Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Jeg har en sterk mistanke om at jeg har pådratt meg noe svineri her. Hvordan er det med paracet og ibux og dette dritet? Hodet holder på å ekspoldere, og jeg føler meg generelt slakk, men lite feber (ca 0.5 - 0.7 grads økning, men den holder på å snike seg oppover). Er det noe vits i å la være å ta paracet og ibux for å la kroppen få brenne dette ut bedre av seg selv?
Essie_ Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Dette er det forskjellige meninger om. Jeg er av dem som ikke gidder å føle meg verre enn det jeg trenger. Og kroppen bekjemper ikke viruset noe fortere av å la være å ta smertestillende. Jeg pleier å ta 1g paracet + 400mg ibux, og syns det gir god effekt. Er jeg elendig, bruker jeg Paralgin Forte alene eller sammen med ibux.
h/k Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Har akkurat hatt det selv og tok noen ibux hver dag. Ble frisk etter fem dager, så tror ikke det har noe å si. Bare bruk med måte, så ordner det seg nok
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå