dextrin Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Hei! Er i gang med å tenke på årets julebrev, og har lyst til å sende brevene i noen stilige konvolutter. Jeg har sett en konvolutt hvor du kan brette et A4 ark på tvers. Altså en konvolutt som et rektangel. Har kanskje målene 11x30 cm? Men jeg husker ikke hvem jeg fikk denne konvolutten fra, og nå er den dessverre gått i dunke.. Noen som vet om slike konvolutter? :rødme:
Gjest ? Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Jeg har sett en konvolutt hvor du kan brette et A4 ark på tvers. Altså en konvolutt som et rektangel. Har kanskje målene 11x30 cm? Hmm.. nå skjønner jeg ærlig talt ikke hva du mener, er ikke de aller fleste konvolutter rektangler? Du leter med andre ord etter en konvolutt i A5-format?
Supramundane Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Både ARK og Norli har jo ganske gode utvalg på konvolutter/kort, du kan kanskje ta en titt der?
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Mener du at et A4-arket var brettet diagonalt? Og rektangulært er vel en trekant? Må prøve her...
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Jeg er for utolmodig til å selv og prøve. Så takk for internett og god fantasi, det lot seg gjøre og søke opp disse. Er vi på (tore)sporet nå? http://www.kreativesider.no/index.php?opti...17&Itemid=1
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Og rektangulært er vel en trekant? Jeg er sjokkert..
Pingting Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Jeg er sjokkert.. ...du er ikke alene. Sjekk hobbybutikker og bokhandlere TS, de har mye slikt. Ellers er det helt sikkert mye fint på nettet og.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 Jeg ville sjekket ut hva de har på Norway Design. Kjempestore på konvolutter og ark.
Gjest trav Skrevet 12. november 2009 #9 Skrevet 12. november 2009 jeg tipper også at du er ute etter en konvolutt som har en trekant/triangel-form. hvis.. se her.. bilde lage selv bilde
Grønt blad Skrevet 13. november 2009 #10 Skrevet 13. november 2009 jeg tipper også at du er ute etter en konvolutt som har en trekant/triangel-form. hvis.. se her.. bilde lage selv bilde Rektangel Rektangel TS: Jeg ville kontaktet Norway Designs papiravdeling. De har et stort utvalg. Det finnes sikkert også noe på ebay.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #11 Skrevet 13. november 2009 Rektangel Rektangel TS: Jeg ville kontaktet Norway Designs papiravdeling. De har et stort utvalg. Det finnes sikkert også noe på ebay. Jeg har ikke sagt at jeg ikke vet hva en rektangel er. Jeg sa hvis hun mente en triangel så hadde jeg noen forslag. For jeg må ærlig si at det er snodig at det skal være være så vanskelig å finne/lage en konvolutt som er rektangulær, selvom den er brettet på langs. Jeg fortsatte bare videre på innleggene hvor noen lurte på om det kunne dreie seg om en triangel. Jeg burde kanskje skamme meg for at jeg gadd å bruke tid på å hjelpe et ukjent menneske. TS ønsker også tydeligvis en uvanlig og stilig konvolutt. Hva hun synes er stilig kan jeg selvklart ikke hvite. Og gi folk inspirasjon utover akkurat de spør om kan da ikke skade. btw er det allerede neon som har forslått norway designs i innlegget før meg, så da er det vel strengt tatt unødvendig at du sier det en gang til. God helg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå