Gjest Gjest_meg_* Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Navlelukt er skikkelig spenstige greier. Har du noen gang putta fingern i navlen og lukta på den? Det lukter skikkelig merkelig! Har andre det sånn og?
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Denne bør fjernes/flyttes langt vekk av en moderator. Ekkelt innlegg som ikke hører hjemme her.
Gjest TS Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Fins da langt eklere tråder her inne. Ærlig talt. Er navel så ekkelt?
Tante Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 (endret) Er ikke noe verre enn alle rompesextrådene eller de som snakker om rinnende sæd i "etter sex"-trådene. Men jeg har ikke akkurat for vane å "sniffe navle", men vil tro at den ikke lukter noe bedre enn resten av kroppen, spesielt etter trening og slikt. Men det ordner seg nok med normal hygiene. Endret 8. november 2009 av Tante
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Er ikke noe verre enn alle rompesextrådene eller de som snakker om rinnende sæd i "etter sex"-trådene. Jeg har ganske normal hygiene, vil jeg tro. Men dersom jeg ikke har dusja på noen dager og vært ute og trimma kan det kanskje lukte litt stramt fra navlen, samme som mellom tærne. Men jeg har ikke akkurat for vane å "sniffe navlelo". Du, så ekkelt av deg å svare... Og den hører såvisst ikke hjemme i "Generell debatt"
Tante Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 Du, så ekkelt av deg å svare... Og den hører såvisst ikke hjemme i "Generell debatt" generell debatt er jo generell debatt, alt og ingenting hører hjemme her...
Teriyaki Skrevet 8. november 2009 #7 Skrevet 8. november 2009 Lukter ingenting. Men dersom man aldri vasker seg kan det jo være at det ikke lukter så godt.
Gjest Bianca26 Skrevet 9. november 2009 #8 Skrevet 9. november 2009 Lukter ingenting. Men dersom man aldri vasker seg kan det jo være at det ikke lukter så godt. ja sant. dere som har luktende navle. ikke glem å vaske navlen også når dere vasker dere. fysj og æsj
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #9 Skrevet 9. november 2009 Nok en fjortisstråd. Kvinneguiden kan snart bytte navn til Fjortissguiden.
Gjest Bianca26 Skrevet 9. november 2009 #10 Skrevet 9. november 2009 Nok en fjortisstråd. Kvinneguiden kan snart bytte navn til Fjortissguiden. er det fjortisråd å si at de må vaske navlen???
Gjest Pattegunda. Skrevet 9. november 2009 #11 Skrevet 9. november 2009 Nei,navla har jeg aldri lukta på,men fy faen så ekkelt det lukter under pattene mine.Skikkelig pattesvette som har godgjort seg under bh`n.
Gjest Shock Skrevet 9. november 2009 #12 Skrevet 9. november 2009 En gang så luktet det dritt. Bokstavlig talt, ble helt kvalm av lukten. Så spørte jeg her inne om hva det var, hadde ikke hatt det før, og fant ut at det var fordi jeg rett og slett hadde nettopp vært på festival og ikke fått dusjet på en stund. Så siden jeg har ganske mye innovernavle, så "legger" alt av svette seg der inne osv, og det blir luktene rimelig ille. Var heldigvis kun denne ene gangen jeg har hatt det problemet, da jeg vasker navlen min som alle andre kropsdeler Så, navlen min lukter ingen ting
Lise_ Skrevet 9. november 2009 #14 Skrevet 9. november 2009 Ja og min lukter friske blomster fra en nydelig blomstereng midt på sommeren
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #15 Skrevet 9. november 2009 Tørk navlen VEEEEEEEEEELDIG nøye etter dusj og bad, ellers kan man få sopp. Det er nok ikke noe koselig.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #16 Skrevet 9. november 2009 generell debatt er jo generell debatt, alt og ingenting hører hjemme her... Dersom noen vil diskutere en film her i Generall Debatt, så blir den flyttet til "TV og film" ganske snart. Om noen vil diskutere navlen sin, bør tråden flyttet til "Helse og kropp".
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #17 Skrevet 9. november 2009 Navlelukt er skikkelig spenstige greier. Har du noen gang putta fingern i navlen og lukta på den? Det lukter skikkelig merkelig! Har andre det sånn og? Nå slutter vi og snakke om meg, og heller snakker om deg. Hva syns du om meg?? skaff det et arbeide
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #18 Skrevet 9. november 2009 Fint at tråden ble flyttet dit den hører hjemme.
Gjest Bianca26 Skrevet 9. november 2009 #19 Skrevet 9. november 2009 Nei,navla har jeg aldri lukta på,men fy faen så ekkelt det lukter under pattene mine.Skikkelig pattesvette som har godgjort seg under bh`n. har ikke det problemet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå