Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Zia

Anbefalte innlegg

Snart 13 uker :strix:

Krysser alt jeg har for at alt ser veldig bra ut på torsdag og at dere kan senke skuldrene og bare nyte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13+0 ja :hoppe:

Bare to dager til på jobb, og så UL :pls:

Har hatt svak rosa utflod et par ganger siste uka - det er vel normalt, men liker det ikke for det :snurt: Har bare vært så vidt lysrosa farget på et tørk, så ser jo ikke farlig ut, men det er liksom bedre uten sånt... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 uker! :hoppe: Tiden går fort! :)

Alt er sikkert helt i orden med den lille. :) Så er du jo så heldig at du skal på UL om to dager. Blir nok veeldig koselig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at du ikke liker det :klem: Heldigvis ikke så lenge til du får se den skjønne skapningen igjen så du slipper å gå med uro i kroppen altfor lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart ul :strix: Skjønner godt at du ikke liker rosa på papiret ja :( Det er nok helt uskyldig, men absolutt min fulle forståelse....jeg hadde dødd kjenner jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart med det - så lenge alt så fint ut, så tenkte jeg at "jeg skal nok takle om det går til H*****", men så kom plutselig dagen da jeg faktisk fikk farget utflod, og deretter ørlite blod, og det kjentes virkelig som om jeg skulle DØ :daane: Trodde jeg skulle besvime, og ble helt uvel... Føltes virkelig som om livet var over - litt dramatisk ja :filer:

Så so much for at jeg ville ha taklet om noe gikk galt... :fnise: Det er rett og slett umulig å forestille seg hvordan man håndterer noe slikt før man er der - det er iallfall min erfaring.

Så all respekt til dere som har gått gjennom SA/MA flere ganger :klemmer:

Kikker litt på AngelSound nå - vet ikke helt om jeg egentlig trenger det :vetikke: Jeg skal jo på UL nå på torsdag, deretter til legen neste tirsdag for å høre etter hjertelyd, og så igjen ordinær UL i starten av september... Blir i såfall mest for gøy, og kanskje for perioden frem mot ordinær UL, hvor det mest sannsynlig er for tidlig til å kjenne liv...

Er en AngelSound slik at den sender ut UL-bølger? Eller er det en ren høytaler? Er det vanskelig å finne lyden?

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fallhøyden er sinnsyk! Men dette skal gå bra zia :Nikke:

angelsound ja, det har jeg lyst på også :) frk.høne fant hjertelyden med den i uke 9 eller 10, så kan finne den tidlig. Tror det kan være veldig betryggende å ha en slik som man kan ta frem når man føler seg litt usikker på om den lille har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det samme jeg tenker - rett og slett beroligende. Man får de på ebay for 150 kr inkl frakt, så det er jo ikke akkurat noen kostnad å snakke om...

*tenker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei de er jo ikke dyre i det hele tatt, så kommer nok til å bestille meg en slik om noen uker hvis alt fremdeles ser bra ut da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg bestiller en etter UL på torsdag da, om alt ser fint ut :jepp:

Lollipop - det kan absolutt være en fin ting for å berolige sarte sjeler ja, bare man ikke prøver den for tidlig - da får det heller motsatt effekt når man ikke finner noen lyd :roll:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:klemmer:

Det med småblødninger er grusomt. Jeg har kun erfaring med det grunnet til røff behandlig av et skjørt underliv, eller mao, litt røff :sengekos:. Vi trodde vi hadde mistet vi, så... :klemmer: Var da ikke snakk om litt rosa, men rødt, klumpete blod og småkramper. Jeg forstår godt følelsen du har. Uansett, det er bare 2 dager til ultralyden, så da får du sett den lille! :rodmer:

og så hopper jeg litt sent for 13 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min på eBay for 250,- inkl frakt.. Var det billigste jeg fant da. Den er veldig kjekk! Jeg hadde ikke trodd at jeg skulle finne hjertelyden allerede så tidlig, men måtte jo prøve da den kom i postkassa :fnise:

Å jaggu fant jeg den ikke! Var 10+2 da :jepp:

Jeg har hørt den flere ganger siden da, forleden kveld fant jeg den med EN gang jeg la doppleren på :fnise: Er veldig betryggende ja..

Vet om flere som bruker de helt til sent i svangerskapet, er jo en veldig fantastisk lyd å høre på :Nikke:

Er usikker på hvordan den funker, sånn med bølger og slikt, men tror ikke det er noe UL lignende greier.. Og om man ikke har gjort det før og vet hvor/hvordan man skal lete så tror jeg det er vanskelig å finne den så tidlig ja. Etter uke 13-14, når babyen er kommet lengre opp i bekkenet er det nok lettere :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldigvis er det lenge siden jeg hadde de mini-mini blødningene mine da - det var vel rundt uke 6-8. Etter det har alt vært fryd og gammen, og bare litt svak rosa utflod et par ganger siste uka. Prøver å bevare roen og ikke bli helt tullete - det er jo skjøre saker oppi der, og kroppen min jobber jo for søren med å få frem et helt menneske, så skulle vel bare mangle om det ikke blir en anelse blodsøl av slikt i ny og ne :fnise:

Så morsomt FrkHøne at du fant lyd så tidlig! Fikk ikke mindre lyst på en slik en nå kjenner jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som svak rosa-utflod er noe å bekymre seg for. Er nok kun et lite blodkar som har sprukket oppi der ;)

Masse lykke til på UL i morgen! Eh, nei - på torsdag :nigo:

(Jeg går helt i surr på hvilken dag det er jeg :ler: )

Nyt sommeren også! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...