Gå til innhold

hvilke krav har dere til en elskerinne

Fremhevede innlegg

Gjest elskerinne
Skrevet

Ja, lurer på hva dere gutter mener. Hvis dere vil ha en elskerinne som dere har sex med i edru tilstand, hva er viktig? Kun kropp og seksuell kjemi eller må dere tenne på personligheten også? Regner med det er forskjell fra når dere plukker med damer hjem fra byen i fylla?

Videoannonse
Annonse
Gjest elskerinne2
Skrevet
Ja, lurer på hva dere gutter mener. Hvis dere vil ha en elskerinne som dere har sex med i edru tilstand, hva er viktig? Kun kropp og seksuell kjemi eller må dere tenne på personligheten også? Regner med det er forskjell fra når dere plukker med damer hjem fra byen i fylla?

Du stiller et veldig interessant og godt spørsmål.

Skal jeg svare ut fra hva min elsker sier, så er det personligheten, slik jeg har valgt ham ut fra hans personlighet. Har selvfølgelig også valgt ham ut fra han seksuelle talenter, som passer mine egne lyster perfekt. Ingen av oss er spesielt flotte etter Hollywood-standard, men er lvanlige, ubne, kåte og oppegående.

Vet at han også får akkurat det han ønsker seg slik vi har det sammen, og at vi like lite kunne tenke oss en one-night begge to.

Må legge til at vi begge er gift på hver vår kant, og ikke driver å sjekker på byen i det hele tatt.

Skrevet
Må legge til at vi begge er gift på hver vår kant, og ikke driver å sjekker på byen i det hele tatt.

:fy_fy:

Gjest Gjest_Gutt25_*
Skrevet

Helt enkelt; jeg ser etter en person jeg både kan klaffe med på et personlig plan, og seksuelt ( ja...det glir vel litt over i hverandre) men imotsetning til en ONS så er jeg omtrent like selektiv som om jeg skulle valgt en kjæreste. ( har hendt at jeg har blitt ilag med langvarig elskerinne...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...