Gjest Gjest_frank_* Skrevet 6. november 2009 #1 Del Skrevet 6. november 2009 noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 6. november 2009 #2 Del Skrevet 6. november 2009 Hvilket språk skal du oversette TIL?? Kan være kjekt å vite... Om du tenker på engelsk, så er "potential" gangbart. Type "He's got potential": Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #3 Del Skrevet 6. november 2009 Om det er snakk om engelsk, eller evnt. spansk; Tritrans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 6. november 2009 #4 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg forsøkte noen engelsk-til-latin oversettere på nett, men ingen av dem fant et latinsk ord for "potential". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest :) Skrevet 7. november 2009 #5 Del Skrevet 7. november 2009 potentia : f, might, power, authority ability : potestas, facultas Veit ikke om du kan bruke nokke av det, men det var det eg fann:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #6 Del Skrevet 10. november 2009 potentia : f, might, power, authority ability : potestas, facultas Veit ikke om du kan bruke nokke av det, men det var det eg fann:) potentia er den som er brukt i de sitatene som pryder forelesningssalene våre i hvertfall. Husker ikke hele sitatet, men noe med kunnskap er potensiale el. noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå