Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Zia

Anbefalte innlegg

Husker det var så gøy å åpne gaver etter bryllupet.....og mye fint man får da!

Synes tickeren din var så søt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde pakke-åpnere i bryllupet vårt, selv om vi hadde mest lyst å åpne dagen derpå selv.. Men det fikk vi ikke lov til av foreldre, så da ble det som det ble... (Vi orket rett og slett ikke mer styr med bryllupet, så da ga vi oss på det feltet)

Håper dere får masse dere ønsket dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer meg aldri tidlig i seng jeg! Samme hvor mye jeg prøver lissom :ler:

:fnise:

Nei, jeg er altså også en slik en. Godt å se at jeg ikker alene :fnise:

Når mannen holder seg oppe til "normal tid", så tusler jeg som regel til køys sammen med han. Men om han skulle legge seg en halvtime eller noe slikt før vanlig, så blir jeg sittende MYE lengre enn normalt. Og da får jeg svi for det neste dag :sove:

Tror man bare er født slik jeg, A og B rett og slett :Nikke: Men det er jo så koselig om kvelden da. Ikke noe er bedre enn å sitte i sofa'n på kvelden med varmt pledd rundt seg, litt typisk kvelds-trash på tv, og laptopen på fanget - man kan jo ikke gå å legge seg da, det er jo GALSKAP :overrasket::ler:

Husker det var så gøy å åpne gaver etter bryllupet.....og mye fint man får da!

Synes tickeren din var så søt :rødme:

Gaveåpning blir et høydepunkt ja. Vi har jo allerede fått prøvd oss en del :fnise:

Håper tickeren min er magisk :rødme:

Vi hadde pakke-åpnere i bryllupet vårt, selv om vi hadde mest lyst å åpne dagen derpå selv.. Men det fikk vi ikke lov til av foreldre, så da ble det som det ble... (Vi orket rett og slett ikke mer styr med bryllupet, så da ga vi oss på det feltet)

Håper dere får masse dere ønsket dere :)

Nei, det synes jeg faktisk er litt trist ved tradisjonelle brylluper jeg. Det er ikke viktig for meg at brudeparet selv pakker opp gaven min, men andre veien,når jeg er bruden, så synes jeg det er trist å ikke få gleden av å pakke opp. Føler på en måte at noe av gleden forsvinner litt. Kanskje bare jeg som er rar :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke bare du som er rar nei. Blir litt sånn at når alt er pakket opp av andre så er det så mye vanskeligere å huske og sette pris på hver gave hver for seg, syns jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde gaveåpnere og det er jeg egentlig glad for :) Så sinnsykt mye gaver, så hadde aldri kommet i mål selv den kvelden...men gaveåpnerne mine var flinke til å sette tall på gavene og skrive i en bok hva og hvem vi fikk gaven av. De var så flinke at jeg faktisk har full kontroll over hva vi fikk av hvem ;)

Men dere slipper jo å styre med det, eller skal dere ha en fest nå når dere har kommet hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde gaveåpnere og det er jeg egentlig glad for :) Så sinnsykt mye gaver, så hadde aldri kommet i mål selv den kvelden...men gaveåpnerne mine var flinke til å sette tall på gavene og skrive i en bok hva og hvem vi fikk gaven av. De var så flinke at jeg faktisk har full kontroll over hva vi fikk av hvem ;)

Våre også! :) Jeg synes det var helt greit at vi ikke pakket opp selv, har ikke noe stort behov for det, og synes det var koselig med gavebord og at gjestene fikk se hva vi hadde fått av andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo litt koselig med gaveåpning ja.. Samtidigs som jeg ser den at gjestene skal få se hva en har fått og sånn.. Kan ikke gjøre alle fornøyde :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

:goodbye: Koselig å ha deg tilbake Zia :klemmer:

Og veldig kos å høre om alt nytt som skjer...og nå som dere er i siget...:lur:

Håper du får en finfin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er vel fordeler og minuser med gaveåpnere i stedet for å gjøre det selv :) Ser jo at det er fint at alle andre kan se hva man har fått. Er mer egoistisk jeg tydeligvis, vil ha gleden for meg selv og bryr meg ikke om gjestene :lol: Godt vi stakk av tror jeg :fnise:

Kenghuru, jeg håper du har rett :lur:

For øvrig, så vil jeg bare sende noen tanker til Phobaeticus. De av dere som har fulgt dagboken hennes her inne har sikkert fått med seg det tragiske som har skjedd. Det må være helt ubeksrivelig vondt. Så mye sorger på en gang, og enda værre etter prøve-historien deres :tristbla: Det finnes rett og slett ikke ord.

Slikt går inn på meg, selvom jeg ikke kjenner henne utenom KG. Tenker på henne jevnlig, og krysser fingrene for at alt ender bra. Håper vi alle sammen kan gjøre det samme - sende masse god energi til Phoebaeticus! :klemmer: til henne!

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig, så vil jeg bare sende noen tanker til Phobaeticus. De av dere som har fulgt dagboken hennes her inne har sikkert fått med seg det tragiske som har skjedd. Det må være helt ubeksrivelig vondt. Så mye sorger på en gang, og enda værre etter prøve-historien deres :tristbla: Det finnes rett og slett ikke ord.

Slikt går inn på meg, selvom jeg ikke kjenner henne utenom KG. Tenker på henne jevnlig, og krysser fingrene for at alt ender bra. Håper vi alle sammen kan gjøre det samme - sende masse god energi til Phoebaeticus! :klemmer: til henne!

Signerer! :sukk: At livet kunne være så grusomt, det er bare helt ufattelig.. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forøvrig var nok en helg over - usj, hater når de går så fort :sur:

Synes ikke jeg har fått gjort noe fornuftig heller. Vi var på hytta, og været var ikke stort å skryte av, før på søndag, da vi måtte hjem :filer:

Men dere vet hva dårlig vær betyr? Mere :sengekos::lur: Så i det minste kan jeg jo håpe jeg har utrettet noe på DEN fronten? :hoppe:

Om jeg får EL denne måneden, så vil den normalt dukke opp sånn rundt disse tider. Så da er det bare å sende inn soldatene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker stadig på henne også jeg :( Var så utrolig trist når jeg leste hva som skjedde :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun snakket om at hun skulle få boka si sletta pga alt som har skjedd og at hun ikke kommer til å være her lenger :(

For dem som ikke vet husker jeg det var at hun var blitt gravid, fikk vite hun hadde fått brystkreft og måtte avslutte svangerskapet :trist:

Ber skikkelig for henne at ting går riktig vei etterhvert og at hun blir frisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg, stakkars Phobaeticus!!!

Tusen takk for at du gir oss beskjed Neytiri :) Skjønner godt at det ikke er noe hyggelig å være her inne når ting ble som det ble.. Hvor langt på vei var hun? Husker ikke helt...

Sender en :klem: til henne og mannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...