Mynona Skrevet 15. mai 2011 #1481 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg har lært at det ikke er lurt å kommentere i "slett meg"-tråder, for da risikerer du at moderator sletter feil bruker. I'm living proof 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 17. mai 2011 #1482 Del Skrevet 17. mai 2011 At hvis man er usikker på egen kroppsbygning og helse er det ingen vits i å veie seg, måle seg eller spørre erfarne leger, treningsveiledere og kostholdsveiledere. Da spør man heller vilt fremmede på kvinneguiden. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 18. mai 2011 #1483 Del Skrevet 18. mai 2011 Man skal aldri, aldri, ALDRI drepe huggormer. Spesielt ikke når den vil ha smaksprøver av barnehagebarn.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 19. mai 2011 #1484 Del Skrevet 19. mai 2011 Hvis du liker å spille dataspill så har du ikke sosiale antenner, har ikke respekt for deg selv og er av dårlige kvalitet enn de som ikke spiller. Så det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacus Skrevet 19. mai 2011 #1485 Del Skrevet 19. mai 2011 og ikke minst så er du avhenig av det om du forsvarer spilling, enten så vet du det bare ikke selv ennå eller så vil du ikke innrømme det for andre. Det finnes jo ikke en mellomting må vite. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benedicte22 Skrevet 19. mai 2011 #1486 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) ..At man skal rakke ned så mye man vil på de med slanke fine kropper. Men sier noen et vondt ord om feite folk, da SMELLER DET. Endret 19. mai 2011 av Benedicte22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 19. mai 2011 #1487 Del Skrevet 19. mai 2011 ..At man skal rakke ned så mye man vil på de med slanke fine kropper. Men sier noen et vondt ord om feite folk, da SMELLER DET. Lært omvendt jeg 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #1488 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg har lært at alle her inne har sparekonto/buffer, og egentlig aldri er blakk - selv om de påstår det. Fordi at de er blakke betyr bare at de ikke har mer på brukskontoen sin. Og så har jeg lært at jeg egentlig er et slags utskudd siden jeg ikke har denne bufferen, og egentlig ganske uansvarlig, itlfelle noe skjer.. Også har jeg lært at det er mulig å bruke under 2000 kr på mat i mnd, hvis jeg kjøper kjøtt i Sverige, og skriver handleliste og har en stor fryser. Dette er egentlig en fornuftlig ting å lære! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 19. mai 2011 #1489 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg har lært at alle her inne har sparekonto/buffer, og egentlig aldri er blakk - selv om de påstår det. Fordi at de er blakke betyr bare at de ikke har mer på brukskontoen sin. Og så har jeg lært at jeg egentlig er et slags utskudd siden jeg ikke har denne bufferen, og egentlig ganske uansvarlig, itlfelle noe skjer.. Også har jeg lært at det er mulig å bruke under 2000 kr på mat i mnd, hvis jeg kjøper kjøtt i Sverige, og skriver handleliste og har en stor fryser. Dette er egentlig en fornuftlig ting å lære! For litt siden lærte jeg at det bare teller som en buffer hvis man ALLTID kan ha det i bakgrunn og aldri kommer dit at man må bruke det. Har man hatt 60 000 i bakhånd, men måtte bruke det fordi man ble arbeidsledig/falt etter på studiene, teller det ikke. Man er like fordømt ufornuftig hvis de pengene tar slutt. Det skulle man tenkt på før og spart enda mer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 19. mai 2011 #1490 Del Skrevet 19. mai 2011 Også har jeg lært at det er mulig å bruke under 2000 kr på mat i mnd, hvis jeg kjøper kjøtt i Sverige, og skriver handleliste og har en stor fryser. Dette er egentlig en fornuftlig ting å lære! Det er en veldig fornuftig ting å lære! Jeg bruker aldri over 2000 kr i måneden på dagligvarer, og jeg handler ikk ei Sverige en gang. Handleliste er tingen, og å være litt bevisst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #1491 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg har lært mye av KG, blandt annet at om man ikke er enig så er man sjalu eller har dårlig smak. Og passer man ikke inn i de boksene som folk mener man burde passe inn i så er man en freak eller har psyksike problemer. Jeg har også lært at det finnes mennesker som ikke lar en sjanse gå bort hvis de kan fortelle andre at de er feite, stygge, teite, håpløse etc. Det er visst bare noe man har rett til, de sier jo bare sannheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. mai 2011 #1492 Del Skrevet 19. mai 2011 For litt siden lærte jeg at det bare teller som en buffer hvis man ALLTID kan ha det i bakgrunn og aldri kommer dit at man må bruke det. Har man hatt 60 000 i bakhånd, men måtte bruke det fordi man ble arbeidsledig/falt etter på studiene, teller det ikke. Man er like fordømt ufornuftig hvis de pengene tar slutt. Det skulle man tenkt på før og spart enda mer Det er vel her uttrykket "å spare seg til fant" kjem inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 19. mai 2011 #1493 Del Skrevet 19. mai 2011 Det er vel her uttrykket "å spare seg til fant" kjem inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edderkoppdame Skrevet 20. mai 2011 #1494 Del Skrevet 20. mai 2011 -Alle problemer kan løses ved å gå i terapi (oppsøke profesjonell hjelp) -Alle samlivsproblemer kan løses ved hjelp av parterapi - Utroskap blir begått av onde menensker som helst burde vært henrettet - Barn er en byrde for samfunnet og det er ingen som liker barna dine foruten deg selv. -Dersom man har barn bør man holde seg borte fra samfunnet til barnet er voksent - om du er barnløs har du et ukomplett liv - det å være synsk er en helt naturlig ting og det er mange synske på kg som kan fortelle deg hva som skjer om du bare legger inn fødselsdatoen din. - alle som poster et bilde av kroppen sin er vakre. - slanke mennesker er undervektige og syke - dersom man kan se at man har hofter og pupper, er man formfull og frodig. Evt feit. -normal=feit -feit=formfull - gresset er aldri grønnere på andre siden - Dersom du ikke er forelsket i en snill mann, liker du automatisk drittsekker -menn som ikke vil binde seg, men vil ha sex med flere er playere. -kvinner som ikke vil binde seg, men vil ha sex med flere er horer, evt usikre damer som kun er ute etter bekreftelse. Som dere ser har jeg lært mye 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 20. mai 2011 #1495 Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg har lært at generaliseringer de stemmer alltid uansett og passer man ikke i en generaliseringer så er man unntaket som bekrefter regelen.Individuelle forskjeller finnes jo så klart ikke. Også har jeg lært at mange har et forskrudd syn på kropp siden man tydeligvis er feit hvis man har en antydning til lovehandles.Normalvektige er også lubbne og sier man imot dette så er man feit og sjalu selv og får en oppleksing om at det er så mange overvektige damer i dagens samfunn. Om en er imot for eksempel silikonpupper og syns at noen var finere uten ja da er man sjalu fordi man helt sikkert er stygg og jævlig selv og aldri får oppmerksomhet fra mannfolk.Sånn er det som regel alltid hvis noen skriver at de aldri kunne tenkt seg å sett sånn ut eller skriver at de ikke syns at en viss person er så pen. Har lært at det er ofte enten eller her.En mellomting nei det finnes ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 20. mai 2011 #1496 Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg har lært at generaliseringer de stemmer alltid uansett og passer man ikke i en generaliseringer så er man unntaket som bekrefter regelen.Individuelle forskjeller finnes jo så klart ikke. Jeg har lært at dersom man finner ett eneste unntak så er en generalisering feil. Eksempel; at Norge har høy levestandard er feil, fordi det eksisterer fattige også her til lands. Helsevesenet er også elendig ettersom vi risierer å måtte stå i kø for å operere en føflekk eller kneskade. Jeg har også lært at alternativ behandling kan være like bra som skolemedisin, og at å påpeke logiske brister i religioner er å angripe noens personlige tro. Når det oppstår et samlivsbrudd så er det også mannens feil, og at innlegg som poengterer dette på en krass måte er anonyme og mottar mange +'er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 20. mai 2011 #1497 Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg har vist ikke ett liv pga jeg ikke har spisebord og jeg har en wow konto(som jeg ikke har brukt siden mars) Jeg trener vist ikke pga en anonymbruker mener jeg ikke trener... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 20. mai 2011 #1498 Del Skrevet 20. mai 2011 KG er uvurdelig. Jeg har også lært at jeg ikke har noe liv. Jeg har som har gått rundt og trodd jeg hadde det bra. Jammen bra anonyme brukere på KG kan komme og fortelle meg hvordan ting egentlig ligger an! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 20. mai 2011 #1499 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Ja,også har jeg lært at jeg kun sier at jeg har sosial angst for å få oppmerksomhet og ikke minst trygd. Dessuten er det bare å ta seg sammen så kommer nok alt til å gå så mye bedre Klart det.Jeg BARE må ha trygd og springer rundt og sier at jeg har sosial angst for oppmerksomhet for det er jo min drøm Også kan man ikke fungere i et samfunn mens man har psykisk sykdom for alle som har det sitter jo bare hjemme og går aldri ut Endret 20. mai 2011 av stillness 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. mai 2011 #1500 Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg har lært at de aller fleste kvinner ikke klarer å se hva som er sexy uten å dra inn personlighet. Virker som de fleste kvinner ikke har evnen til å se på noe billedskjønt å si at det er sexy for man kjenner han jo ikke - "desuten bryr jeg meg ikke om mannen har six-pack/hår på ryggen/høy/lav/osv - det er det indre som teller". Men det er ikke kjærste materiale det spørres om - det er rent platonisk utseende det spørres om! Lurer egentlig litt på om de fleste kvinner synes det er en slags skam over å synes noen er sexy som ikke er ens kjæreste...? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå