Gjest Sykklist Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Har hørt att noen jenter kan få orgasma av og sitte på sykkel setet og sykkle, noen inne her som har opplevd dette? Kansje dere har en liten story og fortelle om en sykkel tur;)
aluminium Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Jeg husker en debatt på et mopedforum for en del år siden. Der hadde de en teori om at jenter som kjørte scooter fikk en viss tilfredstillelse av å sitte lengst fremme på setet, de aller fleste jenter gjør det nemlig, bare legg merke til det neste gang om du ikke har tenkt på det. Tror ikke de fikk noe svar på det, det ble vel bare mye synsing. Det er ikke så mange av de kvinnelige kjønn som kan uttale seg på et mopedforum...
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Jeg er jente, sykler ca 6-8 km i terreng og på grusvei 5 dager i uka, har aldri merket noe til hverken orgasme eller begynnelse på en Da jeg var yngre kjørte jeg også mye moped, den jeg hadde var eldgammel og ristet noe VELDIG, satt man langt nok fremme så vibrerte den ganske kraftig, men mer avrundet. Ble ikke noe nytelse av det, bare irritasjon og ekstra slitne innerlår muskler hehe
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 (endret) http://www.milehive.com/stories09/myth-busted.jpg Eller? Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 9. november 2009 av Skya
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Skjønner ikke alle de som påstår de har mistet jomfruhinna av å sykle jeg. Da tror jeg man er litt feilplassert på setet.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Nei, får vondt og blir sliten... Kan bli hoven der, men da blir det bare mer ubehagelig og jeg må stå og sykle noen ganger. Jeg kan ikke skjønne at noen får noe seksuelt ut av å sykle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå