Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gorgonzola

At Harald Eia peker på viktige og riktige aspekter hva angår ulikheter kjønnene imellom.

Et konkret og svært representativt eksempel: Vis meg de menn som gidder å lage og engasjerer seg i en 40 siders tråd om føkkings Paradise Hotel?!?!?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at man minst brukr 100.000 på bryllupsreise, og at man sparer, lån er for sveklinger!

Jeg har også lært at man betaler da for sitt eget bryllup! Om noen skulle være så snille å spandere noe på dere, står dere i evig takknemlighetsgjeld.

Men ingen har snakket om at kombinasjonen av dyr bryllupsreise og dyrt bryllup kan bli farlig dyrt... Ser for meg potensielle gjeldsslaver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[ Individualitet er teit og naivt. Min fordring er alle sammens kappe om jeg skulle si det høyt!

[ Snø skal være hvit om en hundeeier bor i nærheten, spesielt siden barn skal ete snø

[ Kvasse tilbakemeldinger er et tegn på kritisk tenkning og smarte komminikasjonsevner etter 7års utdanning

[ KG er ikke et forum uten gjester. En brukerkonto er et hellig ansikt utad til verden og kan ikke brukes generelt til å skrive på lik linje med gjester i forumet.

[ Høy nesetipp varer lengst ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lærte for lenge siden at om man har tatt keisersnitt betyr det at man ikke har født barn.

Får ikke den "logikken" til og stemme jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M_icka

At dette forumet er en yngleplass for frustrerte sinna menn, som ikke lykkes på damefronten ellers, og som boltrer seg med å rakke ned på jenter her. Feigt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

At dette forumet er en yngleplass for frustrerte sinna menn, som ikke lykkes på damefronten ellers, og som boltrer seg med å rakke ned på jenter her. Feigt!

det er feigt fordi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Jeg har lert, eller observert om en vil, at kvinner har avaterer med rålekre og oversexy kvinner på. En mann har jo aldri det med menn :klø: Untatt han som er mann med liten m :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har lært følgende:

Man kan bestemme spesifikt hva skatten man betaler skal brukes til. Og den skal hvertfall ikke brukes til å hjelpe mennesker som har det vanskelig i samfunnet.

("Mine skattepenger skal ikke brukes til de j@/la snylterne nei")

Er man syk eller ufør er det ens egen feil. Psykiske diagnoser teller ikke, man kan bare ta seg sammen så går det over.

Det å gifte seg, få barn og om ræva ser mindre feit ut i disse tightsene, eller er syrevaska tights egentlig ut nå? er de vigtigste tingene en kvinne bør bruke all sin tid på å konsentrere seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det er feigt fordi?

Det er feigt fordi du bruker din fritid på å rakke ned på kvinner på nettet istedet for å gå den ufeige veien: Å håndtere/reflektere problemene dine selv og ta ansvar for noe selv!

Endret av Aubrey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det er feigt fordi du bruker din fritid på å rakke ned på kvinner på nettet istedet for å gå den ufeige veien: Å håndtere/reflektere problemene dine selv og ta ansvar for noe selv!

Så å fortelle hvor skapet står, hvordan verden faktisk oppleves for en stor gruppe mennesker, å legge frem sine faktiske erfaringer her i livet, det er å rakke ned på? Jeg forstår fremdels ikke hvordan dette kan være feigt.

Å sparke noen kaffelattedrikkende overnavlebeskuende norske kvinner i leggen, filleriste dem kulturelt og vise dem at det finnes en verden utenfor Paradise Hotell og Farmen er da tross alt å ta ansvar. Med tanke på hvor store mangler som finnes av verdensorientering hos den gjengse norske kvinne så kan jeg ikke se annet enn at disse velrettede mentale lyskespark rett og slett er på sin plass. Dog, jeg begynner jo få et inntrykk her på KG at det er et absolutt mindretall som faktisk evner å ta innover seg virkeligheten. Til det er kaffelatte og egoistisk bekymringsløshet for forlokkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...