Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Zia

Anbefalte innlegg

:kjefte: Hva er vitsen med å si at de sender det uten å faktisk gjøre det? Også faks da... det er utdatert nå ja :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da fikk jeg omsider tak i noen som kunne svare på om jeg har fått time eller ei. Det var ikke helt enkelt nei!

Timen er først i slutten av april - altså en hel måned til :sukk:

Ble skikkelig demotivert - de oppga 4 uker da jeg ringte for å sjekke før jeg sendte henvisningen, og nå blir det heller 2 mnd. Synes i grunnen det er dårlig gjort å ikke være realistiske med tanke på hvor lang ventetid det faktisk er. Hadde jeg visst det den gang kunne jeg jo undersøkt andre, eller tatt privat med en gang.

Nå vet jeg egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre. Mannen hørtes ikke ut til å være plaget av ventingen og synes det er dumt å begynne å gå privat. Man blir sikkert fristet til å fortsette hos samme, og da blir det jo fort dyrt :vetikke:

Ikke har jeg lyst til å bestille time privat hvis mannen er litt lunken heller. Så får heller ta helg snart å håpe jeg får en stor porsjon tålmodighet fra påskeharen :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg skjønner deg så godt :klemmer: Egentlig burde legekontorer si heller lengre ventetid for at man ikke skal forvente noe bedre enn det man faktisk får.. og de mennene forstår ikke særlig mye når det gjelder å ha tålmodighet under prøvingen altså. Frustrerende det og. Håper du klarer å få tankene over på noe annet og heldigvis er det påske en av disse venteukene så det forhåpentligvis går litt fortere

Stoor :klemmer: og goood helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så irriterende med lang ventetid! :kjefte:

Vet akkurat hvordan det er! Og jeg følte ikke at det var noe vits i å drive å prøve i den lange ventetiden på time når den hersens tanta og EL aldri dukket opp uansett. Håper du kommer til en flink gynekolog som har peiling da, slik at det er verdt ventetiden. :)

Blir nok fort slik at om man begynner å gå til privat så vil man gjerne fortsette å gå til den samme videre fremmover ja, sånn er det hvertfall med meg. Nå når jeg først har funnet en hyggelig og dyktig gynekolog som jeg stoler på, så nekter jeg å bytte han ut, koste hva det koste vil! :gjeiper:

Håper tiden går fort fremmover hvertfall! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er lenge å vente, men en mnd. går jo egentlig fort. Når man ser fremover virker tiden evig lang, men når man ser bakover virker det som et øyeblikk omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner frustasjonen din, Zia :klemmer: Tror jeg ville ha satsa på timen i slutten av august hvis jeg var deg. Når du først har venta så lenge mener jeg. Er snakk om en del penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du klarer å få tankene over på noe annet og heldigvis er det påske en av disse venteukene så det forhåpentligvis går litt fortere

:klemmer:

Det er mye bedre i dag - var vel bare at jeg hadde forventet time mye før, og at jeg ble litt satt ut når det ble en HEL måned til å vente. Holder meg okkupert med ferie-surfing i stedet, så da går det greit :jepp:

Åh så irriterende med lang ventetid! :kjefte:

Vet akkurat hvordan det er! Og jeg følte ikke at det var noe vits i å drive å prøve i den lange ventetiden på time når den hersens tanta og EL aldri dukket opp uansett. Håper du kommer til en flink gynekolog som har peiling da, slik at det er verdt ventetiden.

Ja, man mister liksom helt motivasjonen til å prøve når ting er som de er nå. Jeg kan jo i teorien ha EL når som helst nå, men det føles liksom mer forgjeves å prøve. Noe er jo helt klart galt med kroppen min, så da blir man mer fokusert på å finne ut av det enn å håpe på at EL på et mirakuløst vis skal komme :sukk:

Gynekologen har et godt rykte iallfall, så håper at han er flink også på denne slags type ting :Nikke:

Skjønner at det er lenge å vente, men en mnd. går jo egentlig fort. Når man ser fremover virker tiden evig lang, men når man ser bakover virker det som et øyeblikk omtrent.

Det var godt sagt :jepp: Får prøve å tenke slik, så går tiden sikkert fort :klemmer:

Skjønner frustasjonen din, Zia :klemmer: Tror jeg ville ha satsa på timen i slutten av august hvis jeg var deg. Når du først har venta så lenge mener jeg. Er snakk om en del penger.

Enda godt at det ikke er helt i august jeg må vente for da hadde jeg blitt tullete :bond::fnise:

Håper dere alle får en flott påskeferie

Skal blir godt å bare slappe av en heeeeeel uke :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en PÅSKE :klem:

Håper den tulle Gyn klinikken kan hjelpe deg snart altså....håper ynderlig at du joiner oss gravide snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt at det ikke er helt i august jeg må vente for da hadde jeg blitt tullete :bond::fnise:

:skratte: Ja, er det ikke fint å bare måte vente 1 mnd og ikke 5? :skratte:

Den skriveleifen der skjønner jeg ikke. Ja, det var seint, men har virkelig ingen forklaring. Vel, har jeg mye skriveleif og tastefeil, men det der... :klaske::ler:

Ha en strålende helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kiipt det må være å vente så lenge og utrolig dårlig gjort at de ikke kunne oppgi dette når du kontaktet de.

Jeg undersøkte bare pasientsidene, fritt sykehusvalg, så fikk jeg ringt legen og bedt ham sende den til noen andre. Skulle egentlig da kanskje ha ventet på utredning til august, men fikk time allerede i januar... Så det er virkelig store forskjeller rundt om.

Jeg slår meg sammen med deg og håper at neste måned går fort. Er litt bekymret denne gangen, med tanke på mine erfaringer til nå, og min neste time er også i slutten av april.

Håper du får en God påske, Zia! :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God påske Zia.

Håper de finner en ledig time til deg før forventet :pls: Slik venting er nesten for tortur å regne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff da, håper slik som de andre her at ventetiden går raskt! Plutselig er det tid for timen!

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for påskehilsen alle sammen :vinke:

Hjemme igjen nå etter fjelltur i første del av påsken. Blir godt med noen dager å hente seg inn på før jobb og hverdag er tilbake :jepp:

Når påsken er over er det bare 3 ukers venting igjen før gynekolog-time - det går helt sikkert fort :jepp:

Forsøker å se det positive i ventingen, og det er at jeg iallfall neppe rekker å få en stor mage om jeg skulle bli gravid før bryllup - med mindre det blir tvillinger da, men anser ikke det som særlig sannsynlig :fnise:

Håper dere alle nyter de siste dagene av påsken! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en påske :klem:

Det kommer nok å gå fort frem til timen din hos gynekologen - Er det ikke mulig at du også kan bli ringt opp hvis noen avlyser i mellomtiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...