Gå til innhold

Hjelp - sexangst og oralsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Trenger litt hjelp fra dere om mulig.

Jeg var jomfru til jeg ble i midten av tjueåra (noen måneder siden) pga sexangst. Han jeg dater nå har jeg kommet over den første kneika med, og vi har sex fra 1-4 ganger i uka. Jeg er fortsatt kjempenervøs hver gang, og prøver å ikke være potetsekk. Nå føler jeg det er på tide jeg gjør noe mer for ham, nemlig suge. Men angsten for dette er såpass høy at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg.

Noen tips om hvordan jeg bør ta opp dette med ham? Og hva jeg bør gjøre? Skal nevne at jeg brekker meg bare jeg pusser tenner, så noen deepthroating blir det ikke. Dessuten vil jeg ikke at han skal komme i munnen min første gangen iallefall.

(Aller helst vil jeg prate med ham om dette først, så han kan dusje først siden jeg er litt hygienemenneske. Men vet ikke hvordan jeg skal si det. Vi prater aldri om sex.)

Direkte tips om hvordan jeg bør gå frem er også ønskelig.

Tusen takk, jenter (og gutter?)! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den eneste "plikten" du har er at du skal nyte hans kropp og nyte at han nyter din.Så kommer resten av seg selv. Ikke press deg, nyt. Du kan f.eks begynne med å leke med tungen over hele kroppen hans, så kan dere finne ut hva begge liker. Lykke til og kos deg masse.

Skrevet

Vil bare si at jeg brekker meg også av tannbørsten, men ikke når jeg suger samboer... Vet ikke hvorfor, men bra er det uansett ;)

Men i forhold til problemet ditt, så kan du jo begynne å bare leke med penis med tungen din, og hvis du synes det er ok, så kan du ta den lengre og lengre inn i munnen.. Hvis du synes det blir ubehagelig, går du bare over til å bruke tungen igjen eller slutter... :)

Gjest Erfaren gjest
Skrevet

Det har ingen hast med å suge. Det er vel ikke ofte det er avgjørende for hvor bra et forhold er eller hvor bra sexen er.

Og at du skal suge han selv om du holde på å brekke deg og egentlig ikke vil, er bare tull. Vent å se, kanskje om en stund får du lyst til å prøve det???

Skrevet

Tusen takk for svar!

Jeg får nevne at jeg har litt lyst, men mest ikke lyst. Tror jeg skal la det vente på seg litt til. Jeg fikk bare veldig dårlig samvittighet da han brukte munnen på meg, og jeg ga ham ikke så veldig mye tilbake.. Men han vet jo jeg er uerfaren da, om ikke annet. Var vanskelig å skjule jeg var jomfru selvom jeg prøvde. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...