Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Zia

Anbefalte innlegg

Tenk at du er så veldig veldig nærme de magiske 12 ukene Zia-mor! Det er helt utrolig å tenke på alt du nå skal igjennom :hjerte:

Du burde hatt sånne linker til alle spørsmålene du har hatt for du får så gode svar her og jeg kommer garantert til å glemme alle de supre tipsene innen det er min tur :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Håper du ikke ble lei deg for at jeg skrev i boka til Ruccola :sjenert: Var veldig i tvil om jeg skulle gjøre det. Men har ikke avslørt kjønnet, for det kan du gjøre. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Ruccola

Zia koser seg nok på tur tenker jeg :)

Hun er nok ikke lei seg for at det ble sladret videre tenker jeg, hun er nok bare glad for at noen gjorde det ;)

Du skal ikke ha dårlig samvittighet på mine vegner ihvertfall Ziamor, det var mitt eget valg å ikke ha reservesladris, og det var mitt eget valg å ikke sende SMS til Line når du sa du ikke visste når/om du fikk sladret ;)

Heeeelt greit for meg å holde disse nyskjerrige KG-damene litt på pinebenken :fnise::hoho:

Håper du har hatt en fin ferie snuppa! :klemmer:

Store klemmer fra Ruccola og Vesla :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde hatt sånne linker til alle spørsmålene du har hatt for du får så gode svar her og jeg kommer garantert til å glemme alle de supre tipsene innen det er min tur

:fnise: Kanskje det du - Babytips fra A til Å :ler:

Du får nok minst like mange bra tips når det blir deres tur om VELDIG kort tid :jepp:

:rope: Zia, kom hjem for å sladre nå!!!!

:fnise: Sorry :balltre: *slår meg selv litt som straff*

Håper du ikke ble lei deg for at jeg skrev i boka til Ruccola Var veldig i tvil om jeg skulle gjøre det. Men har ikke avslørt kjønnet, for det kan du gjøre.

:klemmer: Det var BARE bra at du tok tak! Jeg er særdeles lite fintfølende for slikt, så bare glad til for at noen fikk spredd det glade budskap på Ruccolas vegne :strix:

Det plagde meg faktisk store deler av ferien at jeg ikke fikk spredd den fantastiske nyheten til dere alle fort nok :grine:

Åh phew, trodde jeg hadde gått glipp av noe stort her hos Zia

:fnise: Neida, litt tidlig med kjønn her, så ingenting å gå glipp av :klem:

Zia?! :lete:

Ble litt brå exit på meg før vi dro pga de tragiske hendelsene som skjedde i Oslo - kvelden før vi dro gikk med til å få med seg alt av nyheter på tv mens vi prøvde å pakke litt samtidig.

Så ikke meningen å bare forsvinne altså :fnise:

Ferie?!? :hoppe: .. Jeg vil og!

Snart, Pusilus, snart :hoppe:

Tenkte å bestille neste ferietur i løpet av noen dager vi - her går det unna ja! :ler:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zia koser seg nok på tur tenker jeg :)

Hun er nok ikke lei seg for at det ble sladret videre tenker jeg, hun er nok bare glad for at noen gjorde det ;)

Du skal ikke ha dårlig samvittighet på mine vegner ihvertfall Ziamor, det var mitt eget valg å ikke ha reservesladris, og det var mitt eget valg å ikke sende SMS til Line når du sa du ikke visste når/om du fikk sladret ;)

Heeeelt greit for meg å holde disse nyskjerrige KG-damene litt på pinebenken :fnise::hoho:

Håper du har hatt en fin ferie snuppa! :klemmer:

Store klemmer fra Ruccola og Vesla :hjerter:

:hjerte: Takk snille Ruccola! Og du har helt rett, bare glad for at NOEN fikk spredd det glade budskap :strix:

Kjempeglad på deres vegne! At dere har fått møte verdens nydeligste lille jente, og at alt gikk så greit! :strix:

Her har overgangen til uke 12 + sklidd ganske ubemerket av gårde faktisk, i og med at vi var bortreist. I morgen er det allerede 13+0 :daane:

Ny UL-time på torsdag - om alt ser fint ut da, DA skal vi begynne å virkelig nyte det hele :strix:

Gleder meg til å følge i dine spor, Ruccola :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...