Gå til innhold

BRAVA SPORT

Gjest Nysgjerrig gjest

Fremhevede innlegg

Gjest Nysgjerrig gjest
Skrevet

Jeg har nå mottatt Brava Sport system og skal prøve ut dette og se om det fungerer. Jeg er av de som kom sist i køen da de delte ut pupper. :( Jeg har noe som kan likne på to myggestikk, og jeg føler meg ikke spesielt kvinnelig. :( Jeg har vurdert å opperere meg, men jeg vil heller prøve ut om dette kan være noe som hjelpe. Operasjon er siste utvei!!!!!!!!!!!!! Jeg håper derfor at om det er noen her som har prøvd ut eller har noe erfaring fra den kan fortelle litt om resultater og åssen den funker/funket for dere. :) Jeg snakker her om den ORDENTLIGE Brava, altså den man får fra USA, og ikke de billige kopiene man kan få her i Norge. Den man må bruke minst 10 timer dagelig og over en periode over 10 uker... :/

Finnes det noen her ute som vil dele litt erfaring?????????? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ingen som har erfaring med BRAVA SPORT????

Den virker kjempe bra! Jeg gikk opp TO størelser!! Var kjempeslitsomt å ha det på hele natta, men var absolutt verdt det når resultatet viste seg! Over et år siden jeg brukte det, og puppene er fortsatt store, faste og flotte!!

Skrevet
ingen som har erfaring med BRAVA SPORT????

Den virker kjempe bra! Jeg gikk opp TO størelser!! Var kjempeslitsomt å ha det på hele natta, men var absolutt verdt det når resultatet viste seg! Over et år siden jeg brukte det, og puppene er fortsatt store, faste og flotte!!

Skrevet

Ååå, så bra å høre. :) Er det jeg oxo håper på. Har jo bare brukt den i 3 dager, men må vel bare smøre meg med tålmodighet. :) Hååååper den virker bra for meg oxo. Hvor lang tid tok det før du merket forrandring, og hvor lenge brukte du den for å gå opp TO str???? Nysgjerring her jeg nå. :)

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg er oxo nysgjerrig på dette produktet. Men det virker ikke som om det er mange her inne som har prøvd det ut selv.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...