Dine Skrevet 9. november 2010 #1581 Del Skrevet 9. november 2010 *Krysser fingrene for at svømmerne svømmer for harde livet og at eggene gjør seg klare til angrep Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 9. november 2010 #1582 Del Skrevet 9. november 2010 Så hyggelig å høre fra deg igjen . Vet du, jeg savner prøvinga litt. Ikke stresset rundt det, men all den koselige . Nå blir det dårlig med det... . Så nyt ihvertfall det, selv om det til tider kan være veldig frustrerende. Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 9. november 2010 #1583 Del Skrevet 9. november 2010 Enig med Becky.. Jeg savner ikke stresset og jeg er utrolig glad for at det klaffet, men jeg savner litt den spenningen som fulgte med.. Gleder meg til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 9. november 2010 #1584 Del Skrevet 9. november 2010 Dere er gale! Jeg gruer meg så vannvittig til å bli prøver igjen. Spørs om det skjer noengang, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 9. november 2010 Forfatter #1585 Del Skrevet 9. november 2010 Kan ikke si at jeg nyter det så veldig akkurat nå nei Men om noen fortalte meg da vi begynte at det garantert kom til å klaffe en eller annen gang i løpet av to år (og det virkelig var garantert altså, med andre ord ikke mulig ), DA hadde det vært spennende Satser på at vi slipper all denne "spenningen" snart - liker bedre å lene meg tilbake og nyte forutsigbarheten jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 9. november 2010 #1586 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg sier vel egentlig bare at jeg savner å ha mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 9. november 2010 #1587 Del Skrevet 9. november 2010 Det er ikke akkurat mangel på spenning å være gravid heller da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 9. november 2010 #1588 Del Skrevet 9. november 2010 Spennende dager nå altså - EL-jakten er i full gang Jeg har ikke merket noe økt sekret, og tempen min hopper opp og ned som en jojo, men de siste dagene har den gått jevnt nedover, hvilket den kan ha en tendens til når EL nærmer seg. Ang temping. Måler du på et visst tidspunkt hver dag? Jeg hadde klokken på halv syv i starten. Tempet og la meg til å sove igjen. Så etter noen mnd så skle det ut, og jeg tempet bare når jeg skulle stå opp, om det var klokken åtte eller halv ti.... Er gått tilbake til alarm klokken halv syv igjen, for jeg har mye mer stabile temper da. Sambo står nemlig opp i halv åtte tiden, så da har jeg vert litt av og på i søvnen. Kanskje du må sette på en alarm, om du ikke allerede gjør det? Håper vi får det til denne gangen Ruccola - særlig du! Synes så synd på deg med tanke på det du har gått gjennom i prøvehistorien din Må være fælt å hele tiden tenke på hva som kunne ha vært... Om du gjør det da. Jeg hadde nok gjort det iallfall, og deppet masse pga det Håper det ordner seg, NÅ! Å, så koselig sagt Zia, men jeg unner deg akkurat like mye å bli gravid! Og ja, det er ikke lett å tenke på at jeg skulle hatt bare en 5-6 uker igjen til termin om alt hadde gått bra....men det tar ikke over hverdagen, så jeg syns jeg takler det tålig bra. Enkelte dager blir jeg jo fryktelig lei meg og tar lett til tårene, og jeg må si jeg gruer meg litt til termindatoen, som er midt i romjulen....... Hååååper å vere gravid igjen til det, då tror jeg kanskje det vil bli litt lettere å takle. Jeg har nok EL i dag, fikk ihvertfall superpositiv test i går kveld Så nå venter jeg på din EL også, og så skal du og jeg bli terminbuddies om en 38 ukers tid! ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. november 2010 #1589 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg sier vel egentlig bare at jeg savner å ha mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 10. november 2010 Forfatter #1590 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg sier vel egentlig bare at jeg savner å ha mye Joda, den biten av det forstår jeg at du savner. Men all stress- er ikke noe å savne altså Jeg hoppet på et fly hjem i går kveld, bare for at vi skulle få inn en runde i går kveld. Måtte dra GRISE-tidlig tilbake i dag, så er helt utslitt nå. Så den slags tror jeg at jeg klarer meg uten altså Det er ikke akkurat mangel på spenning å være gravid heller da! Godt poeng! Men det er en hyggeligere spenning - iallfall i mitt hodet nå Ang temping. Måler du på et visst tidspunkt hver dag? Kanskje du må sette på en alarm, om du ikke allerede gjør det? Hååååper å vere gravid igjen til det, då tror jeg kanskje det vil bli litt lettere å takle. Jeg har nok EL i dag, fikk ihvertfall superpositiv test i går kveld Så nå venter jeg på din EL også, og så skal du og jeg bli terminbuddies om en 38 ukers tid! ikke sant? Jeg måler på eksakt samme tid hver morgen, kl 6. Noen få ganger i blant at det blir litt før eller etter, men sjelden mer enn 20-30 minutter (bare de få gangene jeg våkner før vekkeklokken). Så spørs om jeg kanskje burde vurdert å tempe et annet sted enn munnen for mer stabile temper Men der går grensen tror jeg - synes det blir mye styr. Så får heller leve med litt hoppende temper. Det går som regel ann å tyde kurvene, selv om de ikke akkurat blir krystallklare. Men det tror er like mye pga at temphoppet mitt etter EL ikke er alt for stort, så sjelden noe klart og tydelig hopp i temp liksom Skjønner godt at det er enklere å takle termindagen om du er gravid på ny. Du har to sjanser til å få det til Det er alt du trenger! Forøvrig tror jeg kanskje at jeg kan ha hatt EL en gang i løpet av de siste par dagene. Hadde som nevnt noen pussige verkinger nederst i magen både søndag, mandag og i går kveld. Og i går begynte puppene å bli ømme, og i dag var de veeeldig ømme, til meg å være. Var faktisk ubehagelig med dusjstrålen til og med Så kombinert med to dagers temphopp, så tørr jeg håpe at jeg faktisk har hatt EL Skal ta tre blodprøver neste uke, så får iallfall bekreftet det en gang for alle nå Men tilbake til kurs - må prøve å ikke sovne :søvn: Heldigvis skal jeg tidlig hjem igjen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 10. november 2010 #1591 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Du skal ikke beskyldes for å ikke prøve hardt ihvertfall Kanskje blir det "å, jul med din glede, og barn i august" Jeg savner IKKE stress- ! For all del. Bare det å ha mye egentlig. Jeg er nok litt lat, så trenger kanskje å bli tvunget til det noen ganger. Var ikke så ofte det var skikkelig ork, men det ble da noen av de og :dåne: . Nå har jeg hatt så mye plager, så tror faktsik jeg kan telle det på en hånd (kanskje to )siden jeg ble gravid. Skjønner at det kan virke provoserende å si at jeg savner prøvinga, men det gjør jeg altså ikke. Men så er det og sånn at når man ser tilbake på ting, så virker det ikke så ille likevel. Nå virker det som om ting gikk kjempefort, selv om det gikk 8 mnd. Har en tanke om det skal gå så lett om vi prøver igjen, siden det gikk ganske fort når jeg først fant ut av syklusen, men det trenger jo ikke å stemme. Kanskje traff vi egentlig hver gang, men det gikk bare ikke. Kanskje hadde vi kjempeflaks når vi først traff. Poenget mitt er at du glemmer denne prøveperioden så snart du er gravid. Ihvertfall når du er over 12 uker. Snart tenker du på at du vil bli ferdig med svangerskapet Jeg har f.eks helt glemt kvalmen, selv om den var helt uutholdelig til tider. Tror vi er laget sånn for at vi skal driste oss på å få et barn til. For når vi er oppe i det tenker vi kanskje "aldri igjen!" Nei, snart er du lei graviditetsplager du og, før du glemmer de igjen Endret 10. november 2010 av Becky1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 14. november 2010 Forfatter #1592 Del Skrevet 14. november 2010 I følge FF er jeg 5 DPO i dag - dvs at om tanta ikke dukker opp innen neste helg er over, så blir det spennende Skal ta hele tre blodprøver denne uka - kommer til å se ut som en nålepute Noen som vet om jeg kan ta prøvene hos fastlegen min, eller på et hvilket som helst legesenter? Gynekologen min holder til et stykke unna, så blir litt upraktisk å dra dit annen hver dag hele uka :klø: Jeg har jo fått sånne "skjemaer" for blodprøver, så skulle vel i teorien gå ann å ta de andre plasser enn bare hos gynekologen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. november 2010 #1593 Del Skrevet 14. november 2010 Spennende tider fremover nå Vet ikke hvordan du kan gjøre med blodprøvene, men når jeg tar får jeg slike papirer hos gynekologen og tar prøvene på sykehuset. Men er nok ulik praksis rundtom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 15. november 2010 #1594 Del Skrevet 15. november 2010 Det må jo kunne gå an å ta prøvene en annen plass? Syns jeg iallfall. Hipp hurra for dpo-land! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 15. november 2010 #1595 Del Skrevet 15. november 2010 Tanta har å holde seg vekke! Jeg pleide ofte å ta prøver hos fastlegen da jeg var gravid, og så sendte hun svarene til gynekologen (måtte ha oppfølging av han siden jeg ventet tvillinger)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. november 2010 #1596 Del Skrevet 15. november 2010 Kjempe spennende det her Zia!!! Jeg sender masse babystøv og lykkeønskninger!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. november 2010 #1597 Del Skrevet 15. november 2010 Vi satser på Augustbaby, di er så skjønne så :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 15. november 2010 #1598 Del Skrevet 15. november 2010 Å, jul med din glede, og barn i august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 16. november 2010 Forfatter #1599 Del Skrevet 16. november 2010 Var hos gynekologen i går og tok blodprøve, og da sa de at det skulle gå greit å ta den hos fastlegen, så lenge fastlegen sendte prøven til riktig sted Så tenkte å ringe å kontrollsjekke før jeg drar til fastlegen min at det er ok for de Augustbaby hører veldig koselig ut :rødme: Tenk om vi hadde vært så heldige.... Symptomjakten er i gang her i allfall - jeg har ikke vært så ivrig på det de siste par syklusene, men denne gangen har jeg vel et sterkere håp, og da jaktes det i større grad på symptomer også Så langt lite å finne da, dessverre Veldig ømme bryster i går kveld, men det har jeg ofte i dpo-land uansett Nå nettopp stakk det til nede i magen, på en ikke-mageknip-aktig måte. Litt sånn verke-stikking nederst til høyre. Men det og kan jo være alt mulig rart, så umulig å tolke det i retning av noe som helst :dåne: Får bare vente tålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 16. november 2010 #1600 Del Skrevet 16. november 2010 Ønsker deg masse lykke til Zia og drysser litt babystøv!! :strix: Satser på at blodprøvene viser gode verdier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå