Kråkesaks Skrevet 4. mai 2010 #401 Del Skrevet 4. mai 2010 man er fordomsfull hvis man spør hvilken relgion du tilhører Ja, også har man ikke fulgt med på skolen. Da lærte man nemlig alt om alle religioner og kirkesamfunn, og alle husker hva de lærte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #402 Del Skrevet 4. mai 2010 At kjærringer er mer sperpete, vanskeligere, egoistiske og selvopptatte enn jeg trodde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 4. mai 2010 #403 Del Skrevet 4. mai 2010 - At man ikke skal straffe barna sine hvis de gjør noe galt - At å være forlovet vil si å være vi-er-ekstra-glad-i-hverandre-kjærester og har ingenting med ekteskap å gjøre - Svarer du noe annet enn det TS vil høre er det krig - Hvis kjæresten er utro er den andre kvinnen helt uskyldig - med mindre hun blir gravid - Alle kvinner over 30 som blir gravide ved uhell, gjorde det egentlig med vilje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #404 Del Skrevet 4. mai 2010 - At man ikke skal straffe barna sine hvis de gjør noe galt - At å være forlovet vil si å være vi-er-ekstra-glad-i-hverandre-kjærester og har ingenting med ekteskap å gjøre - Svarer du noe annet enn det TS vil høre er det krig - Hvis kjæresten er utro er den andre kvinnen helt uskyldig - med mindre hun blir gravid - Alle kvinner over 30 som blir gravide ved uhell, gjorde det egentlig med vilje Ja, det var vel kort oppsummert hva jeg har lært også. Signerer denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 4. mai 2010 #405 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Ja, spesielt det med forlovelse! Det er jo KJEMPEURETTFERDIG at man ikke kan forlove seg når man ikke vil gifte seg!!! (nesten like urettferdig som at man ikke kan få keisersnitt når man ikke er gravid!) Endret 4. mai 2010 av Jade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #406 Del Skrevet 5. mai 2010 - At kvinnfolk er noen vanskelige, kverulerende egoister. - Mannfolk er enklere og mer behagelige å være sammen med. - Glad jeg ikke er lesbisk å må leve med et kvinnfolk! - At alt som skjer er alle andre sin feil, ikke kvinners. - For all det. Ikke oppdra barna dine! - Alle helgepappaer er ondskapsfulle og slemme. - Alenemødre er noen stakkars, uskyldige ofre. - Skillsmissebarn er det automatisk synd på. Fritatt fra å bli oppdratt. Skal kun ha sympati. Pappa nye barn og kone er noen jævler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredagslunch Skrevet 5. mai 2010 #407 Del Skrevet 5. mai 2010 Google er død, man må derfor bruke et KG til å stille spørsmål og så vente på et svar man selv kunne funnet ut på ca. 2 sekunder. Er det et troll, blir det matet. Vær så snill, ikke mat trollet. Hvor mange som har spurt om noe før er irrelevant, man må ha sin egen tråd - det kan jo hende svaret har endret seg? Ikke mat trollet. Kvinner som får barn tidlige er egoistiske. Kvinner som får barn sent er egoistiske. Har du høyere utdanning er du snobb, begynte du å jobbe etter vgs er du uvitende. Ikke mat trollet. Det er lov å diskutere alt untatt livssyn. Det er ikke lov. Det er bare de mest ekstreme partene i en diskusjon som blir lagt merke til. Ikke mat det jævla trollet. Hahahaha, TROLLET?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mai 2010 #408 Del Skrevet 5. mai 2010 Hahahaha, TROLLET?? Ja, trollet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
casting Skrevet 5. mai 2010 #409 Del Skrevet 5. mai 2010 At alle detaljer fra familielivet, ferieplanene og fritidsaktivitetene kan beskrives i detalj på et nettforum. Det er nemlig ingen som kommer til å gjennkjenne deg, til tross for at du bor på et knøttlite sted. Ellers har jeg lært at jeg helt sikkert burde skamme meg. Uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 5. mai 2010 #410 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvis du av livssynsmessige årsaker velger å avstå fra enkelte aktiviteter, så er det fritt fram å kritisere innholdet i livssynet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. mai 2010 #411 Del Skrevet 5. mai 2010 At det er helt greit at 12 åringer har sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #412 Del Skrevet 5. mai 2010 lært at det er helt ok å hjernevaske barn innen en trosrettning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #413 Del Skrevet 5. mai 2010 At det er ganske mange mannfolk her! Har ikke de en manneguide?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #414 Del Skrevet 5. mai 2010 Det er værre å lese meldinger på mobilen til moren for å sjekke om hun fortsatt er utro enn å være utro mot mannen sin. Det er greit å være utro når man er godt gift, det kan jo være den ene parten ikke får alt den trenger av den andre. Dersom du finner ut at en av foreldrene dine er utro skal du for all del ikke prate med den som er utro. Og du er grusom hvis du ikke klarer å se moren din i øynene når hun bedrar faren din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #415 Del Skrevet 29. mai 2010 Det er kjempe greit å være nedlatene, mobbe og slenge dritt om mennesker som ikke er tilstede og kan forsvare seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 29. mai 2010 #416 Del Skrevet 29. mai 2010 Det er kjempe greit å være nedlatene, mobbe og slenge dritt om mennesker som ikke er tilstede og kan forsvare seg!! Og at det er AnonymBruker som er den største dritten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #417 Del Skrevet 29. mai 2010 Og at det er AnonymBruker som er den største dritten. kanskje forde de representerer alle brukerene her inne? Kan ikke si du er så uskylldig ut du heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 29. mai 2010 #418 Del Skrevet 29. mai 2010 kanskje forde de representerer alle brukerene her inne? Kan ikke si du er så uskylldig ut du heller Jeg står i alle fall for alle mine meninger og utsagn. Gjemmer meg aldri bak AnonymBruker eller gjeste-postinger. Slik må jeg som BM ta ansvar for det jeg knotter ned her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #419 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg står i alle fall for alle mine meninger og utsagn. Gjemmer meg aldri bak AnonymBruker eller gjeste-postinger. Slik må jeg som BM ta ansvar for det jeg knotter ned her. haha du gjemmer deg bak ett nick ...gå ut med fult navn og adresse før du klager på noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 29. mai 2010 #420 Del Skrevet 29. mai 2010 haha du gjemmer deg bak ett nick ...gå ut med fult navn og adresse før du klager på noen En er kanskje anonym mot det virkelige liv. Men forum som dette har også sitt samfunn og deltakerne sin identitet. Kanhende det krever litt mye å begripe dette, men det er slik realitetene er. Derfor, en er feig om en poster som gjest eller AnonymBruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå