AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #1561 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg lærer nye ting hver dag her inne jeg. Jeg har nå lært at det finnes mange kvinner på KG som ikke ønsker barn, og de er ikke redde for å si hvor ekle barn er. Helt greit å ikke ville ha barn altså, jeg sier ikke at du kommer til å angre. Men jeg er overasket over hvor mange her inne som sier det på den måten, akkurat som om de spytter ut noe ekkelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 23. juni 2011 #1562 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg har lært at hvis jeg kritiserer tåpelige, feige, overfladiske toppbloggere så er jeg sjalu på deres penger og suksess 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #1563 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg har lært at alle (unntatt meg) har tid og evne til å lage fantastisk kreative middager, lager pasta fra bunnen av, lager brød selv, syns Toro-mat er forferdelig, har tid til herlig sex og å oppdra fire barn og er fantastiske kakebakere. Er litt misunnelig, jeg... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 23. juni 2011 #1564 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg kunne kunne fryde meg høylydt over det fantastiske sengetøyet i egyptisk bomull med høy trådtetthet, som jeg fikk sove i på jobbtur. Det viste seg at kollegene mine ikke visste at dette var helt normal kunnskap å ha, om du har vært på KG en stund da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 23. juni 2011 #1565 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg har lært at skolebrød og skoleboller ikke er det samme, eller kanskje er det samme likevel, og at dersom du ber om en skillingsbolle får du ulike ting avhengig av hvor du befinner deg i landet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #1566 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg har lært at tynne folk ikke bør gå i bikini og helst bør gjemmes bort. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 28. juni 2011 #1567 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg har lært at jeg er kynisk og følelsesløs fordi sexen er viktigere for meg enn orgasmen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 28. juni 2011 #1568 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg har lært at jeg er kynisk og følelsesløs fordi sexen er viktigere for meg enn orgasmen. Du lyver også fordi du omformulerer deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #1569 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg har lært meg at menn ikke skal bry seg om kvinners orgasme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. juni 2011 #1570 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg har lært at Wikipedia og YouTube er de beste kildene man har. Lærerbøker fra UiO har ikke noe å stille opp med. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 28. juni 2011 #1571 Del Skrevet 28. juni 2011 De folka som absolutt ikke liker vi diskuterer fotballfruen må gang på gang på gang ødlegge tråden til den blir stengt. Pokker ta dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #1572 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg har lært at: - Dersom den ene part av et par har økonomiske problemer, er den en egoistisk dritt som håper på litt hjelp og støtte fra sin partner. Dog er det ingen som sier en dritt når det viser seg at kjæresten likevel trådde hjelpende til. - Har lært at dersom noen har et problem, er det veldig viktig å fokusere på alt annet enn akkurat dette problemet. Ala "i dag gikk jeg til barnehagen og de hadde dessverre ødelagt ungen min, og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre" svar "hvilken vei gikk du til barnehagen da? Hadde du tatt en annen, kunne du kanskje kommet frem i tide." - Hvis folk ikke er som deg, er det noe alvorlig galt med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #1573 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg har lært at om du har en plage eller sykdom og har vært hos legen for det så spør man visstnok ikke legen om det. Neida, man venter til man kommer hjem og spør på KG hva, hvor og hvorfor om sykdommen/plagen. Like lurt hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #1574 Del Skrevet 3. juli 2011 Har fått vite i dag at det er pga latskap jeg er uføretrygdet - ikke pga aktiv leddgikt. Da lærte jeg noe nytt i dag også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #1575 Del Skrevet 3. juli 2011 -Hvis du tror du er gravid, hopp over graviditetstest. Spør heller KG! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsune Skrevet 3. juli 2011 #1576 Del Skrevet 3. juli 2011 Hehe, jeg har lært at de snurte, fornærmede, misforståtte og bitre menneskene har lagt inn poster her. (Ehem, mulig jeg har en her inne på tidligere sider, husker ikke) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. juli 2011 #1577 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg har lært at man er enkel dersom man er glad i kjæledyret sitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 4. juli 2011 #1578 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg er vist ett grusomt menneske som setter dyra mine framfor fremmende mennesker. Huff og huff. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #1579 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg er vist ett grusomt menneske som setter dyra mine framfor fremmende mennesker. Huff og huff. Og jeg mangler empati fordi jeg ville prioritert å redde et menneske framfor en hund i nødssituasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 4. juli 2011 #1580 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg har lært at alle kvinner er i stand til å lure mannen slik at hun blir gravid. Og nåde den mann som ikke brukte kondom, det er mannens feil uansett! Husk kondom! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå