Gå til innhold

Smartass


smartass

Anbefalte innlegg

Hei! Dette føles litt rart, vet egentlig ikke helt hvorfor.

Men la oss sette igang... Personlig hater jeg disse "første-gang-man-skal-gjøre-noe-ting". Det er alltid kleint å gi en klissje-beskrivelse av deg selv, men la meg prøve;

Alder: Jeg er ikke under 10 år, heller ikke fyllt 50.

Bosted: Liten, grå, plass som alle skal hate, men som jeg elsker.

Svakheter: Dårlig på språk; orddelingsfeil, kommafeil, apostroffeil og mye mer. En positiv ting med det: Det er rom for forbedring!

Interesser:

Er litt nerd, så liker vel en del faglig stoff. BORTSETT fra språk...

Jeg elsker trening, selv om det kanskje ikke vises så godt på kroppen.

Jeg elsker også typiske jenteting som velvære, klær og sminke.

Ellers: jeg går faktisk på skole, jeg prøver drastisk å forandre kostholdet mitt, singel, vennene mine er de som står meg nærmest, jeg er bemerkelsesverdig hyper...

Der, det er det beste jeg kan kommer opp med...

Etter interessen mine å dømme kommer jeg i tilegg til denne dagboka, å henge en del på andre forums-temaer som "Velvære, hud, hår og kosmetikk", "kosthold og trening", "klær, sko og mote" osv.

Grunnen til denne dagboken, er hovedsakelig kjedsomhet, men vi får se hva det blir til.

NB! Jeg skriver IKKE om dype ting og tanker. Ikke er jeg sikker på om jeg har noen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klær!

Klær er en stor interesse jeg har. Jeg er ikke kjempeinteressert i mote, men selve klærne elsker jeg. Jeg henger litt med på moten, men ikke slavisk. Forbildene mine når det gjelder klær og mote er mange, svensken Kenza, "engla's showroom", starstyleinc.com pluss mange flere.

Her er noen bilder med vakker inspirasjon, som dere ser er det mye enkelt, jeg liker det sånn... Her er vakre Kenza med enkelt hverdagsantrekk jordin-1_57642254.jpg

Her er Kenza enda en gang der hun kombinerer blått med nagler og detaljer, genialt og enkelt

picture-2709_54480642.jpg

Og enda en gang, enkelt og hverdagslig

picture-2504_52224628.jpg

Her er ikke Kenza, men Engla's Showroom, vakkert

tisdag_59590183.jpg

Og til slutt Nikky Hilton fra starstyleinc.com.

leaving-il-pastaio-restaurant-in-beverly-hills-october-12-2009-pic35327.jpg

Stilen min er ganske så variert, men jeg har to hovedstiler: Rocka og romantisk. En fin blanding.

Mine neste kjøp tror jeg skal være den beige genseren til Kenza og den søte blusen til Nikky. Jeg skal ikke kjøpe akkurat de plaggene (ikke det at jeg hadde fått tak i de heller), men de er god inspirasjon!

Jeg må forresten rydde skapet mitt med alle klærne mine, prøve plagg og se om de er verdt å beholde lenger. Det skal bli herlig. Jeg skal prøve å oppdatere hvordan jeg tenker i klesveien jevnlig her inne, bare for morro!

Litt tilfelgid innlegg egentlig. Nå: pizza.

Endret av smartass
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...