Gå til innhold

Se opp for Pick Up Artist

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan blir man egentlig lurt til sengs? Noen lover deg penger for å ha sex med em også stikker de av uten å betale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her er noen kloke ord fra Neil Strauss om det negative med pickup som han forøvrig mener er en fantastisk ting:

by Style

Have you ever noticed that there's something strange about a lot of sargers? It's as if you look at a guy, and you can just TELL that something is missing.

Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya
Skrevet
Når man sitter igjen med knust hjerte og oppdager at man er rundlurt. Så kan man godt skjønne det. Ikke noe som svir mer enn å oppdage at man er blitt et nummer i rekka når man oppriktig falt for en fyr. Og han gjordet det atpåtil med vilje!

Nå aner ikke jeg om det er meg det er noe galt med, men å prøve å finne et passende emne til et langvarig forhold på byen i helgene høres ut som en risky plan - nettopp fordi du risikerer å finne noen som ikke er på stedet for noe annet enn et ligg. Hvorfor ikke prøve arenaer hvor det ikke er et problem, istedet for å sette ut varseltrekanter for de som kanskje ikke er ute etter noe langvarig likevel? That's my point.

Skrevet
Nå aner ikke jeg om det er meg det er noe galt med, men å prøve å finne et passende emne til et langvarig forhold på byen i helgene høres ut som en risky plan - nettopp fordi du risikerer å finne noen som ikke er på stedet for noe annet enn et ligg. Hvorfor ikke prøve arenaer hvor det ikke er et problem, istedet for å sette ut varseltrekanter for de som kanskje ikke er ute etter noe langvarig likevel? That's my point.

Selvfølgelig! Og det har da gamle kjerringa meg forstått og gjort for lenge siden. 18 år gamle jenter derimot.. Jeg har overhodet ikke noe imot folk som kun ønsker løse forbindelser. Men jeg har MYE imot folk som ikke er ærlige om det. På en langt dypere måte enn litt ullent snakk om morgendagen. Du skjønner igrunnen hva jeg mener vet jeg.

Skrevet

Hvem i all verden har sagt noe om å finne et passende emne til et langvarig forhold på byen i helgene? Hvis du har så mye som en halv fot innafor miljøet så vet du like godt som meg at dette er spill som fortsetter inn i hverdagen, nemlig på DAY2 dersom det ikke ble noe på PUAen den aktuelle kvelden. Det hele blir en utfordring, og det kjøres på med utstuderte teknikker for å nå målet, koste hva det koste vil...

Og da er det kanskje ikke oss jenter det er noe galt med, når vi sitter igjen med knust hjerte etter å ha vært på date med en gutt vi likte kjempegodt og kanskje til og med kunne tenke oss å ha i livet vårt dagen etter i morgen også. Er det vi som er naive da? Er det vi som "burde skjønt det", og var med på leken? Hadde vi da det samme utgangspunktet i den sosiale utvekslingen og relasjonen som gradvis oppsto, på dag2, etter en tur i parken hånd i hånd med en tilsynelatende hyggelig og interessert gutt?

Jeg følte i hvert fall ikke at jeg hadde det.

Gjest Gjest L
Skrevet

Pua gjest, hvilket miljø kommer du fra? Historier brukes iallefall i mystery method, vet ikkje om det er nevnt i The game eller Jugglar Method, men eg er litt nyskjerrig siden du sier at "moderne" pick up artists ikkje bruker det.

Skrevet
Hvem i all verden har sagt noe om å finne et passende emne til et langvarig forhold på byen i helgene? Hvis du har så mye som en halv fot innafor miljøet så vet du like godt som meg at dette er spill som fortsetter inn i hverdagen, nemlig på DAY2 dersom det ikke ble noe på PUAen den aktuelle kvelden. Det hele blir en utfordring, og det kjøres på med utstuderte teknikker for å nå målet, koste hva det koste vil...

Og da er det kanskje ikke oss jenter det er noe galt med, når vi sitter igjen med knust hjerte etter å ha vært på date med en gutt vi likte kjempegodt og kanskje til og med kunne tenke oss å ha i livet vårt dagen etter i morgen også. Er det vi som er naive da? Er det vi som "burde skjønt det", og var med på leken? Hadde vi da det samme utgangspunktet i den sosiale utvekslingen og relasjonen som gradvis oppsto, på dag2, etter en tur i parken hånd i hånd med en tilsynelatende hyggelig og interessert gutt?

Nå skal ikke jeg påstå at jeg er noen ekspert, så det blir vel mest synsing fra min side. Selvfølgelig, om det virker klinkende åpenbart at fyren er int i noe mer, og så snur på en femøring dagen etterpå eller noe i den duren så er jo det en rimelig slaskete måte å te seg på. Løgn er også rimelig køddent, om det er en deal av planen.

Forøvrig går det kanskje an å snu på flisa, og se det fra de som bare vil ha seg noe sin synsvinkel: rimelig kjipt å føle seg forpliktet til å fortsette med noe man selv ikke ønsker skal føre noe sted, fordi ikke kvinnfolket ga noe klart signal om at hun var på utkikk etter noe langvarig da "uhellet" skjedde - og at man selv føler seg misforstått. Dette gjelder kanskje ikke for disse "PUA"-ene, men greit å minne om den andre siden av dette og ;)

Et annet poeng er at om ikke noe blir sagt eksplisitt er det lett å itt i tolkningen. Å tolke andres oppførsel er ikke noe mer enn en gjettelek, som kan gå bra i visse tilfeller, men ende helt på jordet i andre tilfeller - fordi folk tenker HELT forskjellig.

Skrevet
Det finnes mange naive jenter der ute, absolutt. Så da er det greit? Du kan ikke skylle på offeret, selv om hun ikke er så herdet og kynisk som man "burde være". Jeg unner ingen å bli utsatt for det disse gutta driver med, selv om de er naive og "dumme" eller "løse" og "villige" eller hvilketsomhelst annet ord gutta bruker på dem for å forsvare seg selv.

En del av dette er uskyldig. Ingenting galt i å forbedre sine sosiale ferdigheter og selvtillitt. Men hvis du kjenner til "miljøet" som driver med dette i stor stil blir du sansynligvis både kvalm og trist.

Det er et omfattende og avansert spill som og baserer seg på psykologi, menneskers reaksjonsmønste og usikkerheter.

"Miljøet" består av gudene vet hvor mange menn som bor sammen (de samler seg i bofellesskap som deler denne hobbyen), "sarger" (jakter) sammen, legger ut Field Reports (hvordan de fikk til å ligge med hu jenta sist helg ved å bruke den og den teknikken) og ikke minst fører nøye regnskap over hvor mange HB (hot babes - et begrep som bruker om "targets") de har f-closet (hatt sex med).

Her finner du dem:

www.pua-norge.no

www.pickupartist.no

Gå gjerne inn på et av forumene og les litt, så skjønner du fort hva jeg mener. Men la deg ikke forvirre av fancy ordbruk - her er det mange artikulerte menn som vet å pakke det pent inn.

Et eksempel: På sidene for medlemmer av miljøet snakkes det om hvordan man bygger opp et harem (når de snakker til hverandre bruker faktisk dette ordet) av jenter (det kreves ca 200 stk for å ende opp med et harem på 10 hevdes det). Men i markedsføringen av en side som tilbyr workshops pakkes det litt penere inn:

"Ønsker du deg mange åpne, ikke-eksklusive og ikke minst ærlige forhold til samme tid?"

Eeeeh... Mener du... mange sexpartnere parallellt? Mange jenter i stallen, som du kan leke med?

De fremhever ofte at de er ærlige. Det er de ikke. Ingen godtar å være en del av et harem på 10. Da man rett og slett lyve eller unnlate informasjon.

Og til dere som hevder jenter som er så "dumme" å ha seg på første kvelden får skylde seg selv: De fleste jenter har ofte ingen intensjoner om å gå til sengs med gutten, men dette har han tatt høyde for. Antakelig anser hun et kyss eller litt klining som en bra avslutning på kvelden. Men det går jo ikke! Fortvil ikke, det er jo derfor man har oppfunnet disse teknikkene, for å få jenta til å reagere annerledes enn det som faller henne naturlig. Sitat fra en av gutta på Pua-Norge:

Som en kar sa under et seminar om å få kissclose: "I'm not here to fool around. I'm here to FUCK!"

Selvutvikling dreier seg om å tørre å møte seg selv. Begynne å rydde opp i usikkerheter og frykter. Du blir ikke et bedre eller lykkeligere menneske av å lære deg å lure damer til sengs. Dette har ingenting med helhetlig livsmestring å gjøre.

Aller sist en sjarmerende sang hentet fra et av forumene, laget og regelmessig fremført av et guttekollektiv på Bislet:

Ett..to..ett..to..

Yo..Yo..

Jeg kom hjem i fra jobben/ klokka var vel kvart på tre/ kjente et sug i trusa, så hva gjør jeg vel med det? Nabo'n vakk'e hjemme og eksen var long gone/ og jeg var skikkelig sprengkåt/ for å si det sånn.

Hoppa rett i dusjen mens jeg styrtet ned en øl/ skiftet trekk på senga og drepte femti møll. Ringte opp en kompis, ringte taxi og gikk ut/ hoppa inn i taxi/ sjåføren hette Knut. Ned med klampen taximann, vi stikker ned til Karl Johan/ med mus på minne, vinnende sinne, ut av taxi, finner en kvinne. Kødder, fleiper, tråkker på sneiper/ jentene smiler, jeg bare fleiper. Møtte kompis kvart på fem/ i kveld blir kvelden jeg blir slem.

Klokka den er åtte nå/ vi skal ut og fitte få/ pip og tut så mye du vil/ først blir du pult og så blir det chill. Vi er helt i la-la-land/ formen er fin og jeg er MANN. Drikker en drink/ får noen vink/ finner en babe og treffer blink.

Stedet det er Dattera til hagen/ tar a' med hjem, hun ligger på magen. Skyter rompa rett i været/ her jenta jeg skal belære.

Alltid skulle det vært som nå, men hadet bra, nå må du gå. Takk for i kveld min deilige date/ hat ikke meg/ it's the game you should hate!

Sj,sj,sj..sjekketriks!

-TS

Det finnes nok av jenter som har samme mentalitet. Jenter som går på byen for å få litt selv-validering, mens typen sitter hjemme. Flørter og lurer gutter til at det kan bli noe, bare for å få bekreftelse på seg selv........:)

Skrevet

Det er tydelig delte meninger om temaet, men hensikten her var å rette søkelyset mot dette miljøet sånn at (naive?) jenter kan være klar over at dette eksisterer, for så derettter velge hva slags menn de vil involvere seg med.

Jeg satte stor pris på å få informasjon om dette selv, og jeg tenker at det sikkert er fler som har lyst til være oppmerksom på dette og unngå å gå på en smell. Det er jo ikke uten grunn at mange jenter blir opprørt - vi synes dette er kjipt og sårende og skulle ønske vi hadde visst bedre/mer før vi åpnet opp for å falle for et menneske som ikke ville oss vel.

Jeg er hverken utspekulert eller manipulativ, og jeg vil ikke omgås mennensker som er det. Så da kan jentene som holder på med manipulasjon og sjekking for egen selvhevdelse, og guttene som er i PU-miljøet leke sammen på Dr Jekyll, Fridays og Åpen Bar i helgene, så kan vi som foretrekker en annen type mennesker gå et annet sted :)

Skrevet

Utrolig bra at du forteller TS!! Jeg hadde hørt om dette før, men var IKKE klar over at det finnes et så omfattende miljø for dette i Oslo! Har vært inne på forumene du nevnte og lest, dette er jo helt sykt! Jeg skal fortelle om dette til alle mine venninner - greit å være litt forbredt, for oss som ikke er på byen for å manipulere og bruke andre mennesker til å heve egen selvfølelse!!!

Skrevet
Pua gjest, hvilket miljø kommer du fra? Historier brukes iallefall i mystery method, vet ikkje om det er nevnt i The game eller Jugglar Method, men eg er litt nyskjerrig siden du sier at "moderne" pick up artists ikkje bruker det.

Jeg har bevist unngått å være en del av noe miljø i Norge. Jeg har bare levd mitt vanlige sosiale liv, men delt litt erfaringer med noen av mine vanlige kompiser som også har hatt litt interesse av dette og ellers diskutert med PUAs på nett og ikke minst lest masse på diverse forum.

I Juggler method brukes det ikke rutiner overhodet. Man vet aldri noe som helst om hva man skal si. Juggler annbefaller en Zen aktig "No Mind" tilstand når du sjekker og også når du skal gå bort til en dame for å snakke med henne for første gang. Han sier baltn annet at du aldri kan sjekke like bra om du har planlagt noe som hvis du tar ting på sparket fordi ting kan endre seg på et sekund som skulle tilsi at man gjorde noe annet og har du bestemt deg for hva du skal si er du stuck med en lite egnet replikk. Det gjelder selv når du skal "åpne" en jente fordi fra du har bestemt deg for å snakke med henne til du når bort til henne kan ett eller annet ha skjedd. Juggler er uansett Sterkt i mot rutiner fordi han er opptatt av at man skal utrykke seg selv mest mulig genuint. Man oppfordres forøvrig til å snakke mye om alle sine svakheter (med selvironi) for å vise styrke gjennom at det fremstår lite needy/aproval seeking og i stedet selvsikert og fryktløst og alfa i stedet for å bruke subtilt skrytt etc. Jeg utfordrer en hver dame til å ta seg en tur til charismaarts.com og lese om Juggler method og finne noe som helst uetisk eller usympatisk ved det.

De som startet hele PUA trenden drev primært med indirekte game der de lot som de i utgangspunktet ikke prøvde å sjekke opp dama før de hadde fått henne litt interesert og de brukte MYE innlærte rutiner og historier. Det skal dog sies at folk ble oppfordret til å skrive sannferdige historier og rutiner fra sitt eget liv og at folk i stor grad beveget seg mot det etterhvert som de ble rimelig stødige med andres materiale. Etterhvert som folk ble flinkere og det kome flere på banen ble det mere direkte game (hvor det er tydelig hva du vil) og mindre bruk av rutiner og mere vekt på å bli som en natural (en som naturlig er flink til å sjekke damer og gjør det gjennom spontatnitet). Mystery method bruker forsatt rutiner og mange andre stilarter gjør også det, men i hovedsak har folk gått bort fra det, i hvert fall på lang sikt. Det er ganske vanlig at folk lærer en enkel åpningsreplikk eller to og kanskje lærer et par enkle rutiner i begynnelsen for at de skal få selvtillitt ved å få ting til å fungere rimelig greit.

Jeg har selv ladri brukt en rutine men jeg synes ikke at det i moderat bruk i begynnelsen er noe problem med det heller. For det første. En åpningsreplikk/åpningsspørsmål er i utgangspunktet en helt meningsløs greie som bare brukes for å starte en samtale. Om man da bruker en av mysterys løgnhistorier om at jeg så akkurat to damer sloss utenfor så ser jeg faktisk ikke noe stort problem med det så lenge man derfra er seg selv. Det er bare for å bryte den barieren det er å starte en samtale med en helt fremmed på byen som menn må bryte og som damer slipper. Det spiller ærlig talt jævlig liten rolle hva man sier i de 1-3 minuttene man bruker på en åpner.

Et annet eksempel på rutiner er den såkalte jordbærtesten. Man ber en dame eller flere forestille seg at de kommer til et gjerde foran en jordbæråker og ber dem beskrive det. Så ber du dem fortelle om hvordan de klatrer over gjerdet og hva de gjør på åkeren (spiser masse bær, spiser fort, plukker bare et par etc.) Så sier du at bonden som eier åkeren kommer og ser deg og du spør hvordan de da føler seg. Så sier du at dette er en test laget av psykologer for å avsløre folks seksualitet. Et lavt gjerde indikerer at du er billig, et høyt gjerde men med et ltie hull indikerer at du er prektig men av og til helt vill etc. Om du bare plukker et par bær har du liten seksualdrift, om du ikke bryr deg om bonden ser deg har du ingen seksuell skamfølelse etc.

Denne historien kan brukes både for sin underholdningsverdi og for å vri samtalen over på sex uten at det virker tvilsomt eller creepy. Så lenge du elelrs er deg selv og ikke de resterende, la oss si 5 timer, av samværet ikke bruker innlært materiale ser jeg ikke problemet med å bruke et par slike triks på kritiske punkter i samværet til for eksempel å vri samtalen over på sex. Hva er det som er så big deal med det??? Forøvrig kan jeg ikke fatte at det skal være så vanskelig å vri samtalen over på sex uten å virke creepy eller som det egentlig er noe du aktivt gjør selv om du ikke har slike triks. Det kan lett gå på minutter av seg selv om man vil. Og nettopp det er litt av poenget i forhold til PUAS at såfremt de er ganske gode så har de ikke noe behov for å bruke et slikt triks for å vri ting over på sex. Det kan de gjøre på en fjerdedel av tiden med noe de kan kommentere ut fra situasjonen etc. Derfor vil de fleste forlate alt eller det meste av rutiner etter hvert og det vil være begrenset i hvilken grad rutiner vil KUNNE spille noen meningsfull funksjon da det, som Juggler sier, er mere effektivt uten om du først er rimelig god.

Gambler er en annen PUA som selv ikke praktiserer rutiner og som underviser med det bare i begrenset grad som en slags støttehjul. Han har dette å si om saken:

I have never directly commented on this arguement - is it better to develop a script and go out and use it to pull women, or is it better to try and be natural?

On our bootcamps, we take the view that it is easier to get started and build confidence if you have some material to fall back on, and that is why we teach some.

Personally I used canned material and routines to begin with and it took a few months to completely leave them behind.

Assuming someone is a PUA or MPUA, why would they still use routines? Here are my problems with routine based game:

1. The woman is being attracted to a fake you, do you want someone to be attrracted, like, or love you for who you are or not?

2. Men that have choice and skills with women do not need to lie, cheat, steal, manipulate, or trick a woman into bed. Fake DHV stories, openers, kiss-close techniques, etc are all fakery that substitute putting yourself on the line.

3. Do we really want a girl that would fall for all this shit? I know it works on a lot of girls, but it puts me off a girl when she falls for it!

Resten av artikkelen kan finnes her:

http://www.seductiontuition.com/richard-la...-routine-based/

Han sier også: Does someone who is great with women need to do this? Shouldn’t he be better and more moral than the average guy. Normally it is desperation that causes a guy to lie and use tricks (and even spike girls drinks), so why do these so-called PUAs still do it?

Nettopp et eksempel på en av de mange ETISKE diskusjonene i PUA-miljøet.

Forøvrig er stort sett de fleste flørtetknikker som finnes innen PUA beskrevet i varianter for kvinner i blader som Cosmopolitan og MAG fra tid til annen. Forskjellen er bar litt mere systematisering og at PUAene jobber svært aktivt med å lære seg dem GODT.

Skrevet
Jeg har bevist unngått å være en del av noe miljø i Norge. Jeg har bare levd mitt vanlige sosiale liv, men delt litt erfaringer med noen av mine vanlige kompiser som også har hatt litt interesse av dette og ellers diskutert med PUAs på nett og ikke minst lest masse på diverse forum.

I Juggler method brukes det ikke rutiner overhodet. Man vet aldri noe som helst om hva man skal si. Juggler annbefaller en Zen aktig "No Mind" tilstand når du sjekker og også når du skal gå bort til en dame for å snakke med henne for første gang. Han sier baltn annet at du aldri kan sjekke like bra om du har planlagt noe som hvis du tar ting på sparket fordi ting kan endre seg på et sekund som skulle tilsi at man gjorde noe annet og har du bestemt deg for hva du skal si er du stuck med en lite egnet replikk. Det gjelder selv når du skal "åpne" en jente fordi fra du har bestemt deg for å snakke med henne til du når bort til henne kan ett eller annet ha skjedd. Juggler er uansett Sterkt i mot rutiner fordi han er opptatt av at man skal utrykke seg selv mest mulig genuint. Man oppfordres forøvrig til å snakke mye om alle sine svakheter (med selvironi) for å vise styrke gjennom at det fremstår lite needy/aproval seeking og i stedet selvsikert og fryktløst og alfa i stedet for å bruke subtilt skrytt etc. Jeg utfordrer en hver dame til å ta seg en tur til charismaarts.com og lese om Juggler method og finne noe som helst uetisk eller usympatisk ved det.

De som startet hele PUA trenden drev primært med indirekte game der de lot som de i utgangspunktet ikke prøvde å sjekke opp dama før de hadde fått henne litt interesert og de brukte MYE innlærte rutiner og historier. Det skal dog sies at folk ble oppfordret til å skrive sannferdige historier og rutiner fra sitt eget liv og at folk i stor grad beveget seg mot det etterhvert som de ble rimelig stødige med andres materiale. Etterhvert som folk ble flinkere og det kome flere på banen ble det mere direkte game (hvor det er tydelig hva du vil) og mindre bruk av rutiner og mere vekt på å bli som en natural (en som naturlig er flink til å sjekke damer og gjør det gjennom spontatnitet). Mystery method bruker forsatt rutiner og mange andre stilarter gjør også det, men i hovedsak har folk gått bort fra det, i hvert fall på lang sikt. Det er ganske vanlig at folk lærer en enkel åpningsreplikk eller to og kanskje lærer et par enkle rutiner i begynnelsen for at de skal få selvtillitt ved å få ting til å fungere rimelig greit.

Jeg har selv ladri brukt en rutine men jeg synes ikke at det i moderat bruk i begynnelsen er noe problem med det heller. For det første. En åpningsreplikk/åpningsspørsmål er i utgangspunktet en helt meningsløs greie som bare brukes for å starte en samtale. Om man da bruker en av mysterys løgnhistorier om at jeg så akkurat to damer sloss utenfor så ser jeg faktisk ikke noe stort problem med det så lenge man derfra er seg selv. Det er bare for å bryte den barieren det er å starte en samtale med en helt fremmed på byen som menn må bryte og som damer slipper. Det spiller ærlig talt jævlig liten rolle hva man sier i de 1-3 minuttene man bruker på en åpner.

Et annet eksempel på rutiner er den såkalte jordbærtesten. Man ber en dame eller flere forestille seg at de kommer til et gjerde foran en jordbæråker og ber dem beskrive det. Så ber du dem fortelle om hvordan de klatrer over gjerdet og hva de gjør på åkeren (spiser masse bær, spiser fort, plukker bare et par etc.) Så sier du at bonden som eier åkeren kommer og ser deg og du spør hvordan de da føler seg. Så sier du at dette er en test laget av psykologer for å avsløre folks seksualitet. Et lavt gjerde indikerer at du er billig, et høyt gjerde men med et ltie hull indikerer at du er prektig men av og til helt vill etc. Om du bare plukker et par bær har du liten seksualdrift, om du ikke bryr deg om bonden ser deg har du ingen seksuell skamfølelse etc.

Denne historien kan brukes både for sin underholdningsverdi og for å vri samtalen over på sex uten at det virker tvilsomt eller creepy. Så lenge du elelrs er deg selv og ikke de resterende, la oss si 5 timer, av samværet ikke bruker innlært materiale ser jeg ikke problemet med å bruke et par slike triks på kritiske punkter i samværet til for eksempel å vri samtalen over på sex. Hva er det som er så big deal med det??? Forøvrig kan jeg ikke fatte at det skal være så vanskelig å vri samtalen over på sex uten å virke creepy eller som det egentlig er noe du aktivt gjør selv om du ikke har slike triks. Det kan lett gå på minutter av seg selv om man vil. Og nettopp det er litt av poenget i forhold til PUAS at såfremt de er ganske gode så har de ikke noe behov for å bruke et slikt triks for å vri ting over på sex. Det kan de gjøre på en fjerdedel av tiden med noe de kan kommentere ut fra situasjonen etc. Derfor vil de fleste forlate alt eller det meste av rutiner etter hvert og det vil være begrenset i hvilken grad rutiner vil KUNNE spille noen meningsfull funksjon da det, som Juggler sier, er mere effektivt uten om du først er rimelig god.

Gambler er en annen PUA som selv ikke praktiserer rutiner og som underviser med det bare i begrenset grad som en slags støttehjul. Han har dette å si om saken:

I have never directly commented on this arguement - is it better to develop a script and go out and use it to pull women, or is it better to try and be natural?

On our bootcamps, we take the view that it is easier to get started and build confidence if you have some material to fall back on, and that is why we teach some.

Personally I used canned material and routines to begin with and it took a few months to completely leave them behind.

Assuming someone is a PUA or MPUA, why would they still use routines? Here are my problems with routine based game:

1. The woman is being attracted to a fake you, do you want someone to be attrracted, like, or love you for who you are or not?

2. Men that have choice and skills with women do not need to lie, cheat, steal, manipulate, or trick a woman into bed. Fake DHV stories, openers, kiss-close techniques, etc are all fakery that substitute putting yourself on the line.

3. Do we really want a girl that would fall for all this shit? I know it works on a lot of girls, but it puts me off a girl when she falls for it!

Resten av artikkelen kan finnes her:

http://www.seductiontuition.com/richard-la...-routine-based/

Han sier også: Does someone who is great with women need to do this? Shouldn’t he be better and more moral than the average guy. Normally it is desperation that causes a guy to lie and use tricks (and even spike girls drinks), so why do these so-called PUAs still do it?

Nettopp et eksempel på en av de mange ETISKE diskusjonene i PUA-miljøet.

Forøvrig er stort sett de fleste flørtetknikker som finnes innen PUA beskrevet i varianter for kvinner i blader som Cosmopolitan og MAG fra tid til annen. Forskjellen er bar litt mere systematisering og at PUAene jobber svært aktivt med å lære seg dem GODT.

Jeg leser holdinger til kvinner som sau. Og jeg synes det er kvalmt.

Gjest Gjest_Thomas_*
Skrevet

Hvis du tenker over det så har faktisk jenter mange likheter med sauer :)

Skrevet

Enig. Trist, og kvalmt.

Skrevet
Hvis du tenker over det så har faktisk jenter mange likheter med sauer :)

Flott. Hyggelig fyr :)

Skrevet

SKal meningen din ha noen som helst vekt så må du BEGRUNNE hva det er ved dette som viser holdningen til kvinner som sau.

Skrevet

Det du skriver om her er gutter som gir inntrykk av å ville noe mere enn bare å ville ha sex for å få kvinenr til sengs. Det er svært uvanlig for en PUA å gjøre det. Jeg har ALDRI lest noen PUA råde en annen til å direkte si eller subtilt hinte til at man vil noe mere enn bare sex med mindre man faktisk vil noe mere enn bare sex. Det være seg i bøker eller på forum. Snarere er det skrevet endleøse tråder på ymse forum om hvordan man best formidler dette til jenta på en god måte. Dels for å unngå å såre henne og dels for å unngå stress selv ved at hun blir sint. Det er også fjernt å skulle koble den slags amatørtriks til PUAer da de ikke trenger det siden de har så lett for å få seg sex via andre metoder. Derimot er det åpenbart ikke uvanlig at ordinære gutter som IKKE driver med PUA forleder en jente på denne da det er noe man kan lese om på forumet her titt og ofte. Spesielt i forbindelse med nettdating later dette til å være noe som skjer en god del. Skal du kritisere PUAer for noe må det være noe annet enn dette.

Skrevet
Det du skriver om her er gutter som gir inntrykk av å ville noe mere enn bare å ville ha sex for å få kvinenr til sengs. Det er svært uvanlig for en PUA å gjøre det. Jeg har ALDRI lest noen PUA råde en annen til å direkte si eller subtilt hinte til at man vil noe mere enn bare sex med mindre man faktisk vil noe mere enn bare sex. Det være seg i bøker eller på forum. Snarere er det skrevet endleøse tråder på ymse forum om hvordan man best formidler dette til jenta på en god måte. Dels for å unngå å såre henne og dels for å unngå stress selv ved at hun blir sint. Det er også fjernt å skulle koble den slags amatørtriks til PUAer da de ikke trenger det siden de har så lett for å få seg sex via andre metoder. Derimot er det åpenbart ikke uvanlig at ordinære gutter som IKKE driver med PUA forleder en jente på denne da det er noe man kan lese om på forumet her titt og ofte. Spesielt i forbindelse med nettdating later dette til å være noe som skjer en god del. Skal du kritisere PUAer for noe må det være noe annet enn dette.

Det jeg skriver om her er DayGame, noe det finnes nok av tråder på på forskjellige PU-forum. Det å fortsette spillet på dag2 etter å ha fått til en #-close på byen (få jentas telefonnummer) er dessuten helt vanlig. Rart at du er under den oppfatning at dette kun er et spill som spilles mellom kl. 00.00 og 03.00...

Nå det kommer til PUAen som jeg forteller om her så har han aldri lovet meg noenting. Han har ikke snakket om jorbær og sjampanje i Paris til sommeren. Så sånn sett har han spilt etter de hellige reglene deres.

Men er det virkelig sånn at vi jenter da skal tenke: "Åååååååja, han her er jo bare ute etter sex!!" fordi gutten IKKE snakker om stasjonsvogn og stakittgjerde på første eller andre daten??? Really?????

Skrevet

Var inne på den ene PUA-siden og leste noen innlegg der nå. Må si jeg føler meg litt uvel. Det var et meget detaljert innlegg om hvordan en kar fikk med en HB (hot babe) hjem og til sengs, hvordan han snakker med andre og danser med andre og henne, og alt høres ut som om han beskriver et strategispill. Og de andre på forumet gir ham kreds osv. osv.

Herregud.

Skrevet

Ja det er ganske sjokkerende lesning!! Vil anbefale alle å ta seg en kikk på PUA-norge eller pickupartist.no. Det er først når man går inn og leser at man skjønner hvor ille dette egentlig er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...