Cordelia Skrevet 18. mars 2015 #5561 Del Skrevet 18. mars 2015 Det forandrer ikke det faktum at en kvinne ville ha valgt en rik mekting mann framfor en fattig uteligger. Hvorfor ikke bare innrømme det isteden for å prøve og snakke deg vekk fra det. Jeg sier ikke det er galt det er jo forstålig at man heller vil ha en rik mektig mann enn en fattig uteligger. Men du kan ihvertfall være kvinne nok til å innrømme at de aller fleste kvinner ville gått etter den rike og ikke den fattige. Anonymous poster hash: 4eea7...fe8 Det forandrer ikke det faktum at det fremdeles er en helt spacet og virkelighetsfjern problemstilling. Personlig hadde jeg antagelig vært like skeptisk til den rike mannen, men det blir litt for tungt for deg og svelge vel? Ettersom du ikke kan kverulere og fyre opp kvinnfolka med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 18. mars 2015 #5562 Del Skrevet 18. mars 2015 (endret) Det forandrer ikke det faktum at en kvinne ville ha valgt en rik mekting mann framfor en fattig uteligger. Hvorfor ikke bare innrømme det isteden for å prøve og snakke deg vekk fra det. Jeg sier ikke det er galt det er jo forstålig at man heller vil ha en rik mektig mann enn en fattig uteligger. Men du kan ihvertfall være kvinne nok til å innrømme at de aller fleste kvinner ville gått etter den rike og ikke den fattige.Anonymous poster hash: 4eea7...fe8 Selvfølgelig. Ingen vil vel ha en uteligger.. Betyr ikke st vi konsekvent velger menn pga penga. En helt vanlig mann med helt vanlig lønn er da mer enn bra nok. Er det de fleste sv oss velger. Endret 18. mars 2015 av Maleficenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #5563 Del Skrevet 18. mars 2015 Selvfølgelig. Ingen vil vel ha en uteligger.. Så hvorfor kan ikke hun bare si det. Anonymous poster hash: 4eea7...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 18. mars 2015 #5564 Del Skrevet 18. mars 2015 Så hvorfor kan ikke hun bare si det. Anonymous poster hash: 4eea7...fe8 Fordi det argumenter blir så latterlig. For du prøver på en twisted måte å få fram et poeng om at kvinner bare går etter rikinger. Noe som ikke stemmer 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 20. mars 2015 #5565 Del Skrevet 20. mars 2015 Så hvorfor kan ikke hun bare si det. Anonymous poster hash: 4eea7...fe8 Hvem da? Og hvorfor er det så grådig viktig for deg egentlig? For du bare måååå ha et eller annet grunnlag for å kunne skrike "dobbeltmoralistiske kvinner". Har du så lite å drive på med på fritida? Hva med å faktisk finne på noe mer kontstruktivt? Eller vil hele din eksistens da falle fra hverandre?Du er rar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #5566 Del Skrevet 20. mars 2015 I dag har jeg lært at kvinner vil ikke innrømme at de heller ville valgt en rik mann enn en uteligger. Anonymous poster hash: 4eea7...fe8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StanTheMan Skrevet 20. mars 2015 #5567 Del Skrevet 20. mars 2015 Vittig. Jeg har lært at menn har penger, og at damer liker å bruke dem. Jeg har lært at menn arbeider 18 timer i døgnet i 25 år for å oppnå drømmene sine. På grunn av forrige punkt, dør menn i snitt 5 år tidligere enn kvinner. Menn etterlater en større formue enn kvinner når de dør. Alle store formuer i verden er grunnlagt av menn. De store formuene nevnt i forrige punkt forvaltes i stor grad av menn. En liten brannfakkel går sånn Menn skaper, kvinner forbruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 20. mars 2015 #5568 Del Skrevet 20. mars 2015 I dag har jeg lært at kvinner vil ikke innrømme at de heller ville valgt en rik mann enn en uteligger. Anonymous poster hash: 4eea7...fe8 Idag har jeg lært at visse mannfolk er fullstendig desperate etter å få fordommene sine bekreftet. Ja dagen er ikke komplett hvis de ikke har fått utløsning gjennom å hisse opp et kvinnfolk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #5569 Del Skrevet 20. mars 2015 Det forandrer ikke det faktum at en kvinne ville ha valgt en rik mekting mann framfor en fattig uteligger. Hvorfor ikke bare innrømme det isteden for å prøve og snakke deg vekk fra det. Jeg sier ikke det er galt det er jo forstålig at man heller vil ha en rik mektig mann enn en fattig uteligger. Men du kan ihvertfall være kvinne nok til å innrømme at de aller fleste kvinner ville gått etter den rike og ikke den fattige. Anonymous poster hash: 4eea7...fe8 kanskje man ikke ville valgt noen av dem? Når jeg traff min mann(vi var unge da) så valgte jeg ham fremfor en kjekk mann som jobbet offshore, selv om han hadde rusproblemer, 0 penger og bodde hos moren sin... bare på bakgrunn av at han var så utrolig kjærlig ,snill etc, sammen løste vi "knutene" hans. vi er enda sammen etter 6 år og har nå ett helt alminnelig liv. Anonymous poster hash: 5cf96...55d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 20. mars 2015 #5570 Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Idag har jeg lært at visse mannfolk er fullstendig desperate etter å få fordommene sine bekreftet. Ja dagen er ikke komplett hvis de ikke har fått utløsning gjennom å hisse opp et kvinnfolk. Jeg har lært her på KG at enkelte kvinnfolk er helt hysteriske når det kommer til seksuelle spørsmål. Jeg har også lært at mange kvinner på KG støtter uetiske tiltak som å stenge sine barn inne, om de ikke gjør som tyrannen av en mor måtte mene. Endret 20. mars 2015 av Gothminister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. mars 2015 #5571 Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Jeg har lært her på KG at enkelte kvinnfolk er helt hysteriske når det kommer til seksuelle spørsmål. Jeg har også lært at mange kvinner på KG støtter uetiske tiltak som å stenge sine barn inne, om de ikke gjør som tyrannen av en mor måtte mene. Ikke vær så sint da, dra hjem til Cowboy Lotte, så løser det seg. Endret 20. mars 2015 av Evilposelos 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 20. mars 2015 #5572 Del Skrevet 20. mars 2015 Jeg har lært at jeg er en unormal og syk person siden jeg mener det er sykt og unormalt og lukte på trusa til mora si. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 20. mars 2015 #5573 Del Skrevet 20. mars 2015 Vist en mann klager på dama da er det viktig og huske at det alltid er to sider av en sak. Vist en kvinne klager på typen da er det bare en side av saken og det er kvinnens side. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 20. mars 2015 #5574 Del Skrevet 20. mars 2015 Ikke vær så sint da, dra hjem til Cowboy Lotte, så løser det seg. Jeg blir for liten der tror jeg. Er ikke sint vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. mars 2015 #5575 Del Skrevet 20. mars 2015 At det er helt naturlig og nærmest en selvfølge å betale restskatten til partneren sin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 20. mars 2015 #5576 Del Skrevet 20. mars 2015 Jeg har lært at jeg er en unormal og syk person siden jeg mener det er sykt og unormalt og lukte på trusa til mora si. Slapp av. Jeg sniffet på mine bestemors truser og onanerte i dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 20. mars 2015 #5577 Del Skrevet 20. mars 2015 At man sitter på sim høye hest og er overhysterisk om man syns det er uforskammet å bare ikke dukke opp i en bursdagfeiring man er invitert til og har svart ja på, uten å melde avbud på forhånd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 20. mars 2015 #5578 Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Slapp av. Jeg sniffet på mine bestemors truser og onanerte i dem Vel det er noe jeg aldri har gjort. Og jeg funner det urovekkende at det finnes mennesker som faktisk onanerer eller lukter på trusene til kvinner de er i familie med. Endret 20. mars 2015 av Horatio Hornblower Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 20. mars 2015 #5579 Del Skrevet 20. mars 2015 Ja da er du like unormal og syk som de som lukter på sin mors true. Noe jeg ikke gjør og har aldri gjort Ja smakte også på dem. Håper du forstår at dette kun er tull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 20. mars 2015 #5580 Del Skrevet 20. mars 2015 Ja smakte også på dem. Håper du forstår at dette kun er tull Jeg håpet det var tull. Men la oss være ærlige det er mange merkelige mennesker her i denne verden som gjør slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå