*Lollipop* Skrevet 22. juli 2011 #2561 Del Skrevet 22. juli 2011 Tenk at du er så veldig veldig nærme de magiske 12 ukene Zia-mor! Det er helt utrolig å tenke på alt du nå skal igjennom Du burde hatt sånne linker til alle spørsmålene du har hatt for du får så gode svar her og jeg kommer garantert til å glemme alle de supre tipsene innen det er min tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 25. juli 2011 #2562 Del Skrevet 25. juli 2011 for 12 uker i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 25. juli 2011 #2563 Del Skrevet 25. juli 2011 for 12 uker Zia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. juli 2011 #2564 Del Skrevet 25. juli 2011 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. juli 2011 #2565 Del Skrevet 25. juli 2011 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. juli 2011 #2566 Del Skrevet 25. juli 2011 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 25. juli 2011 #2567 Del Skrevet 25. juli 2011 for 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 25. juli 2011 #2568 Del Skrevet 25. juli 2011 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. juli 2011 #2569 Del Skrevet 25. juli 2011 12 uker Zia, kom hjem for å sladre nå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. juli 2011 #2570 Del Skrevet 25. juli 2011 Hurra for 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. juli 2011 #2571 Del Skrevet 25. juli 2011 Håper du ikke ble lei deg for at jeg skrev i boka til Ruccola Var veldig i tvil om jeg skulle gjøre det. Men har ikke avslørt kjønnet, for det kan du gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 26. juli 2011 #2572 Del Skrevet 26. juli 2011 Kjønn? Da har du altså fått sett verdens vakreste lille skapning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. juli 2011 #2573 Del Skrevet 26. juli 2011 Kjønnet til Ruccolas baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 26. juli 2011 #2574 Del Skrevet 26. juli 2011 Åh phew, trodde jeg hadde gått glipp av noe stort her hos Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. juli 2011 #2575 Del Skrevet 26. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 27. juli 2011 #2576 Del Skrevet 27. juli 2011 Zia?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 30. juli 2011 #2577 Del Skrevet 30. juli 2011 Zia koser seg nok på tur tenker jeg Hun er nok ikke lei seg for at det ble sladret videre tenker jeg, hun er nok bare glad for at noen gjorde det Du skal ikke ha dårlig samvittighet på mine vegner ihvertfall Ziamor, det var mitt eget valg å ikke ha reservesladris, og det var mitt eget valg å ikke sende SMS til Line når du sa du ikke visste når/om du fikk sladret Heeeelt greit for meg å holde disse nyskjerrige KG-damene litt på pinebenken Håper du har hatt en fin ferie snuppa! Store klemmer fra Ruccola og Vesla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. juli 2011 #2578 Del Skrevet 30. juli 2011 Ferie?!? .. Jeg vil og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #2579 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Du burde hatt sånne linker til alle spørsmålene du har hatt for du får så gode svar her og jeg kommer garantert til å glemme alle de supre tipsene innen det er min tur Kanskje det du - Babytips fra A til Å Du får nok minst like mange bra tips når det blir deres tur om VELDIG kort tid Zia, kom hjem for å sladre nå!!!! Sorry *slår meg selv litt som straff* Håper du ikke ble lei deg for at jeg skrev i boka til Ruccola Var veldig i tvil om jeg skulle gjøre det. Men har ikke avslørt kjønnet, for det kan du gjøre. Det var BARE bra at du tok tak! Jeg er særdeles lite fintfølende for slikt, så bare glad til for at noen fikk spredd det glade budskap på Ruccolas vegne Det plagde meg faktisk store deler av ferien at jeg ikke fikk spredd den fantastiske nyheten til dere alle fort nok Åh phew, trodde jeg hadde gått glipp av noe stort her hos Zia Neida, litt tidlig med kjønn her, så ingenting å gå glipp av Zia?! Ble litt brå exit på meg før vi dro pga de tragiske hendelsene som skjedde i Oslo - kvelden før vi dro gikk med til å få med seg alt av nyheter på tv mens vi prøvde å pakke litt samtidig. Så ikke meningen å bare forsvinne altså Ferie?!? .. Jeg vil og! Snart, Pusilus, snart Tenkte å bestille neste ferietur i løpet av noen dager vi - her går det unna ja! Endret 31. juli 2011 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #2580 Del Skrevet 31. juli 2011 Zia koser seg nok på tur tenker jeg Hun er nok ikke lei seg for at det ble sladret videre tenker jeg, hun er nok bare glad for at noen gjorde det Du skal ikke ha dårlig samvittighet på mine vegner ihvertfall Ziamor, det var mitt eget valg å ikke ha reservesladris, og det var mitt eget valg å ikke sende SMS til Line når du sa du ikke visste når/om du fikk sladret Heeeelt greit for meg å holde disse nyskjerrige KG-damene litt på pinebenken Håper du har hatt en fin ferie snuppa! Store klemmer fra Ruccola og Vesla Takk snille Ruccola! Og du har helt rett, bare glad for at NOEN fikk spredd det glade budskap Kjempeglad på deres vegne! At dere har fått møte verdens nydeligste lille jente, og at alt gikk så greit! Her har overgangen til uke 12 + sklidd ganske ubemerket av gårde faktisk, i og med at vi var bortreist. I morgen er det allerede 13+0 Ny UL-time på torsdag - om alt ser fint ut da, DA skal vi begynne å virkelig nyte det hele Gleder meg til å følge i dine spor, Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå