Gjest Gjest_gine_* Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Jeg blir snart gaaaal. Jeg har prøvd uttalige p-piller og jeg er rett og slett drittlei. Alle jeg har prøvd gir meg bivikninger på en eller annen måte. Yasmin er det eneste merket jeg har prøvd som ikke gir meg mellomblødninger, men til gjengjeld blir jeg psyko i hodet... Har lest litt om babycomp men den er jo steike dyr pluss at den skal visst ikke være like sikker. Kondom er uaktuelt... Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Jeg er desperat!
Passelat Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Jeg plagdes også med det samme.. og fant desverre ingenting som funket for meg:/ Har ikke brukt noe på mange år nå, men har heller ikke lett for å bli gravid da.. Spurt lege om erfaringer? De har vel vært borti det samme før vil jeg tro.
Gjest Ts Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Må legge til at jeg hadde ganske ustabil syklus før jeg begynte på p-piller. (for mange år siden) Det er vel ikke håp for meg
Gjest Gjest_Gine_* Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Jeg plagdes også med det samme.. og fant desverre ingenting som funket for meg:/ Har ikke brukt noe på mange år nå, men har heller ikke lett for å bli gravid da.. Spurt lege om erfaringer? De har vel vært borti det samme før vil jeg tro. Har lyst å bare drite i å bruke noe jeg å, men da nekter han å ha sex med meg.. dusten....
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Har lyst å bare drite i å bruke noe jeg å, men da nekter han å ha sex med meg.. dusten.... Nei, smartingen! FY som kaller en mann dust fordi han tar ansvar for å ikke gjøre en jente gravid! FY!
Furstina Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 Vad med att prova kopparspiral? Jag fick min första kopparspiral insatt innan jag fick barn eftersom jag mådde så dåligt av hormonprevension. Fråga din läkare.
Gjest Miam Skrevet 8. november 2009 #7 Skrevet 8. november 2009 Slenger meg på denne tråden altså! Blir jo det bitchmonsteret av de pillene
Tante Skrevet 8. november 2009 #8 Skrevet 8. november 2009 Har samme problemet, men slått meg til ro med det merket som gir færrest bivirkninger. Jeg skjønner ikke at folk kaller babycomp og "pearly" og de der for prevensjon, det er ikke det, det er et varslingssystem. Om du vil ha deg på de "usikre dagene" må du likevel bruke noe annet, og da er kondom det eneste sikre alternativet.
Gjest Miam Skrevet 8. november 2009 #9 Skrevet 8. november 2009 Men om du da ikke har deg på de usikre dagene, så er jo "compene" preventive
Gjest ts Skrevet 8. november 2009 #10 Skrevet 8. november 2009 Spørs om jeg får satt inn en sånn kobberspiral siden jeg ikke har fått barn...? Mente ikke at han er en dust da, men dere skjønner vel hva jeg mener. Det er rimelig frustrerende når du må velge mellom et godt sexliv og en normal psyke!
Gjest Marlo Skrevet 9. november 2009 #11 Skrevet 9. november 2009 Spørs om jeg får satt inn en sånn kobberspiral siden jeg ikke har fått barn...? Mente ikke at han er en dust da, men dere skjønner vel hva jeg mener. Det er rimelig frustrerende når du må velge mellom et godt sexliv og en normal psyke! Om du ikke klarer noen annen prevensjon så er det ikke noe problem. Jeg har kobberspiral, men jeg har ingen barn etter hva jeg vet iallefall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå