Gjest Alabama Skrevet 27. april 2010 #821 Del Skrevet 27. april 2010 Kjipt med PCOS, men bra at du forhåpentlig får kontroll på syklusene dine. Han mente vel at det ikke var nødvendig med temping siden du tar blodprøver for å bekrefte el. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 27. april 2010 #822 Del Skrevet 27. april 2010 Jippi! Nå er du i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 27. april 2010 #823 Del Skrevet 27. april 2010 Husker jeg var nervøs for å ikke få EL av Pergo, men vi må være positive til det motsatte er bevist. Nå har du så mange som heier på deg her at nå får eggstokkene dine bare gjøre som de får beskjed om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 27. april 2010 Forfatter #824 Del Skrevet 27. april 2010 Forresten, mulig jeg har fått en bivirkning av Primolut'en alt (men i såfall en kjekk en ) Jeg er sjokoholiker og ELSKER sjokolade. Ble litt sulten rett før lunsj på jobben i dag, og hadde et par smågodt-sjokolader på lur i skuffen. Dyttet nedpå og ble helt sjokkert over smaken - det smakte rett og slett bare ekkelt. Det var faktisk så ille at jeg spyttet den ut Tenkte først at det var en dårlig bit, så tok en annen, av helt annen type, og den smakte likedan :dåne: Så etter det ble sjokolade-lysten brå-kurert En kjekk bivirkning i bikini-oppkjøringen Om det er en bivirkning da, men pytt, rart var det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 27. april 2010 #825 Del Skrevet 27. april 2010 Så kjekt da. Jeg kjenner ei som slutta å like sjokolade etter at hun ble gravid. Hun savner det dog, så ikke bare positivt. Men før bikinisegongen og før en graviditet er det bare bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 27. april 2010 #826 Del Skrevet 27. april 2010 Så fint å lese at du har fått deg en diagnose og at du er i gang med medisiner. Håper Pergo gjør susen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 28. april 2010 #827 Del Skrevet 28. april 2010 Det må jo være kjempegreit!! Skulle ønske jeg også kunne ta den metoden istedet for å slutte helt og håpe på at det kurerer suget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 28. april 2010 #828 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg liker ikke engang melkesjokolade med kvikk lunsj og havsalt lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. april 2010 #829 Del Skrevet 28. april 2010 Ting smaker litt rart når man er på "hormonkjøret" Jeg er nå i min 5.te måned av svangerskapet.. Kan telle de sjokoladene jeg har spist på en hånd.. Og jeg er også veldig glad i sjokolade.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 28. april 2010 Forfatter #830 Del Skrevet 28. april 2010 Så kjekt da. Jeg kjenner ei som slutta å like sjokolade etter at hun ble gravid. Hun savner det dog, så ikke bare positivt. Men før bikinisegongen og før en graviditet er det bare bra Jeg ble nesten litt lei meg med en gang jeg og - følte meg litt snytt Men så oppdaget jeg godene ved å ikke ha lyst på sjokolade, og da gikk det lettere Så fint å lese at du har fått deg en diagnose og at du er i gang med medisiner. Håper Pergo gjør susen! Har god tro på at Pergo skal gi EL iallfall, så får vi stå for resten av showet Det må jo være kjempegreit!! Skulle ønske jeg også kunne ta den metoden istedet for å slutte helt og håpe på at det kurerer suget Ja, synes jeg slipper mye billigere unna enn deg, stakkars Men flink er du - det skal du ha - imponert Jeg liker ikke engang melkesjokolade med kvikk lunsj og havsalt lenger.. Har ikke smakt den, men antar at den er god? Du har uansett min fulle medlidenhet Ting smaker litt rart når man er på "hormonkjøret" Jeg er nå i min 5.te måned av svangerskapet.. Kan telle de sjokoladene jeg har spist på en hånd.. Og jeg er også veldig glad i sjokolade.. Det er jo i grunnen kjempebra Jeg mener å ha lest om noen her inne som fikk dilla på frukt og grønt da de gikk gravide. Tenk så ideelt - mislike sjokolade, og få dilla på sunne ting. Snakk om å slippe billig unna i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. april 2010 #831 Del Skrevet 28. april 2010 Sure epler er det beste som finnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 28. april 2010 #832 Del Skrevet 28. april 2010 Enig med Icing, jeg har ikke spist noe særlig sjokolade etter jeg ble gravid, hadde kjøpt en hel haug med kvikklunsj til påske siden jeg hadde ikke spist noe særlig sjokolade....og ja som jeg gjettet kom mer en halvparten opp igjen Har jo fått dilla på epler og appelsiner, og salat med fetaost.....så det er jo bare positivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 28. april 2010 Forfatter #833 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Dere er herved graviditets-forbildene mine Moren min la på seg over 30 kg da hun gikk med meg, frykter det er arvelig og innbiller meg at sjokolade-dilla ikke akkurat hjelper på vekta da nei.... Primolut nr 3 av 10 er unnagjort! Så langt alt vel - litt mageknip har jeg hatt både i dag og i går - mulig bivirkning kanskje? :klø: Pleier sjeldent å ha det ellers iallfall, men er vel helst tilfeldig Endret 28. april 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 28. april 2010 #834 Del Skrevet 28. april 2010 Melder meg også inn i klubben med graviditets-forbilder Søtsaker har ikke fristet noe særlig etter at jeg fikk positiv test, men jeg har spist så mye frukt som jeg aldri har gjort før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 28. april 2010 Forfatter #835 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Åh, heldiggrisen du og. Håper jeg blir som dere altså Endret 28. april 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 29. april 2010 #836 Del Skrevet 29. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 29. april 2010 #837 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg var anti-sjokolade og pro frukt forrige svangerskap. Fruktbehovet har vært høyt denne gangen også, men sjokoladesuget har også vært tilsvarende høyt. Forskjellen på vekta? Ikke-eksisterende. Har lagt på meg akkurat like lite på 28 uker denne gangen som sist, på tross at helt annet inntak av godteri og brus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 29. april 2010 #838 Del Skrevet 29. april 2010 Men jeg mener å ha hørt et eller annet sted at det er ganske vanlig(spesielt 1trimester) at gravide ikke orker godteri og den type søtt.....mulig at det er en naturlig ting å beskytte fosteret og få bedre vitaminer i kroppen Jeg vet at mange får dilla på citrus frukter, ofte pga vitamin C mangel.......jeg har fått dilla på melkeprodukter også, og det har jeg aldri likt før(drakk alltid rismelk).....eneste søte som jeg er svak for er is eller milkshake.....og da får jeg også en bellydans på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 29. april 2010 #839 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Jeg liker ikke engang melkesjokolade med kvikk lunsj og havsalt lenger.. Mmm... Som sjokoholiker må jeg si at DEN sjokoladen er ikke til å unngå en lørdagskveld. Må prøves! Endret 29. april 2010 av Archee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 29. april 2010 #840 Del Skrevet 29. april 2010 Nå gleder jeg meg til å bli gravid, med håp om at søtsuger forsvinner/reduseres. Og av en annen grunn da :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå