Gjest marthmarthee Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 heiii.. dette er så pinlig at jeg ikke tørr å spørre noen, men jeg får noe ekkelt gugg fra brystvortene som ligger igjen i BH-en.. det kan klistre seg fast som utflod. Det er dritekkelt. Hvorfor har jeg dette, hva kan dette skyldes? Plis hjelp. litt bekymra...Det er altså noe gult gugg fra brystvorta mi, som legger seg i bh-en...
galskap Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 heiii.. dette er så pinlig at jeg ikke tørr å spørre noen, men jeg får noe ekkelt gugg fra brystvortene som ligger igjen i BH-en.. det kan klistre seg fast som utflod. Det er dritekkelt. Hvorfor har jeg dette, hva kan dette skyldes? Plis hjelp. litt bekymra...Det er altså noe gult gugg fra brystvorta mi, som legger seg i bh-en... hadde det samme en periode selv da jeg var 13-14.. er noe med puberteten. om du ikke er gravid da? hvor gammel er du?
NoAngel Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 hadde sånn etter at jeg sluttet å amme. tror det har noe med melke produksjon å gjøre? sikkert hormonelt.. ring legen og spør
vivana Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Kan også oppstå etter avsluttet aming. Eller har du fått betennelse kanskje? Har du og vondt i brystene?
Gjest :) Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Jeg har ikke akkurat det samme problemet, men nesten.. når jeg klemmer brystvortene så kommer det noe hvitt ut.. leste om det på nettet, og det hadde noe med hormonene å gjøre. men hvis du syntes plagsomt ville jeg reist til legen..
Gjest marthmarthee Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 hadde det samme en periode selv da jeg var 13-14.. er noe med puberteten. om du ikke er gravid da? hvor gammel er du? jeg er ikke gravid og jeg er 16 år... det klør stadig, og jeg vet det er fordi puppene vokser, men høyre brystvorte er skikkelig stiv eller noe nå også... det er fortsatt noe ekkelt i bh-en min... huff
Gjest marthmarthee Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Kan også oppstå etter avsluttet aming. Eller har du fått betennelse kanskje? Har du og vondt i brystene? Er bare 16, er ikke gravid og jeg har ikke noe vondt.. jeg tørr ikke å spørre en lege heller...
NoAngel Skrevet 9. november 2009 #8 Skrevet 9. november 2009 hva med lommelegen eller ringe helse stasjonen? du trenger ikke oppgi ekte navn eller noe.. bare ring og spør..
Gjest Puppeteten Skrevet 9. november 2009 #9 Skrevet 9. november 2009 Jeg hadde det liknende, var hos legen, og de tok blodprøver for å sjekke hormonnivået, som viste seg å være normalt. Det gikk over av seg selv etter et par uker, men kommer såvidt tilbake når jeg har PMS. (har aldri vært gravid, men ferdig med puberteten). Ingen som ville se på puppen, for å si det sånn. Det kan jo være en brystbetennelse, men det er óg et av tegnene som rosasløyfe-aksjonen (brystkreft) anbefaler at en tar seriøst. Men først og fremt, ikke klem (for å "se om det kommer mer",) på brystene, så kan det gå over av seg selv.
Wildy Skrevet 9. november 2009 #10 Skrevet 9. november 2009 JEg hadde det slik i tenårene, gav seg da jeg ble en atten-nitten år , tror jeg. Etter amming hadde jeg også en alng periode hvor det fortsatt kom noen dråper ut om jeg klemte på brystene. Så var det ingenting i mange år. Byttet i høst ut hormonspiral med p-stav, og etter en ukes tid kome det igjen.HAr gitt seg litt nå, kommer bare litt på det ene brystet. Høres jo ut som det er hormonelt betinget, faren for brystkreft eller infeksjoner i brystet er ikke spesielt stor som 16-åring. Men det kan kanskje være greit å få det sjekket, både for sikkerhets skyld og slika t du får en ordentlig forklaring på hva det er?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå