Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #241 Del Skrevet 3. februar 2010 At det er mye varme og kjærlighet i brukerne, og at de stiller opp med gode ord og engasjerer seg for å forsøke å hjelpe, og gjøre dagen bedre. Det synes jeg er utrolig fint, og noe å være stolt av At visse brukere bare se det de vil se og ikke sannheten om hvordan dette stedet egetnlig er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 3. februar 2010 #242 Del Skrevet 3. februar 2010 har lært av mange tråstartere at hvis de får feil svar enn det de håpet på så er vi som svarer mobbere,sjalue,troll og vi får plutselig ikke lov å svare forde vi ikke er gravide osvosv gjerne så takker ts alle som støtter h*n sin spm/tanke/svar og slenger dritt til resten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 3. februar 2010 #243 Del Skrevet 3. februar 2010 *mine innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 3. februar 2010 #244 Del Skrevet 3. februar 2010 har lært av mange tråstartere at hvis de får feil svar enn det de håpet på så er vi som svarer mobbere,sjalue,troll og vi får plutselig ikke lov å svare forde vi ikke er gravide osvosv gjerne så takker ts alle som støtter h*n sin spm/tanke/svar og slenger dritt til resten SIGNERER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosk Skrevet 3. februar 2010 #245 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg har lært at sunn = kalorifattig, så skal du lage en middag er det antall kalorier i måltidet som gjør det sunt, ikke hva det er sammensatt av (grønnsaker versus versus kjøtt etc) Det er derfor mye sunnere å lage posesaus enn saus fra grunnen. Og aspartam / sukralose etc er følgelig mye sunnere enn en teskje eller to med sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplefe Skrevet 3. februar 2010 #246 Del Skrevet 3. februar 2010 Hva gjør litt kreft så lenge man er tynn? :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapetos Skrevet 3. februar 2010 #247 Del Skrevet 3. februar 2010 Hva gjør litt kreft så lenge man er tynn? :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #248 Del Skrevet 3. februar 2010 Hva gjør litt kreft så lenge man er tynn? :happy: Det er hovedkonklusjonen faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #249 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg har lært at sukker er livsfarlig. Særlig for barn. Man må for all del ikke gi dem sukker annet enn litt lørdagsgodteri. Man må ikke ta med bursdagskake i barnehagen, bare fruktspyd eller andre ting uten sukker. Barn må heller ikke se på tv. Det betyr at foreldrene er late og dårlige til å aktivisere barna. Man må ikke ønske seg spesielle tv programmer tilbake (eks drømmehagen), da barn ikke har behov for å se på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 4. februar 2010 #250 Del Skrevet 4. februar 2010 Hva gjør litt kreft så lenge man er tynn? :happy: Tynne mennesker kan faktisk spise det de vil, for sukker og ugunstig fett er nemlig ikke farlig så lenge man er slank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holar Skrevet 5. februar 2010 #251 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg har lært at: Brukere i forumet har ofte reflekterte meninger, mens gjester sprer møkk. Gjester kan katalogiseres: Troll Troll Brukere som har alvorlige problemer men ikke vil identifiseres Brukere som velger å være gjest for å bruke hersketeknikker Troll Brukere som er usikre på hva andre mener, og velger å være gjest Vanlige gjester som ikke registrerer seg Alle menn som har barn er potensielt pedofile. Alle menn som skifter bleier på eget barn er potensielt pedofile Alle menn som skifter bleier på andres barn er pedofile Alle menn er potensielt voldtektforbryterere Kvinner kan aldri foreta et sexuelt overgrep. Alle menn er sannsynligvis utro. Hvis mannen din virker litt frahverende er han utro. Hvis mannen din er på seminar/kurs er han utro. Hvis mannen din har en venninne er han utro. Kvinner er aldri utro. Kvinner kan fint ha mannevenner uten å være utro. Menn som tenker på seg selv foran dama er en drittsekk. Kvinne som tenker på seg selv foran mannen forsøker å realisere seg selv. Men også at det finnes kvinner som elsker sin mann. At det finnes menn som elsker sin kvinne. At folk kan være trofaste. Jeg har lært at hvis du har en skrivefeil får du aldri svar på det du spurte om. Hvis du spør om noe som fasinerer eller opprører folk, så får du masse svar. De negative, de som lattliggjør eller mobber heter Gjest. De som forsøker å komme med et seriøst svar er brukere. At det alltid vil være folk som blir sure når moderatorene gjør jobben sin. Brukere forsøker å provosere moderatorer, når de blir moderert er verdens undergang nær. Modererte brukere skjønner ikke hvorfor innlegget ble moderert. Og jeg har lært at det faktisk finnes flere menn her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. februar 2010 #252 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg har lært at folk stiller spørsmål til utsagnene i denne tråden. Jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 6. februar 2010 #253 Del Skrevet 6. februar 2010 har lært at det er nesten mere gravide folk og mødre her en det er på mamma forumer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 7. februar 2010 #254 Del Skrevet 7. februar 2010 Tråden er ryddet for utenomsnakk. Phaedra,mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 7. februar 2010 #255 Del Skrevet 7. februar 2010 At reklame er greit, bare en ikke linker til en blogg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 8. februar 2010 #256 Del Skrevet 8. februar 2010 har lært at det er overraskende mange som blir overrasket over at de kan få barn av å ha sex "jeg jeg er gravid..hva skal jeg gjøre :o" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 8. februar 2010 #257 Del Skrevet 8. februar 2010 har lært at det er overraskende mange som blir overrasket over at de kan få barn av å ha sex "jeg jeg er gravid..hva skal jeg gjøre :o" Ja, det er ganske overraskende... I tillegg har jeg lært at abort aldri er noe alternativ, uansett hvilken situasjon den gravide befinner seg i. Abort må bestandig frarådes. Det kommer nemlig til å gå fantastisk bra likevel. Et barn fra eller til er jo aldri noe problem. Man kan faktisk gjøre hva som helst med en baby på slep, fra backpacking jorda rundt til å fullføre ekstremt krevende studier på normert tid, gjerne med etpar bijobber ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #258 Del Skrevet 10. februar 2010 At du er ekstremt urenslig hvis du ikke vasker deg med AntiBac og skifter sengetøy hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 11. februar 2010 #259 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg har lært at om man er på godfot med moderatorene, så kan man si hva man vil - mens andre knapt kan skrive en bokstav før de blir kicket ut av forumet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 11. februar 2010 #260 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg har lært at en kan og bør slippe unna alt som ikke er lystbetont ved å påberope seg sosial angst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå