Gjest gammalgubbe Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Finnes det noen her som er totalt uintressert i sex? Jeg er mann og er totalt, helt og holdent uintressert i sex. Har hatt forhold men er alene nå, og finner ingen som helst seksuell tiltrekning i det hele tatt. Liker å være med folk, er sosial og trives godt i livet, men kunne tenke meg en kvinne å dele livet med som også er totalt uintressert i sex. Jeg behøver ikke å diagnostiseres av kvasipsykologer som oppdikter noen eventualiteter angående min fortid fordi de er provosert over min unormalitet. Drit i det, ærlig og redelig, er det noen her, eller kjenner noen her noen som har det på samme måte som meg, og jeg understreker, jeg trives ekstremt godt som jeg har det, og kunne tenke meg en kvinne jeg slipper å pliktpule, og derfor se om det er noen vits i å prøve å finne noen, for hvis jeg er totalt unormal, så er det jo bare å slutte å prøve for min del, og jeg kan seile lykkelig inn i døden alene, he he.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Man kan ha det aldeles strålende uten sex og jeg tror ikke din erfaring er helt uvanlig etterhvert som folk drar på åra. Om du alikevel føler for å få litt liv i junior så er denne øvelsen svært god på å styrke seksualdriften: http://www.umaatantra.com/tantra_articles/...r_exercise.html Normalt holder en gang om dagen til en ganske kraftig boost, men i ditt tilfelle tror jeg kanskje du må doble eller tredoble for en periode (1 måned eller tre kanskje?) for å virkelig få systemet i gang igjen.
Bellatrix Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Finnes det noen her som er totalt uintressert i sex? Jeg er mann og er totalt, helt og holdent uintressert i sex. Har hatt forhold men er alene nå, og finner ingen som helst seksuell tiltrekning i det hele tatt. Liker å være med folk, er sosial og trives godt i livet, men kunne tenke meg en kvinne å dele livet med som også er totalt uintressert i sex. Jeg behøver ikke å diagnostiseres av kvasipsykologer som oppdikter noen eventualiteter angående min fortid fordi de er provosert over min unormalitet. Drit i det, ærlig og redelig, er det noen her, eller kjenner noen her noen som har det på samme måte som meg, og jeg understreker, jeg trives ekstremt godt som jeg har det, og kunne tenke meg en kvinne jeg slipper å pliktpule, og derfor se om det er noen vits i å prøve å finne noen, for hvis jeg er totalt unormal, så er det jo bare å slutte å prøve for min del, og jeg kan seile lykkelig inn i døden alene, he he. Det finnes helt sikkert kvinner som har det som deg og som ønsker et forhold basert på andre ting enn sex.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Det finnes egne datingsider på nett for folk som er uinteresert i sex faktisk. Søk på a-sexual dating eller noe sånt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå