pace Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 (endret) Dragon Age. o!m!g! jeg kommer til å nyte å spille dette spillet mye Endelig en Baldur's Gate oppfølger. Det er jammen på tide. Endret 8. november 2009 av pace
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Spiller WoW og Aion og litt diverse på andre spillmaskiner.
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 spiller aion. Har kun tid til 1 spill om gangen så jeg får se hvordan det er etterhvert =) er bare lvl 23
Zealuu Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Dragon Age, Borderlands, (PC) og litt Ballad of Gay Tony (utvidelse til GTA IV, Xbox 360). Egentlig holder jeg på med Champions Online også, men det har blitt litt nedprioritert i det siste. Også underholder jeg meg selv med Torchlight på diverse laptoper som ikke i utgangspunktet er beregnet på dagens spill.
Marblecake Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Dragon age Origins, Jagged Alliance 2 med Wildfire mod + AIM/P5BB mod. Kvittet meg med wow crack.
pace Skrevet 7. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2009 (endret) eeey, to allerede som spiller dragon age. Ikke dårlig. hehe. Endret 7. november 2009 av pace
pittie Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 WoW og Aion. Mest WoW. Samt div på ps3 og.. nintendo! Zelda, Tomb Raider, Tekken, NFS osv.
feuerstein Skrevet 7. november 2009 #8 Skrevet 7. november 2009 Master of Orion, Ufo: Enemy unknown, Colonization, Tetris.
Gjest Frøken Frøken Frøken Skrevet 7. november 2009 #9 Skrevet 7. november 2009 World of Goo Ellers spiller jeg Machinarium som er et veldig visuelt vakkert pek- og klikk spill. Legger ikke ut traileren for den er full av spoilere...
Zealuu Skrevet 7. november 2009 #10 Skrevet 7. november 2009 eeey, to allerede som spiller dragon age. Ikke dårlig. hehe. De aller fleste med en over middels interesse i spill er vel begravd i Dragon Age nå. Jeg har fort blitt glad i spillet, selv om de "dramatiske" plot-twistene ofte er veldig forutsigbare.
Zzyzx Skrevet 8. november 2009 #11 Skrevet 8. november 2009 Jeg er bare oppe og trekker litt luft. Ja, jeg spiller Dragon Age. :D
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 8. november 2009 #12 Skrevet 8. november 2009 -Battlefield Heroes -Blood Bowl
Gjest Bond Skrevet 8. november 2009 #13 Skrevet 8. november 2009 Dragon Age. o!m!g! jeg kommer til å nyte å spille dette spillet mye Endelig en Baldur's Gate oppfølger. Det er på jammen på tide. *sjekke ut* For tiden er det igjen Civ4. Har ikke noe annet. Spilte Fable ikke så lenge siden men den var litt for enkel og litt for kort, syntes jeg. Men spiller også en del Bejeweled..
pace Skrevet 8. november 2009 Forfatter #14 Skrevet 8. november 2009 (endret) De aller fleste med en over middels interesse i spill er vel begravd i Dragon Age nå. Jeg har fort blitt glad i spillet, selv om de "dramatiske" plot-twistene ofte er veldig forutsigbare. Action som mmorpg'sene med historie kan ikke slå feil. Jaja, får håpe det forbedrer seg. Endret 8. november 2009 av pace
Yme Skrevet 9. november 2009 #15 Skrevet 9. november 2009 Eve online og Dragon Age origins. Dragon Age er vel sansynligvis verdens første spill hvor man kan ha homosex som mann... Og/eller sex med transer. Veldig unødvendige, men morsomme detaljer
mocci Skrevet 9. november 2009 #17 Skrevet 9. november 2009 Jeg har elsket alle de foregående Baldurs Gate spillene, er veldig spent på Dragon Age. Jeg lurer dog litt på hvordan det blir å spille singelplayer spill igjen etter å ha vært oppslukt av diverse mmorpgs.
Tabris Skrevet 9. november 2009 #18 Skrevet 9. november 2009 EverQuest 2 TES-serien Neverwinter Nights Sims 3 Ja, det er vel hva jeg spiller for tiden.
Yme Skrevet 9. november 2009 #19 Skrevet 9. november 2009 Jeg har elsket alle de foregående Baldurs Gate spillene, er veldig spent på Dragon Age. Jeg lurer dog litt på hvordan det blir å spille singelplayer spill igjen etter å ha vært oppslukt av diverse mmorpgs. Det man fort merker etter å ha spilt onlinespill en stund, er at singelplayerspill er mer... fyldige De som lager spillet kan fokusere på 1 person, så da får man jo mye bedre fortelling, og spesielt i sånne typer spill som baldurs gate, neverwinter nights, dragon age, mass effect osv, for det blir jo egentlig som en veldig interaktiv bok. Men det spiller inge rolle... Det viktigste er, som nevnt tidligere, at man kan ha sex med transexuelle alver og dverger! nam nam!
pace Skrevet 9. november 2009 Forfatter #20 Skrevet 9. november 2009 Går det ikke med multiplayer(historien spilles med flere samtidig)? I såfall er jeg litt skuffa.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå