Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

-Kvinnor blir aseksuella etter födsel

-Det är okej för en man att bruka våld mot en kvinna hvis hon förtjänar det

-Det är okej för en vuxen man att spöa skiten ur en 16-åring men inte ur en 8-åring

-Man har bara sex för egoistiska ändamål

-En kvinna ska bara ligga och ta emot

Jag tror inte en sekund på något av ovanstående, men det är faktiskt sådant som jag har läst och kommenterat här på KG. Det är TRAGISKT! (Och liiite underhållande på samma gång da :popcorn: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lært at katter er mer verdt enn ørner siden katter er kjæledyr.

Jeg har lært at det er greit å banke opp typen hvis han runker istedet for å ha sex med deg.

Jeg har lært at man eier ikke empati og ikke er egnet som dyreeier dersom man ikke begyner å stortute forran media når katten din dør fordi naturen går sin gang.

Jeg har lært at katter er verdt MINST like mye som et barn

Endret av Huffsa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at tullenavn, finne-på-navn og utenlandskklingende til barn er myyye finere enn tradisjonelle navn.

oh yeah... det gjør jo ikke noe at barnet kan bli mobbet på skolen når de har såååå fint navn :fnise:

+ at det er helt greit å oppføre sge som en drittunge så lenge man bare har ett nick

Endret av estella87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at forumtroll ikke kjenner grenser og at de skaper fiktive tråder med mest mulig galt i for at folk skal gå på limpinnen.

:fnise: Jeg har lært at det er utrolig mange brukere på KG som ikke har lest skiltet: ''IKKE MAT TROLLET!!!''. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lært at man trenger ikke bry seg en dritt om andre og man kan si og gjøre akuratt det man vil forde man er på nette :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

at dette forumet er mere nede en oppe....(måtte bare)
- Ikke rart det er så underlivfokusert da(!) :fnise:

Jeg har lært at østrogen sannsynligvis er i nær slekt med napalm... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Ikke rart det er så underlivfokusert da(!) :fnise:

Jeg har lært at østrogen sannsynligvis er i nær slekt med napalm... :sjenert:

Så du har en del kunnskap om napalm? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Hvis man er glad i livet sitt, er det bare et spørsmål om når ting går galt, og man lurer seg selv bare til å tro at man er lykkelig. For det er klart, ekteskap, drømmejobb og gode venner er bare en utopi... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en er dum om en stiller spørsmål og at mennene her vil holde kvinner nede ved å hevde at kvinnene er styggere enn de tror...og det uten å ha sett dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pia_*

Jeg har lært at når du er gjest fordi du ikke gidder å registrere deg, er du useriøs.

Og jeg har endelig lært at det sitter mange bitterfitter (av begge kjønn) som finner en pervers glede i å tråkke ned andre uansett sak. Selv den mest uskyldige og normale tråd blir krydret med surmagede oppstøt fra misfornøyde individer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...