Kråkesaks Skrevet 7. mars 2010 #321 Del Skrevet 7. mars 2010 Å skrive at man skal være forsikitg når man voldtar en ettåring er helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hmm_* Skrevet 7. mars 2010 #322 Del Skrevet 7. mars 2010 at gravide og prøvere har ikke noe annet å gjøre enn å henge dagen lang på KG og besøke trådene til alle de andre gravide og prøvere bare for å gi en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilma Skrevet 7. mars 2010 #323 Del Skrevet 7. mars 2010 Kvinner har lov å være slem med menn. De kan slå, de kan presse seg til sex og de kan tråkke over grenser som ville fått menn anmeldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LetThemEatCake Skrevet 8. mars 2010 #324 Del Skrevet 8. mars 2010 Så fort någon skriver ett inlägg som pekar på okunskap eller saknar vissa fakta så är personen i fråga 17 år. Eller eventuellt 12. My conclusion: är man över 17 är man intelligent och alla under 17 är dumma i huvudet och har absolut ingenting att säga till om annat än när det handlar om läxhjälp och skolmat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 8. mars 2010 #325 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg har lært at absolutt alt som er ulovlig må legaliseres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 8. mars 2010 #326 Del Skrevet 8. mars 2010 Så fort någon skriver ett inlägg som pekar på okunskap eller saknar vissa fakta så är personen i fråga 17 år. Eller eventuellt 12. My conclusion: är man över 17 är man intelligent och alla under 17 är dumma i huvudet och har absolut ingenting att säga till om annat än när det handlar om läxhjälp och skolmat. Det er fordi man har vært 17 år selv, har hatt barn som har vært 17 år, så man kjenner igjen tankegangen og debatteknikken. Da kan ung alder plutselig forklare hvorfor man ikke når inn til den det gjelder. Døra er ofte låst i den alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LetThemEatCake Skrevet 8. mars 2010 #327 Del Skrevet 8. mars 2010 Det er fordi man har vært 17 år selv, har hatt barn som har vært 17 år, så man kjenner igjen tankegangen og debatteknikken. Da kan ung alder plutselig forklare hvorfor man ikke når inn til den det gjelder. Døra er ofte låst i den alderen. Måhända, men jag är så irriterad på folk som dumförklarar unga människor.. Jag kände mig alltid dumförklarad när jag var 17, oavsett vad jag hade att säga. Ingen ville riktigt lyssna - jag var ju bara 17 och 17-åringar har väl ingen klar världsbild.. Det är klart att man kan vara oerfaren för att man är ung, men det finns ju de unga som är bra mycket mer intresserade och erfarna än andra vuxna människor någonsin kommer att bli! Det känns så lågt att dumförklara någon för att han/hon är ung. Det finns bättre argument. Ännu bättre - bemöt personen i fråga och få henne/honom att känna sig hörd, därefter kan man förklara sin syn på saken. Ett "jag tänker inte ens lyssna på vad du har att säga för att du är för ung" fungerar inte. Och det sårar otroligt mycket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #328 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg har lært at jeg er den eneste normale her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #329 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg har lært at jeg er den eneste normale her. Om du tror du er normal. Da er du garantert ikke normal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 8. mars 2010 #330 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg har lært at en ikke bryr seg om omgivelsene (og likegodt kunne bodd på en søppeldynge) når man ikke bryr seg om hvordan folk kler seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 8. mars 2010 #331 Del Skrevet 8. mars 2010 Å skrive at man skal være forsikitg når man voldtar en ettåring er helt greit. Ja, fy faen... Jeg har lært at å skrive om voldtekt er mer OK enn å forklare hva et troll er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #332 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg har lært at absolutt alt som er ulovlig må legaliseres Slik er gjerne ønsketenkningen for de som skriver fra en fengselscelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #333 Del Skrevet 8. mars 2010 Om du tror du er normal. Da er du garantert ikke normal Det finnes ikke noe morsommere enn å rope ut hvor dum (på en dum måte selvsagt) andre er også er det egentlig man selv som er dum , eller som framstår som dum i mitt tilfelle, eller unormal som her da Ops, nå sa jeg visst selv at jeg var normal. Sojjy, vakke meningen. Men jeg er ikke unormal heller, bare litt rar av og til. Men nå må jeg gå før jeg ler meg til døde og det ville jo ikke vært noe morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 9. mars 2010 #334 Del Skrevet 9. mars 2010 Måhända, men jag är så irriterad på folk som dumförklarar unga människor.. Jag kände mig alltid dumförklarad när jag var 17, oavsett vad jag hade att säga. Ingen ville riktigt lyssna - jag var ju bara 17 och 17-åringar har väl ingen klar världsbild.. Det är klart att man kan vara oerfaren för att man är ung, men det finns ju de unga som är bra mycket mer intresserade och erfarna än andra vuxna människor någonsin kommer att bli! Det känns så lågt att dumförklara någon för att han/hon är ung. Det finns bättre argument. Ännu bättre - bemöt personen i fråga och få henne/honom att känna sig hörd, därefter kan man förklara sin syn på saken. Ett "jag tänker inte ens lyssna på vad du har att säga för att du är för ung" fungerar inte. Och det sårar otroligt mycket. Kloke ord, men man behøver ikke være dum fordi om man er ung, men man bør innse at man kanskje ikke har det store bildet ennå. Og det er unektelig litt dumt å være bastant når man vet lite. Slik er gjerne ønsketenkningen for de som skriver fra en fengselscelle. Hehe, så alle som er for legalisering av f.eks. enkelte narkotiske stoffer, sitter inne? Artig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 9. mars 2010 #335 Del Skrevet 9. mars 2010 bare lag unger folkens selv om du ikke har råd. staten støtter deg uansett med skattepengene andre har slitt for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 9. mars 2010 #336 Del Skrevet 9. mars 2010 Har lært at det finnes folk som mener det er OK å drikke seg drita når barnet står å griner for å få foresatte til å slutte å være full. De foresatte er tross alt sjefen og ingen barn skal kunne bestemme om de skal drikke seg dritings eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #337 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg har lært at uansett hvilke fine ord og fraser noen slår rundt seg med, uansett hvilken "prestisje"utdanning vedkommende skryter av å ha: En drittsekk er og blir en drittsekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 9. mars 2010 #338 Del Skrevet 9. mars 2010 bare lag unger folkens selv om du ikke har råd. staten støtter deg uansett med skattepengene andre har slitt for Hehe, og de som får barn betaler ikke skatt? Og hva med barna selv? De kommer antakelig til å bidra til videre drift og vekst av landet når de blir voksne. Det finnes alltid nyanser. Hva med alle de som aldri får barn, de betaler skatt for at bl.a du skulle få gratis skolegang, at du får legehjelp og sykehusplass om du skulle trenge det osv. Det kalles velferdsstat. I dag lærte jeg at dersom man synes det er for mange overvektige blant unge mennesker i dag, og synes det er alarmerende, så er man selv sykelig opptatt av å være tynn og et dårlig forbilde. Man er altså et bedre forbilde dersom man klapper de overvektige og fremtidens diabetikere på ryggen og sier: bare spis og kos deg du jenta mi, du er fin nok som du er. Og om du dør av hjerteinfarkt når du er førti så gjør ikke det noe, bare du slipper å forholde deg til vekten din i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. mars 2010 #339 Del Skrevet 9. mars 2010 bare lag unger folkens selv om du ikke har råd. staten støtter deg uansett med skattepengene andre har slitt for Jeg har lært at enkelte ikke forstår viktigheten av ekspansjon for å opprettholde vår økonomi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilma Skrevet 9. mars 2010 #340 Del Skrevet 9. mars 2010 Dersom man reagerer på gravide røykende er man et forferdelig menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå