Gå til innhold

hormofri prevansjon


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gine_*
Skrevet

Jeg blir snart gaaaal. Jeg har prøvd uttalige p-piller og jeg er rett og slett drittlei. Alle jeg har prøvd gir meg bivikninger på en eller annen måte. Yasmin er det eneste merket jeg har prøvd som ikke gir meg mellomblødninger, men til gjengjeld blir jeg psyko i hodet... :P

Har lest litt om babycomp men den er jo steike dyr pluss at den skal visst ikke være like sikker.

Kondom er uaktuelt... Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Jeg er desperat!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg plagdes også med det samme.. og fant desverre ingenting som funket for meg:/

Har ikke brukt noe på mange år nå, men har heller ikke lett for å bli gravid da..

Spurt lege om erfaringer?

De har vel vært borti det samme før vil jeg tro.

Skrevet

Må legge til at jeg hadde ganske ustabil syklus før jeg begynte på p-piller. (for mange år siden)

Det er vel ikke håp for meg :tristbla:

Gjest Gjest_Gine_*
Skrevet
Jeg plagdes også med det samme.. og fant desverre ingenting som funket for meg:/

Har ikke brukt noe på mange år nå, men har heller ikke lett for å bli gravid da..

Spurt lege om erfaringer?

De har vel vært borti det samme før vil jeg tro.

Har lyst å bare drite i å bruke noe jeg å, men da nekter han å ha sex med meg.. :kjefte: dusten....

Skrevet
Har lyst å bare drite i å bruke noe jeg å, men da nekter han å ha sex med meg.. :kjefte: dusten....

Nei, smartingen! FY som kaller en mann dust fordi han tar ansvar for å ikke gjøre en jente gravid! FY!

Skrevet

Vad med att prova kopparspiral? Jag fick min första kopparspiral insatt innan jag fick barn eftersom jag mådde så dåligt av hormonprevension. Fråga din läkare.

Skrevet

Slenger meg på denne tråden altså! Blir jo det bitchmonsteret av de pillene :(

Skrevet

Har samme problemet, men slått meg til ro med det merket som gir færrest bivirkninger.

Jeg skjønner ikke at folk kaller babycomp og "pearly" og de der for prevensjon, det er ikke det, det er et varslingssystem. Om du vil ha deg på de "usikre dagene" må du likevel bruke noe annet, og da er kondom det eneste sikre alternativet.

Skrevet

Men om du da ikke har deg på de usikre dagene, så er jo "compene" preventive ;)

Skrevet

Spørs om jeg får satt inn en sånn kobberspiral siden jeg ikke har fått barn...?

Mente ikke at han er en dust da, men dere skjønner vel hva jeg mener. Det er rimelig frustrerende når du må velge mellom et godt sexliv og en normal psyke! :P

Skrevet
Spørs om jeg får satt inn en sånn kobberspiral siden jeg ikke har fått barn...?

Mente ikke at han er en dust da, men dere skjønner vel hva jeg mener. Det er rimelig frustrerende når du må velge mellom et godt sexliv og en normal psyke! :P

Om du ikke klarer noen annen prevensjon så er det ikke noe problem.

Jeg har kobberspiral, men jeg har ingen barn etter hva jeg vet iallefall :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...