Gjest Gjest_Mille_* Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Hei. Noen som har tatt tarmskylling før? Hva koster det?
Gjest farge Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 6-700 kr på colonklinikken i trondheim
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Vet dere om noen gjør dette i Tromsøområdet? Og, det jeg egentlig lurer på: kan det hjelpe mot stor/oppblåst mage?
Gjest Gjestepia Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Dette lurer jeg også på! Jeg sliter med en mage som er oppblåst og uvel dagen lang, uansett hva jeg spiser. Har tenkt på tarmskylling, noen som har erfaringer å dele? Er også fra Tromsø, så om det er noen informasjon om steder i Nord-Norge er det kjempebra!
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Jeg tar tarmskylling 2-3 ganger i året og det gjør underverker for hele systemet, huden, hår osv. Gjør det hos Marianne Tveitan i Oslo. Hun er sykepleier i tillegg til at hun har spesialisert seg på tarmskylling. www.tarmskylling.no Det koster rundt 700,- og er verdt hver krone. Lykke til! 1
Gjest fatkid Skrevet 26. april 2012 #6 Skrevet 26. april 2012 går man lettere ned i vekt etter en slik behandling?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #7 Skrevet 26. april 2012 går man lettere ned i vekt etter en slik behandling? Nei, det virker ikke mot noe som helst. Man bare skyller bort snille bakterier så man kan få problemer med magen. Ingen lege vil anbefalle tarmskylling. 1
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2012 #8 Skrevet 18. august 2012 Noen som har tatt en slik tarmskylling før CT av tykktarmen istedenfor å drikke masse remedier før en slik undersøkelser ? Hva er pris på noe slikt ? (De drikkegreiene for å få tømme tarmen kostet 800,-kr + frakt) Finnes det noe sted i nærheten av Ski som gjør dette ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå