Gjest Gjest_Malene_* Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Uff hvor skal jeg begynne. Jeg har en slags forbi mot sæd, eller jeg vet ikke helt. Lukter jeg sæd brekker jeg meg ihverfall, klarer heller ikke nyte sex uten kondom. Isåfall hadde jeg og min samboer sex uten kondom og etter løp jeg som vanlig rett i dusjen sammtidig some jeg brakk meg. Takk gud for dr greve! Men så plutselig når jeg vasket meg følte jeg beina svikte og gikk raskt ut av dusjen for å sitte meg ned. Jeg ble samtidig veldig kvalm (minnte veldig om morgenkvalme), og jeg mistet hørselen nesten helt. Noen som vet om dette var et panikkanfall? uff er forvirret.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Jeg kan se hvorfor du lurer på om dette er et panikkanfall med tanke på at du knytter det til noe du ser på som mindre behagelig. Men jeg tror ikke det er panikkanfall, for det du beskriver hender det at jeg også får, og det er ikke noen spesielle situasjoner, i blant bare dukker det opp og POFF. I noen minutter blir jeg helt kake, satt ut og halvdøv, føles som jeg plutselig ikke har et grann energi til å gjøre noe, i blant får jeg også akutt diare.. Har tatt det opp med legen min, han lurer på om det enten er der og da svææært lavt blodsukker.
Gjest Gjest_Elisa_* Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Jeg har opplevd akkurat det samme! En gang rett etter sex, og en annen gang like etter at jeg har våknet. Kjempeekkelt! Men har aldri tenkt at det var panikkanfall...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå