Gjest Trudsen Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Hei! Jeg er en jente på 18 år som vil ha sex med en gutt jeg kjenner. JEG ER SÅ KÅT, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg tror ikke han vet helt hvordan jeg er, og han tror neppe jeg i det hele tatt tenker på sex. Vi er vennner) HVORDAN FIKK DERE "THE ONE" TIL SENGS?
Gjest Gjest_gutt25_* Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Vær på samme plass, drikk masse alkohol, legg an på han så langt det går ann. Hvis han avviser deg, kan du unnskylde det dagen derpå med at du var full.
Gjest guttn Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Vær på samme plass, drikk masse alkohol, legg an på han så langt det går ann. Hvis han avviser deg, kan du unnskylde det dagen derpå med at du var full. godt råd!
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Vær på samme plass, drikk masse alkohol, legg an på han så langt det går ann. Hvis han avviser deg, kan du unnskylde det dagen derpå med at du var full. Elendig råd. Si rett ut at du er interessert i ham, ikke bland inn fyll og faenskap, det ender sjelden bra.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Å være på samme plass med alkohol er et ok råd, MEN det er vitkig at du ikke drikker så mye. Det er veldig lite sjarmerende med fulle jenter og du får heller ikke nyte settingen like godt. Det er bare å begynne å vise ved væremåte at du er et seksuellt vesen. Kle deg i skjørt og beveg deg på måter som fremhever bena dine. Ha litt utringning og pass på at han legger merke til den. Smil til ham, hold øyenkontakt litt lenger enn normalt. Dersom andre snakker om sex etc. i vennegjengen pass på å se litt ekstra på ham slik at han fanger opp dette. Sett deg nærmere ham, kom i fysisk kontakt med ham oftere enn nødvendig. Når/om han reagerer på dette er det lettere å bli mer dirrekte, ta på ham, stryk på ham når dere går forbi hverandre. Fortell ham at du syntes han er pen/sexy, for så å gå over til å kysse ham etc. Så leder det til slutt dit det skal, om du er heldig. En fest er derfor en god setting, OM man ikke drikker så mye og han ikke er dritings. Da kan man lettere "dulte" borti hverandre i løpet av kvelden, stryke forbi hverandre i en trang gang, måtte sitte nermere hverandre i sofaen etc. Alt kan virke tilfeldig og lett bortforklares, men om han responderer på det kan man lett ta det et steg videre. Det å gjøre disse tingene når man ikke er på fest er kanskje enda kjekkere likevel. Det å se hvordan han reagerer på små signaler er kjempespennende. De som sa du skal si det rett ut. Da går man jo glipp av hele den kjekke leken jo. Flørtingen er jo mye av det som er kjekkt. Det er klart, hun kan sikkert få ham i seng ved å være veldig dirrekte, ta styringen og initiativ ved å rett og slett dra han inn på et soverom og kysse ham for å se hvordan han reagerer. Selv mener jeg dog at "parringsleken" er en stor del av gleden i livet, og at det er trist å hoppe over dette steget. Det å flørte for å se hvordan han reagerer, og kjenne kilingen i magen når man har tatt et lite steg og venter på hans svar... Sukk.
Gjest Trudsen Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 Takk for råd! :-) Ville bare legge til at han foran mange (veldig mange) spurte om vi skulle "ha oss på do" fordi jeg var så sexy kledd? Jeg tok det ikke seriøst fordi han hadde en spøkende stemme, og jeg ville ikke si: JA SEFF! foran allesammen! Dette skjedde for en stund siden...
Gjest gutt_26 Skrevet 8. november 2009 #7 Skrevet 8. november 2009 Takk for råd! :-) Ville bare legge til at han foran mange (veldig mange) spurte om vi skulle "ha oss på do" fordi jeg var så sexy kledd? Jeg tok det ikke seriøst fordi han hadde en spøkende stemme, og jeg ville ikke si: JA SEFF! foran allesammen! Dette skjedde for en stund siden... HAHA han var seriøs
felgen Skrevet 8. november 2009 #8 Skrevet 8. november 2009 Ville bare legge til at han foran mange (veldig mange) spurte om vi skulle "ha oss på do" fordi jeg var så sexy kledd? Jeg tok det ikke seriøst fordi han hadde en spøkende stemme, og jeg ville ikke si: JA SEFF! foran allesammen! Dette skjedde for en stund siden... HAHA han var seriøs Lett at han var seriøs og prøvde å le det vekk..
Snasen Skrevet 8. november 2009 #9 Skrevet 8. november 2009 Hvis du er jente burde ikke dette prosjektet være så vanskelig...?
Gjest Gjest_hallo_* Skrevet 8. november 2009 #10 Skrevet 8. november 2009 Hvis du er jente burde ikke dette prosjektet være så vanskelig...? Utdyp svaret ditt!
Gjest gutt_26 Skrevet 8. november 2009 #11 Skrevet 8. november 2009 Lett at han var seriøs og prøvde å le det vekk.. mm, lettere å spøke og slippe å bli HELT avvist.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #12 Skrevet 8. november 2009 Altså, det burde ikke være så vanskelig å få ham til sengs. Gutter er ofte lette på dét området Bare kjør på.
Gjest Gjest_Gladjenta_* Skrevet 8. november 2009 #13 Skrevet 8. november 2009 HVORDAN FIKK DERE "THE ONE" TIL SENGS? Jeg smilte til han på fest, også bare tok jeg han i handa og gikk mot rommet - da skjønte han det og siden jeg så på ansiktet kunne jeg vite om han ville det like mye som jeg...
Snasen Skrevet 8. november 2009 #14 Skrevet 8. november 2009 Utdyp svaret ditt! Pst, nå etterligner folk meg igjen.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. november 2009 #15 Skrevet 8. november 2009 ehm.. dette er ikke hjernekirurgi, han vil sikkert også ha det med deg så bare GO for it!
Eplefe Skrevet 8. november 2009 #16 Skrevet 8. november 2009 Stikk hånden i buksen hans og hvisk at du vil ha ham. Sier han nei da, så vil han ikke ha deg, da får du bare stikke halen mellom beina (no pun intended) og krype hjem.
Zealuu Skrevet 8. november 2009 #17 Skrevet 8. november 2009 Dra ham inn på soverommet og kle av deg?
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #18 Skrevet 8. november 2009 I disse teletider. Send ham en jævla sms og spør da for fanken.
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 8. november 2009 #20 Skrevet 8. november 2009 Bare se på han, og hold blikket. Gutter forstår når jenter vil ha kuk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå