Gå til innhold

Catering i Kristiansand/Vest-Agder?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Bjørg_*
Skrevet

Er ikke opprinnelig fra Kristiansand, så vi vet ikke om hvem som er bra og ikke..noen som har erfaringer? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå har bare jeg vært gjest, så vet ikke så mye om priser - men jeg synes det meste er nokså likt.

har prøvd mat på ernst, løa(vennesla)og maxi catering av de jeg husker til bryllup....

jeg tror prisen på maxi catering var ok, men jeg synes at kjøttet var litt seigt, og at maten generelt var litt lite spennende.

maten på løa(et varmt koldtbord med både viltmat og litt annet) var veldig god, og ernst var helt standard.

tror endel bestiller fra klubben også.

men det komer helt an på hva slags mat du skal ha....

selv er jeg faktisk jevnt over mest fornøyd med cateringen til SIA, men har bare smakt tapas/annen kaldmat og ikke bryllupsmat.

http://www.sia.no/kafe/kristiansand/catering.aspx

Gjest Gjest_Bjørg_*
Skrevet

"men det komer helt an på hva slags mat du skal ha...."

Tenkte i utgangspunktet å ha en blanding av koldtbord,spekebord, havets fest bord og kanskje tapas..

Noe for enhver smak!!

Akkurat for øyeblikket vurderer jeg mest Catering Sør og Slakter Eikestøhl på Søgne...men synest det er skummelt å bestille mat uten å vite åssen det smaker! Skulle ønske de hadde sånn prøvesmakinger som er vanlig i utlandet..hadde gjort alt så mye lettere!! :gjeiper:

Gjest GjestCilla2010
Skrevet

Hei

Vi skulle egentlig ha catering til vårt bryllup, så sjekket opp rundt dette rett før sommeren. Jeg var veldig skeptisk mht kvaliteten, men alle jeg forhørte meg med mente kvaliteten på maten skulle bli like god som i et lokale! Jeg tok en runde på nettstedene og sendte mail til de jeg syntes hadde mest spennende meny og bilder. En av disse var catering Sør, og der ble vi tilbudt prøvemiddag, så bare spør! Jeg hørte også med Høllen brygge, som jeg var anbefalt av to vennepar. De er litt trege med å svare på mail, men bare purr opp ;) De foreslo grillbuffet, nettopp fordi du da får litt for enhver smak! De siste vi fikk tilbud fra var Go`mad catering. Prisene var ganske like, men hos noen var servise inkl hos andre måtte du leie per stykk, så forhør deg om det meste;)

Håper dette var til hjelp.

Lykke til!!

Cilla:)

Skrevet (endret)

Jeg har hørt at Måltid i Kristiansand (www.maltid.no) er veldig bra:) Har også hørt noen snakke om slakter Jens Eide i Lillesand driver catering...

Endret av Frk. Belle
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Løa i Vennesla er desverre gått konkurs, så der får du nok ikke tak i mat.

Vi skal ha bryllup på Sarpeta, kantina på Gimlekollen mediehøgskole. Tror de også drev med catering. Er veldig fornøyd med servicen der, men har ikke smakt maten ennå... De har diverse middager og tapasmeny. Er bare å søke dem opp på nettet.

Eller kan jeg huske å ha vært med på å bestille koldtbord gjennom Meny butikker, men vet ikke om noen av dem driver med det fremdeles.

Skrevet

Kjesk! Jeg mener bestemt jeg fikk tapas derfra i et bryllup, og det var snadder!

Skrevet

Vi skal ha Jens Eide fra Lillesand. Super mat!!!

Gjest Kristiansanser
Skrevet

Mat fra havet ville jeg absoluttvalgt å bestille fra fiskebrygga. Der er de veldig dyktige på den slags.

Ellers er Måltid et bra alternativ, de har god mat.

Catering Sør er vel så som så etter min mening.

Gjest Gjest_siren_*
Skrevet

jeg hadde ikke valgt catering sør.....ville også gått for fiskebrygga..!

Gjest Gjest_siren_*
Skrevet

så vel forsåvidt nettopp at catering sør har gått konkurs..eller de har vel bytta til mjåvann catering.. men uansett. samme firma, samme dag.leder hvrtfall.. å de er konk. så da ville jeg HVERTfall valgt noen andre..:P

Gjest Gjest_Bjørg_*
Skrevet

Oij,konkurs??

Noen som har erfaring med Studenten Catering da? Eller Maxi Catering? Eller andre cateringfirma? Vil helst ha et cateringfirma vs.resturant grunnet budsjettet vårt.....

Håper virkelig noen kan hjelpe,da det begynner å haste litt... :trist:

Skrevet

Høllen brygge!! Garantert. Vi har spist der utallige ganger og er superfornøyde! Vi skal også bruke de til vårt bryllup.

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi brukte Kalasbrigaden i vårt bryllup. Kjempefornøyde med dem! Knallgod mat og kjempe oppfølging hele veien. Prøvesmaking var ikke noe problem... Kalasbrigaden

Skrevet

Tråden er ryddet, se reglene om fullt navn.

vimse-mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...