Gå til innhold

Se opp for Pick Up Artist

Fremhevede innlegg

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Og så da? Hakk i plata, dette er intet nytt under kjolen. Og det verste av alt; det funker for mange rett som det er, det er jo derfor de gidder å holde på. Hovedmotivasjonen tror jeg er spillet, forberedelser, tilnærming osv, men uten å komme i mål hadde de fleste gitt opp etter noen forsøk. Og jentene lar seg involvere i spillet - gang på gang. Bevisbyrde nok er alle trådene i emnet "samliv og relasjoner" her inne. Det er nok historier til et par kvelder lesing om jenter som er sviktet, lurt, offer for og utsatt for pua'er (han var en illusjon, løgner tvers igjennom osv).

Life goes on tenker jeg. Make a choice!

Endret av Gorgonzola
Videoannonse
Annonse
Gjest jente27
Skrevet
hehe, det stemmer.

Det er veldig få gutter som blir kjæreste med ei jente de får i senga etter en kveld på byen.

Hehe ja, og tenk litt over det du sier der. hva slags holdninger har man, hvis man mener at ugjerningen hun har begått ved å ha sex med deg, er større enn den du har begått ved å ha sex med henne?

Merker jeg slike holdninger i mine guttekompiser eller potensielle kjærester blir jeg utrolig trist og mister raskt respekten for dem, tenker at de er dobbeltmoralske og kjipe mennesker hvis de setter andre spilleregler for sin potensielle partner enn seg selv.

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Hehe ja, og tenk litt over det du sier der. hva slags holdninger har man, hvis man mener at ugjerningen hun har begått ved å ha sex med deg, er større enn den du har begått ved å ha sex med henne?

Merker jeg slike holdninger i mine guttekompiser eller potensielle kjærester blir jeg utrolig trist og mister raskt respekten for dem, tenker at de er dobbeltmoralske og kjipe mennesker hvis de setter andre spilleregler for sin potensielle partner enn seg selv.

Ei jente som legger seg langflat etter en kveld på byen viser et veldig usunn mental holdning. Fitta er det aller beste en gutt kan få. Når jenta gir tilgang på denne etter 2-3-4 timers bekjentskap, så mister gutten naturlig interesse for å bli kjent med henne på "andre plan".

Kjæreste emne holder lås på fitta slik at gutten lærer å kjenne jenta på andre plan. Når to personer som er tiltrukket av hverandre unngår sex så foregår det en helt annen kommunikasjon dem i mellom, enn hvis personene hadde hatt sex før "bli kjent prosessen". (vitenskapelig bevist)

Så jenter, for all del, ikke la en gutt du virkelig er interessert i knulle deg på første kvelden!

Skrevet

For noen menn er det ett stort problem å i det hele tatt komme i kontakt med nye kvinner, å åpne en samtale de ikke får gratis gjennom en introduksjon på en fest, fremstår umulig. Sjekketeori kan lære deg hvordan du gjør det og gode måter å takle engstelsen på. De finnes en god del ting man kan lære om akkurat det og slik kunnskap fjerner mye av nærvene og med trening så glir det lett.

Svært mange menn synes at de møter mange nok interesante damer og at de klarer å bli fint kjent med dem på et vennskapelig plan, men sliter med å dra det lengre. Dette er den typiske nice guy, et meget vanlig case. Slike gutter klarer enten ikke å seksualisere samværet i det hele tatt, eller de kløner noe voldsomt når de prøver.

For begge de to siste gruppene er det svært nyttig å lære hvordan man bygger opp kroppskontakt med damer man er interesert i på en måte som fungerer. De lærer at når samværet er så og så overfladisk, så kan du tilsynelatende tilfeldig berøre der og der og få aksept, for så å berøre der slik at hun skjønner at det er bevist, med aksept der så kan man gå videre til berøring andre steder når smaværet har endret karakter i riktig retning. Å skjønne denne stadieoppygningen er helt sentralt og det eneste som skal til for mange. Det er ikke noe annet enn det haugevis av gutter og jenter som lykkes gjør naturlig, noen trenger bare litt hjelp til å skjønne det. Etter at de har lært det og gjort litt er det ingen av disse gutta som lenger tenker på hvordan de gjør dette bevisst. Det er blitt en del av dem og ikke noe mindre naturlig enn for gutter som instinktivt altid har skjønnt det.

Begge gruppene som bare ikke klarer å seksualisere samværet har også svært godt av å lære måter å formidle seksuell interesse på en tid og av en grunn som virker riktig på jenta. De har også et behov for å lære hva flørting er og hvordan man gjør det og når. De har også et behov for å skjønne litt mer om hvordan man avslutter en velykket kveld og når det er en god tid å kysse en dame. Hvis du er interesert i en dame så spolerer du ofte alt hvis du kysser henne før hun er klar, selv om hun var på god vei. Å lære å lese kroppspråk er derfor essensielt.

Mange gutter fremstår også for lite maskuline, de virker for lite alpha. Det er flere relativt enkle måter gutter kan BLI og fremstå mer alpha ovenfor en jente uten at han trenger å bli en helt annen person enn den han er. Som oftest går det rett og slett på å tørre å si det man egentlig mener og være mindre opptatt av å please jenta for å innynde seg. Med andre ord bli mere seg selv.

Mange gutter har avseksualisert seg av frykt for å støte damer, av frykt for å ikke lykkes og av mangel på seksuelle opplevelser. De utstråler ingen seksualitet. Badguys driter i det og har derfor ingen problemer med å utsråle seksualitet i blikket. Etter hvert som gutta får litt suksess med å få i gang flørt er det derfor et poeng at deres nye selvtillitt og sosiale lekenhet også fører til at de skal tørre å sende seksuelle blikk til en dame.

Å jobbe med guttas kroppsspråk er også viktig. Mak kan ganske lett korrigere en del unødvendige fakter som formidler usikkerhet og andre ting man ikke ønsker.

Generelt så vil det å involvere seg i sjekkemiljøer på nettet også være en måte å jobbe med selvtillitt på. I seg selv så gir kunnskap, forståelse og kjøreregler tryggher og selvtillitt til gutter som ellers ville famlet i blinde. I tillegg så florerer det i disse miljøene masse know how om å bygge selvtillitt generelt og spesielt i en slik setting. At gutter som er eller har vært i din situasjon støtter deg og gir deg råd er mye mer effektivt enn noe annet.

Til slutt så vil slike miljøer hjelpe gutter med grunnleggende estetiske ting som er avgjørende viktig. Til å være det kjønnet som i størst grad påberoper seg fokus på indre verdier hos den prospektive partneren så er det utrolig hvor mye feil sko kan ha og si . De vil få beskjed om å klippe negler, fjerne nesehår og om hva som er klær damer liker og sterkt misliker. De vil også få klar beskjed om hvordan det ikke skal se ut hjemme når dama blir med hjem. Denne typen estetiske råd vil øke anntaller sexpartnere for en gjennomsnittlig gutt med 10-20% det er jeg sikker på.

Gutta lærer også en hel del om hvordan tilfredstille en kvinne seksuelt. Jeg har hatt langt mer utbytte av å lære om sex gjennom slike miljøer enn av for eksempel kvinneguiden. I hvert fall har det jeg har lært der gitt best respons.

Sist men ikke minst så lærer gutta en hel del om hva de IKKE skal gjøre og IKKE si.

Det er slike ting som alt dette som en mann som sliter med å skape seksuell interesse hos kvinner trenger å lære. Det er en misforståelse at dette trenger å gjøre en mann til en overfladisk idiot som bare prøver seg på teite triks som utelukkende virker på dumme følelsesmessige forstyrrede nek. Dette er ting som skaper gutter om til relativt selvsikkre, passe maskuline, passe velpleide gutter som har lett for å komme i kontakt med folk og er flinke til å flørte og forstår kvinner bedre. Beviset er at gutta lykkes. Damer vil jo ha dem. Men, det er jo som nevnt sjekkeskoler som er mer destruktive også, det er klart.

Skrevet
"Se opp for Pick Up Artist

, Menn som bruker manipulasjonsteknikker for å forføre kvinner"

"Menn", hahahhaahahhahahahahahahaha.

Allerede utifra vokubaluret tror jeg de fleste skjønner at dette er småbarn som prøver å gjøre virkeligheten til et dataspill.

Hahahaha - og menn som tror at kvinner er så dumme at de lar seg kjøpe hvis en bare vifter litt med Visa-kortet...? Tror virkelig alle slike "menn" at alle jenter er like dumme som dem selv??

En del av "manipulasjonsteknikkene" er så lett å gjennomskue dersom en er litt oppegående, at det faktisk ER latterlig, men de ser det ikke selv.

Og de ser heller ikke at det er dem selv som blir lurt, av jenten de får ja fra... Da har de jo allerede brukt penger på dama - som sikkert kunne betalt selv...

Hahahaa - ja dataspill irl er morosmt, det, men det beste hadde sikkert vært å bli voksen, og litt oppegående, slik et en kan prate med damer - da ordner det seg kanskje lettere med både ditt og datt.

Gjest Gjestegjest
Skrevet

Gutta lærer også en hel del om hvordan tilfredstille en kvinne seksuelt. Jeg har hatt langt mer utbytte av å lære om sex gjennom slike miljøer enn av for eksempel kvinneguiden. I hvert fall har det jeg har lært der gitt best respons.

-----------------

Mye kan bare læres ved å gjøre ting i paksis - altså leve. Det lærer en ikke ved å lære om ting på nettet, heller ikke her.

Det hadde kansje vært mer effektivt med noen timer hos psykolog, for å skjønne at en ikke lærer å leve ved å lese om det på nettet??

Skrevet

Vel, fra nettet har jeg lært teknikker for å gi kvinner sprutorgasmer og andre fingringsteknikker som har gitt sinnsykt bra respons i praksis. Hvis du tror at det ikke går ann å lære noe fra nettet er det vel heller du som burde oppsøke en psykolog.

Skrevet

Smått fantastisk at det skal lages et nummer utav at folk går på byen for å få seg noe :skratte: Hvis det ender i senga er det ingen som har blitt lurt, sålenge noe ikke har blitt eksplisitt lovet (hva nå enn det måtte være). At den "stakkars" jenta da skal passe seg for å komme i en posisjon hun faktisk ønsker er helt hinsides alt som heter sunn fornuft.

En ting som ikke har blitt nevnt(?): det fins sikkert jenter som takker ja til drinker bare for drinkenes skyld, og ikke har til hensikt å gjøre noe med stakkaren som spyr ut penger - selv om hensikten er åpenbar.

I alle tilfeller hvor du kan finne noe klanderverdig hos det ene kjønnet (ved f.eks. å senke grensene for hva som er feil, som i dette tilfellet...) kan du finne noe lignende andre veien. Så får vi gutta heller slippe flygeblad om at vi må "passe oss for griske kvinnfolk som bare er ute etter å bli påspandert drikke uten å by på seg selv senere". :fnise:

Gjest Gjest_Eirik
Skrevet

En mann vil ha sex med en dame, og hun vil ha sex med han - jeg forstår ikke kritikken av verken han eller hun.

Vil man ha sex, gå ut å ha sex.

Og om en mann føler han ligger på etterskudd sosialt sett, hva er galt med at han trener opp disse ferdighetene? Det er ferdigheter som kvinner har trent opp fra de var unge, mens gutta istedenfor spilte fotball på løkka.

Jeg forstår meg ikke på folk som fordømmer sjekking nord og ned. Menn gjør det, kvinner gjør det. Jeg gjør det ihverfall.

Skrevet
Jenter, der kanskje vil passe dere for disse gutta.

Det er et voksende fenomen med gutter/menn som bruker teknikker og triks kjent fra "The Game" o.l. for å få kvinner de treffer på byen med til sengs.

Gutter og jenter har ofte forskjellige ønsker når de går ut og treffer noen av det motsatte kjønn. Jentene ønsker gjerne noe mer seriøst og langvarig. Vi er selvfølgelig seksualle vesner og kan like gjerne som gutta gå ut på byen for å "få oss noe", men da bør det skje under rette forutsetninger og ikke med en gutt vi kanskje ikke ville bli tiltrukket av hvis han ikke bruke disse manipulasjonsteknikkene.

Det er et voksende miljø for "gaming" i Oslo, og gjennom en bekjent av meg som er åpen til oss i venneflokken om at han holder på med dette har jeg forstått at gutta ofte fører "poeng", enten for seg selv eller med andre. Han jeg kjenner prøver å øke sin prosentuelle andel treff, han prøver å få "napp" hver ca hver fredag og lørdag.

Han har også fortalt om at han har klart å få napp med flere på en kveld, rett etter hverandre på samme utested. Jeg lurer på hva disse jentene ville følt om de visste dette.

For å lese mer om hvilke teknikker de bruker kan du google "pick up aritst" eller "pua".

Jeg vet at det er mange av disse som bruker Fridays i Karl Johan som sin "hjemmebane" (det er et pluss for gutta å finne ett sted der de føler at de er på hjemmebane og blir tryggere i spillet).

Er det noen som vet om flere steder man bør unngå (eventuelt løpe rett til neste fredag hvis det er lenge siden sist :fnise: ) ?

supert at du forteller!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Det finnes mange naive jenter der ute, absolutt. Så da er det greit? Du kan ikke skylle på offeret, selv om hun ikke er så herdet og kynisk som man "burde være". Jeg unner ingen å bli utsatt for det disse gutta driver med, selv om de er naive og "dumme" eller "løse" og "villige" eller hvilketsomhelst annet ord gutta bruker på dem for å forsvare seg selv.

En del av dette er uskyldig. Ingenting galt i å forbedre sine sosiale ferdigheter og selvtillitt. Men hvis du kjenner til "miljøet" som driver med dette i stor stil blir du sansynligvis både kvalm og trist.

Det er et omfattende og avansert spill som og baserer seg på psykologi, menneskers reaksjonsmønste og usikkerheter.

"Miljøet" består av gudene vet hvor mange menn som bor sammen (de samler seg i bofellesskap som deler denne hobbyen), "sarger" (jakter) sammen, legger ut Field Reports (hvordan de fikk til å ligge med hu jenta sist helg ved å bruke den og den teknikken) og ikke minst fører nøye regnskap over hvor mange HB (hot babes - et begrep som bruker om "targets") de har f-closet (hatt sex med).

Her finner du dem:

www.pua-norge.no

www.pickupartist.no

Gå gjerne inn på et av forumene og les litt, så skjønner du fort hva jeg mener. Men la deg ikke forvirre av fancy ordbruk - her er det mange artikulerte menn som vet å pakke det pent inn.

Et eksempel: På sidene for medlemmer av miljøet snakkes det om hvordan man bygger opp et harem (når de snakker til hverandre bruker faktisk dette ordet) av jenter (det kreves ca 200 stk for å ende opp med et harem på 10 hevdes det). Men i markedsføringen av en side som tilbyr workshops pakkes det litt penere inn:

"Ønsker du deg mange åpne, ikke-eksklusive og ikke minst ærlige forhold til samme tid?"

Eeeeh... Mener du... mange sexpartnere parallellt? Mange jenter i stallen, som du kan leke med?

De fremhever ofte at de er ærlige. Det er de ikke. Ingen godtar å være en del av et harem på 10. Da man rett og slett lyve eller unnlate informasjon.

Og til dere som hevder jenter som er så "dumme" å ha seg på første kvelden får skylde seg selv: De fleste jenter har ofte ingen intensjoner om å gå til sengs med gutten, men dette har han tatt høyde for. Antakelig anser hun et kyss eller litt klining som en bra avslutning på kvelden. Men det går jo ikke! Fortvil ikke, det er jo derfor man har oppfunnet disse teknikkene, for å få jenta til å reagere annerledes enn det som faller henne naturlig. Sitat fra en av gutta på Pua-Norge:

Som en kar sa under et seminar om å få kissclose: "I'm not here to fool around. I'm here to FUCK!"

Selvutvikling dreier seg om å tørre å møte seg selv. Begynne å rydde opp i usikkerheter og frykter. Du blir ikke et bedre eller lykkeligere menneske av å lære deg å lure damer til sengs. Dette har ingenting med helhetlig livsmestring å gjøre.

Aller sist en sjarmerende sang hentet fra et av forumene, laget og regelmessig fremført av et guttekollektiv på Bislet:

Ett..to..ett..to..

Yo..Yo..

Jeg kom hjem i fra jobben/ klokka var vel kvart på tre/ kjente et sug i trusa, så hva gjør jeg vel med det? Nabo'n vakk'e hjemme og eksen var long gone/ og jeg var skikkelig sprengkåt/ for å si det sånn.

Hoppa rett i dusjen mens jeg styrtet ned en øl/ skiftet trekk på senga og drepte femti møll. Ringte opp en kompis, ringte taxi og gikk ut/ hoppa inn i taxi/ sjåføren hette Knut. Ned med klampen taximann, vi stikker ned til Karl Johan/ med mus på minne, vinnende sinne, ut av taxi, finner en kvinne. Kødder, fleiper, tråkker på sneiper/ jentene smiler, jeg bare fleiper. Møtte kompis kvart på fem/ i kveld blir kvelden jeg blir slem.

Klokka den er åtte nå/ vi skal ut og fitte få/ pip og tut så mye du vil/ først blir du pult og så blir det chill. Vi er helt i la-la-land/ formen er fin og jeg er MANN. Drikker en drink/ får noen vink/ finner en babe og treffer blink.

Stedet det er Dattera til hagen/ tar a' med hjem, hun ligger på magen. Skyter rompa rett i været/ her jenta jeg skal belære.

Alltid skulle det vært som nå, men hadet bra, nå må du gå. Takk for i kveld min deilige date/ hat ikke meg/ it's the game you should hate!

Sj,sj,sj..sjekketriks!

-TS

Skrevet

*Føle seg gammal*

Hvilke alderssegment snakker vi om her? Og kjører disse karene en viss stil utseendemessig også? Slik man kan skille skatere, emoer, gothere, punk osv.?

Gjest Gjest L
Skrevet

Det som gjør at eg misliker pickup er historiene og rutinene som er laget for å tiltrekke. For det første er omtrent alle historiene bullshit, en står der å lyger damene opp i trynet.

Hvordan kan man si at man er en tiltrekkende person når det er ferdig laget materiale som gjør jobben?. Derfor kan man påstå at pickup er lureri. Det hadde vært ekte vare dersom personligheten hadde vært grunnlaget for å tiltrekke og ikkje det ferdig produserte materialet.

Gjest Gjest L
Skrevet
*Føle seg gammal*

Hvilke alderssegment snakker vi om her? Og kjører disse karene en viss stil utseendemessig også? Slik man kan skille skatere, emoer, gothere, punk osv.?

Puas bruker props for å skille seg ut og for å få mer oppmerksomhet. Klær, smykker, ringer, armbånd, hatter osv. Det varier fra person til person hvilken stil de har.

Skrevet

Gutter, dere kanskje vil passe dere for disse jentene.

Det er et konstant fenomen med jenter/damer som bruker teknikker og triks de har med seg fra det øyeblikket de ble født, for å få menn de treffer på byen med til sengs. Teknikkene har nå også blitt gjort kjent for gutta gjennom bøker som f.eks. "The Game".

Gutter og jenter har ofte forskjellige ønsker når de går ut og treffer noen av det motsatte kjønn. Guttene er ute etter sex. Vi er selvfølgelig følelsesvesener og kan like gjerne som jentene gå ut på byen for å finne kjæresteemner, men da bør det skje under rette forutsetninger og ikke med ei jente vi kanskje ikke ville bli tiltrukket av hvis hun ikke brukte disse manipulasjonsteknikkene.

For å lese mer om hvilke teknikker de bruker kan du google "pick up aritst" eller "pua". Riktignok er de beregnet på gutter, men de er de samme som jentene har brukt i tusenvis av år.

Dette foregår på alle utesteder i Oslo.

Skrevet
Puas bruker props for å skille seg ut og for å få mer oppmerksomhet. Klær, smykker, ringer, armbånd, hatter osv. Det varier fra person til person hvilken stil de har.

Åh takk. Da kan jeg gamle damen føle meg trygg. Jeg kan ikke fordra "påfugler". Særlig ikke om de er veltalende. Gode snille bamsegutter med klumseføtter, t-skjorte, olabukse og vilje til å spandere en øl. Komme til tante og få kos!!! :lur:

:fnise:

Skrevet

Må jo si det er et under at det fins kvinnfolk som skal moralisere over hvordan menn skal gå fram for å få seg noe. Disse kvinnfolkene kan da vel bare la være å falle for disse triksene, og la det bli med det istedet for å lage et stort nummer utav dette og "advare" jenter mot disse folkene. Min mening er nå ta alt som funker er lov, og at en god fremgangsmåte bør roses heller enn å rakkes ned på.

Skrevet
Må jo si det er et under at det fins kvinnfolk som skal moralisere over hvordan menn skal gå fram for å få seg noe. Disse kvinnfolkene kan da vel bare la være å falle for disse triksene, og la det bli med det istedet for å lage et stort nummer utav dette og "advare" jenter mot disse folkene. Min mening er nå ta alt som funker er lov, og at en god fremgangsmåte bør roses heller enn å rakkes ned på.

Når man sitter igjen med knust hjerte og oppdager at man er rundlurt. Så kan man godt skjønne det. Ikke noe som svir mer enn å oppdage at man er blitt et nummer i rekka når man oppriktig falt for en fyr. Og han gjordet det atpåtil med vilje!

Skrevet

Gjesp. Jeg kan ikke skjønne annet enn at ansvaret for å ikke bli "lurt" alltid og uten unntak ligger hos den som biter på. Det har da blitt skrytt, ljugd, flirtet og forført på skjenkesteder siden tidenes morgen.

Tilfeldigvis har menn lært mer enn lovlig sent billige og uærlige triksene som appellerer de sidene ved kvinner som de kanskje ikke ønsker å innrømme for seg selv morgenen etter.

Hos kvinner har de mannlige ekvivalentene vært kjent lenge, og brukt flittig. Uten ramaskrik fra noen.

Jeg er en sucker for en kvinne som utståler at hun er avslappet og seksuell. Om jeg våkner opp med prippen kranglefant kan jeg vel mest skylde på meg selv for at jeg ikke tok meg tid til å bli bedre kjent.

Skrevet

Jeg har brukt PUA mye og har aldri fortalt en løgn i forbindelse med det. Jeg har heller aldri brukt en innlært historie eller noe lignende. Det er stort sett bare nybegynnere som bruker innlærte åpningsreplikker og innlærte historier som stammer fra andre. Generelt har miljøet beveget seg bort fra inlært indirekte game til spontant natural game. Det er faktisk mere effektivt, mere gøy og de fleste føler seg bedre når de sjekker slik. Uansett er det å bruke en usann åpner ganske harmløst og vel svært likt hva andre gjør og så lenge man derfra fortsetter ærlig ser jeg ikke noe problem med det. Jeg kjnner PUA miljøet ganske godt at gutter som er ordenltig inne i det miljøet skulle gi en jente forhåpninger om et forhold som han egentlig ikke har tenkt seg er en sjelden hendelse. Det er et FAKTUM at det å være ærlig rundt intesjoner er en dyd i miljøet. Både fordi det er en etikk rundt dette, men ikke minst fordi gutta er svært opptatt av å slippe trøbbel med damer som utvikler følelser når de selv bare vil ha en pulevenn eller et ons. Det er skrevet masse om det og jeg har lest endeløst med innlegg på diverse forum hvor gutter diskuterer hvordan man best formidler at man bare er ute etter sex. Hvis du sammenligner med gutter utenfor miljøet så er det krystallklart at menn generelt mye, mye oftere forleder kvinner til å tro at det ligger mere følelser og tanker om forhold hos ham en det egentlig er. Det er bare sett på som en patetisk ting å gjøre for dem som ikke er flinke nok til å dra damer uten å forlede dem og blir virkelig sett ned på.

Det er også et faktum at har du skikkelig drag på damer og fremstiller deg litt player aktig, noe PUAer gjerne gjør, så er det NULL problem å finne horder av damer som aksepterer at det bare er snakk om sex. Faktisk er det slik at jo tydeligere dette er fra guttens side jo mere kan han tillate seg uten trøbbel. Eksempelvis vil de fleste nybegynnere lett kunne oppleve at om han får nummeret til en dame tidlig på kvelden og så blir sett av denne dama senere mens han får et annet nummer så blir hun sint. Ettersom man blir flink så oser det gjerne så tydelig av deg hva som er greia at damene da aksepterer det fordi de ikke forventer noe annet. Du blir satt i en annen boks.

Når det gjelder dette med harem etc. Her er det igjen poenget at man vil finne damer som aksepterer å være en av flere. PUA læreren Stephane pleide å BO sammen med tre damer som hadde sex med ham og hverandre. Hypnotica var/er sammen med 5-6 damer som alle viste/vet om hverandre og hadde sex med hverandre sammen med ham og hver for seg. Zan oppererte en stund med 5, men trappet ned til 2. Dette er Polyforhold hvor folk faktisk VET om hverandre og hvor damene ofte også har sex med hverandre. David Shade har bare en dame, men de jakter sammen etterjenter til trekanter og han lar også henne ha sex med andre menn.

Du må også skille mellom folk som de nevnte gutta som hadde flere kjærester og folk som bare har flere pulevenniner som vet at pulevennen også har andre pulevenniner. Det første er ganske sjeldent, det siste er høyst vanlig også utenfor PUA miljøer. Det skal lite til for å overbevise en dame om å være pulevennen din samtidig som dere begge har lov til å ha sex med andre. Det er ikke rent få damer på kvinneguiden som har nevnt at de har hatt to elelr flere menn de har datet eller hatt seksuellee forhold til paralelt.

En viktig faktor i begge typer forhold er jo et av kvinnegudiens sexforums mest kjente og kjære temaer: Det at MANGE tenner på at den man er tiltrukket av også gjør noe seksuelt med andre, gjerne mens man ser på. Dette forumet flommer over av tråder som handler om menn som tenner på å se partneren bli knullet av andre menn og om kvinner som vil ha trekant med kjæresten og en annen kvinne og hvor mannen også har sex med den andre kvinnen og hun selv tenner på det. Det er også en ikke liten anndel regulære swingere som stikker innom her og det er noen entusiaster for rene åpne forhold. Og ikke minst har vi alle cuckoldene som gjerne ønsker å bli satt helt på sidelinjen av andre menn som puler dama deres og leter etter kvinner som vil være i et slikt forhold. SELVFØLGELIG er et viktig aspekt for mange av disse kvinnene også en slik tenning. Enten det er en elsker som har flere andre pulevenniner eller det er et reelt polyforhold eller harem så vil nesten alle kvinner eller menn som har vært i et slikt forhold fortelle deg at tenningen ved at elskeren eller kjæresten også har andre er ENORM. Dette er en svært viktig del av grunnent il at slike forhold faktisk funker og at gutta finner såpass mange kvinner som er villige til å være i slike forhold. Samtdig som dette er en faktor er det garantert også mye sjalusi og ubehagelige følelser innvolvert (noe som jo er selve bakgrunnen til den ekstra tenningen), men det er altså prisen folk er villige til å betale for det ekstra de får enten det er tenningen ved at partneren har andre eller det bare er at partneren er så attraktiv i deres øyne at det er vært det. Det er åpnebart også mange kvinner som ikke finner ekstra tenning ved at han har andre og som bare misliker, men aksepterer det fordi hun opplever at det hun får ved å være sammen med ham er hvert prisen. Det er deres valg og du skal være rimelig blåst i hodet for å påsta at folk lar seg LURE inn i et slikt forhold. De vurderer om det er verdt og mener at det er det og du er ikke i en posisjon til å vite at det er feil for dem. Søk rundt på nettet til forum for polyforhold og du vil finne drøssevis av kvinner som er happy i slike forhold, har vært i slike forhold før og vil det igjen. Din psåtand om at ingen aksepterer noe sånt og derfor lyves til er så langt fra sannheten som noe kan bli og dette er noe du kan sjekke selv hvis du gjør litt EKTE research og ikke bare leser på PUA forum med ekstremt sellektivt blikk.

Når alt dette er sagt så er ikke jeg bare fornøyd med denne utviklingen heller. Det som bekymrer meg er at jeg vet ut fra observasjon over år på nettet og i noen grad i virkeligheten at en del men i PUA miljøet blir helt ødelagt av det, spesielt hvis de starter unge og har lite annet i livet. Jeg synes også det er et STORT problem at det ikke finnes en bedre etikk på det å stjele andres damer. Verden er ikke tjent med at en haug med gutter blir sinnsykt gode på å dra damer og så går rundt og puler masse damer som er i forhold. En stor anndel av de damene ville ikke vært utro om de ikke hadde møtt akkurat den mannen som de fant så sinnsykt tiltrekkende. Det er imidlertid ikke annerledes blant folk utenfor PUA-miljøet da det er svært få, hverken kvinner eller menn, som lar være å ligge med andres kjærester såfremt de ikke er venn av kjæresten. Problemet er bare at PUA gutta er så flinke at de lett vil lokke flere utpå. Den ENESTE måten å gjøre noe med det på er å oppfordre til bedre etikk i PUA-miljøet og i samfunnet ellers rundt sjekking av andres kjærester. Det har faktisk vært mye etisk refleksjon rundt diverse temaer i miljøet og noen ganske OK normer har dannet seg på flere områder på bakgrunn av det så det går faktisk ann å endre på. Antageligvis lettere enn i samfunnet ellers. Forøvrig mener jeg at alle i mye større grad bør fordømme og se ned på de som legger seg etter andres kværester selv når de ikke kjenner kjæresten. Per dags dato er det få moralske sanksjoner som møter deg om du gjør det og det burde og kunne godt vært langt flere. Det ville fått mange til å disiplinere seg. Akkurat dette er et ansvar ALLE som leser dette innlegget kan ta neste gang noen de kjenner prøver seg på noen andres kjæreste ved å si skikkelig fra at det er ikke okey. De fleste gjør ikke det i dag.

Vil forøvrig også understreke at PUA miljøet leder til utrolig mye positivt for mange gutter og skaper menn som er langt mere attraktive for jenter også i forhold. Mennene blir mere maskuline, mere sosialt inteligente, MYE bedre elskere, de lærer seg å kommunisere (også i forhold), de bygger selvtillitt og kommer mere i kontakt med sine egne følelser, de blir opptatt av selvutvikling på andre plan osv. Jeg tilbringer mye tid på diverse forum for yoga, qigong, meditasjon osv og de er stapp fulle, virkelig stapp fulle av folk som har bakgrunn fra PUA miljøer. I svært stor grad er det PUA som har ledet dem dit. Veiene er gjerne PUA-behov for selvtilitt-hypnose-får erfaringer som åpner sinnet-meditasjon og eckhardt tolle og Krisnamurti etc. Elelr det er PUA-behov for å gjøre noe med seksuelle ferdigheter-David Shade-ledes videre til tantrisk sex via via ham og det leder dem inn i yoga og budhisme. Eller det er behov for å forstå forholdsdynamikk og det leder dem til David Deida som elder dem til Ken Wilber og til Taoistisk qigong etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...