LekeHusmor Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Jeg er alene hjemme i kveld og har lyst å lage meg noe godt å kose meg med til i kveld.. men er litt tom for inspirasjon. er ikke typen som elsker chips og stratos, har lyst å lage meg noe godt noe og kose meg med rødvin til.. hva koser dere dere med på fredagskvelden? kanskje jeg kan hente noen tips
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Hjemmelaget hummus på varme pitabrød og gode oliven synes jeg er nydelig til rødvin.
LekeHusmor Skrevet 6. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2009 mm ja det hørtes godt ut! spiser middag nå snart, så skal ikke ha et stort måltid liksom.. bare noe litt godt
Tabris Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Nachos eller lasagne? Vi skal ha løkringer og pommes frites til middag/kosemat i dag. Men det er så ekstremt usunt at vi har det svært sjelden.
LekeHusmor Skrevet 6. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2009 litt mye.. tenker mer på snacks. lurer på om jeg skal lage meg toast med ovnsbakt feta og cherrytomater med timian på. eller bare kjøpe meg noe god ost
Gjest Marlo Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 JEg ville gått for litt kjeks og ost, et lite fat med frukt. Enkelt, lett og man trenger ikke spise alt
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 Frukt og bær med nøtter og yoghurt over ? Muffins? Spekemat Grønnsaker med dipp frukt med sjokolade/yogurtdipp
LekeHusmor Skrevet 6. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2009 tror jeg skal klinke til og være skikkelig usunn og lage meg sjokoladefondant med chili i
Inx Skrevet 6. november 2009 #10 Skrevet 6. november 2009 tror jeg skal klinke til og være skikkelig usunn og lage meg sjokoladefondant med chili i Hørtes svært avansert ut spør du meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå