anonymkode: c1bae...78b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg tror ikke det nødvendigvis gjør brukeren noe, men disse telle/tulletrådene er jo egentlig spam? "Kg såpeopera", sorry, mente kg såpe opra. Liksom. Kan ikke disse menneskene bli venner i virkeligheten og ta det på Facebook? Det er patetisk.

Anonymkode: c1bae...78b

Nei det som er patetisk er all kranglingen om penis størrelser, uføretrygdede osv, kan ikke dere ta det på Facebook? 

Anonymkode: c1eb3...58a

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei det som er patetisk er all kranglingen om penis størrelser, uføretrygdede osv, kan ikke dere ta det på Facebook? 

Anonymkode: c1eb3...58a

Ser ikke så veldig mange anonyme i disse trådene? Det er jo en liten nisjegruppe på sosialt som holder på. Men de er nok i disse penis og uføretrygdtrådene og. 

Anonymkode: c1bae...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ser ikke så veldig mange anonyme i disse trådene? Det er jo en liten nisjegruppe på sosialt som holder på. Men de er nok i disse penis og uføretrygdtrådene og. 

Anonymkode: c1bae...78b

Og ellers går alt bra? :) 

Anonymkode: c1eb3...58a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror ikke det nødvendigvis gjør brukeren noe, men disse telle/tulletrådene er jo egentlig spam? "Kg såpeopera", sorry, mente kg såpe opra. Liksom. Kan ikke disse menneskene bli venner i virkeligheten og ta det på Facebook? Det er patetisk.

Anonymkode: c1bae...78b

Klart vi kan, men da får vi ikke plage sutrekopper som deg 👍😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ser ikke så veldig mange anonyme i disse trådene? Det er jo en liten nisjegruppe på sosialt som holder på. Men de er nok i disse penis og uføretrygdtrådene og. 

Anonymkode: c1bae...78b

Det var nyheter for meg.

Endret av Entern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.5.2022 den 15.26):

At på sosial prat går det sport i å lage en tråd om hverandre. Døgnet rundt sitter de samme personene å skriver spørsmål til hverandre.  Innholdsrikt liv sikkert.

Anonymkode: 79526...14c

Kan det være noen er misfornøyd og frustrert fordi Sosial Prat forumet (heldigvis!!!) ikke har AB funksjon?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2022 den 6.58):

At hvis man er introvert så har man autisme

Anonymkode: c1eb3...58a

Håper ikke denne kom som en reaksjon på mitt innlegg... 😅 I så fall kan jeg avkrefte med en gang at jeg mener introvert = autist. Skjønte etter at jeg skrev innlegget at det ble oppfattet feil, og jeg ba også den jeg siterte om unnskyldning. Ser jo nå at jeg kanskje burde vurdere å slette innlegget så ikke flere misforstår eller tar det ille opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (1 minutt siden):

Håper ikke denne kom som en reaksjon på mitt innlegg... 😅 I så fall kan jeg avkrefte med en gang at jeg mener introvert = autist. Skjønte etter at jeg skrev innlegget at det ble oppfattet feil, og jeg ba også den jeg siterte om unnskyldning. Ser jo nå at jeg kanskje burde vurdere å slette innlegget så ikke flere misforstår eller tar det ille opp.

Var ikke ditt innlegg :)

Anonymkode: c1eb3...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var ikke ditt innlegg :)

Anonymkode: c1eb3...58a

Puh, det var da enda bra! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg tror ikke det nødvendigvis gjør brukeren noe, men disse telle/tulletrådene er jo egentlig spam? "Kg såpeopera", sorry, mente kg såpe opra. Liksom. Kan ikke disse menneskene bli venner i virkeligheten og ta det på Facebook? Det er patetisk.

Anonymkode: c1bae...78b

Nei, det er ikke spam. Langt unna definisjonen på samme, faktisk. 

Liker man det ikke så ignorerer man ganske enkelt de trådene.

Anonymkode: cc72a...a1f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, det er ikke spam. Langt unna definisjonen på samme, faktisk. 

Liker man det ikke så ignorerer man ganske enkelt de trådene.

Anonymkode: cc72a...a1f

Jepp.

Jeg mener jeg ignorerer religion tråder fordi det er så mye hat og sånn i dem. Med mindre jeg ser at folk med peiling tar del og at det er en interessant diskusjon og ikke bare skittkasting.

Jeg ignorerer også penistråder og «stakkars meg jeg er så rik og kjekk og smart men ingen damer vil ha meg bu hu hu» tråder.

Endret av Entern
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg tror ikke det nødvendigvis gjør brukeren noe, men disse telle/tulletrådene er jo egentlig spam? "Kg såpeopera", sorry, mente kg såpe opra. Liksom. Kan ikke disse menneskene bli venner i virkeligheten og ta det på Facebook? Det er patetisk.

Anonymkode: c1bae...78b

😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lurven
Entern skrev (2 timer siden):

Jepp.

Jeg mener jeg ignorerer religion tråder fordi det er så mye hat og sånn i dem. Med mindre jeg ser at folk med peiling tar del og at det er en interessant diskusjon og ikke bare skittkasting.

Jeg ignorerer også penistråder og «stakkars meg jeg er så rik og kjekk og smart men ingen damer vil ha meg bu hu hu» tråder.

Samme her, jeg liker å diskutere religion på saklig nivå, men penistråder synes jeg er kjedelig, så da fjaser jeg heller i fjasetrådene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

"Jeg bruker salt i grøten, gjør du?", "Nei, det liker jeg ikke, hva med deg?", "Nei, her er det aldri grøt", og sånn holder de på.

Kjempemoro!

 

 

Anonymkode: 9737a...2ab

det beste av alt. den som titter UTEN å bidra. å observere på pratet er egentlig langt mer interessant tema, og det er ikke noe nytt. samme greia hvert eneste "sesong" av kg. det du representerer med akkurat det er en slags illusjon om at ditt bidrag er av særlig egenart eller bedre - men legg merke til et par ting. for det første, hva er bidraget med å i det hele tatt bry seg?  for det andre, hvorfor måtte du fortelle dette som anonym? 
der har du greia som gjør at jeg elsker titte på dere rare misstilpassede personer med full fokus på hva andre gjør. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (5 timer siden):

Kan det være noen er misfornøyd og frustrert fordi Sosial Prat forumet (heldigvis!!!) ikke har AB funksjon?

Eller kan det være misnøye med at det blir i overkant mye tull når 2-4 brukere er i alle tråder døgnet rundt. Mye avsporing med tanke på trådtittel osv. Vet ikke, er der jeg også, men ser nye brukere drukner litt når de forsøker seg.

Og nei, jeg er ikke en ny bruker.

Anonymkode: 79526...14c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Eller kan det være misnøye med at det blir i overkant mye tull når 2-4 brukere er i alle tråder døgnet rundt. Mye avsporing med tanke på trådtittel osv. Vet ikke, er der jeg også, men ser nye brukere drukner litt når de forsøker seg.

Og nei, jeg er ikke en ny bruker.

Anonymkode: 79526...14c

Folk er alltid velkommen i trådene, mange nye brukere har begynte å henge med i de siste månedene ;) 

Anonymkode: c1eb3...58a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...